چه زمانی به یک پشتیبان وبسایت وردپرسی نیاز داریم ؟

آیا سایت‌های وردپرس به پشتیبان نیاز دارند!؟

همانطور که میدانید وردپرس می‌تواند بهترین مدیریت محتوا برای طراحی سایت باشد. اما سوال اینجاست که پس از در نظر گرفتن وردپرس به منظور اجرای انواع سایت، آیا به پشتیبانی وردپرس نیز نیاز خواهیم داشت؟ هیچ تفاوتی ندارد که چه سایتی را با وردپرس راه‌اندازی کرده‌اید، آنچه که دارای اهمیت است وجود یک پشتیبان آنلاین وردپرس است تا بتواند موارد و مسائل پیش آمده را در مدت زمان کوتاهی برطرف کند.

البته ناگفته نماند که پشتیبانی سایت های وردپرسی باید توسط افراد باتجربه و متخصص انجام شود، لذا باید از بکارگیری افراد تازه‌ کار برای این منظور جداً خودداری شود. با این حال شاید معتقد باشید که بکارگیری از پشتیبان وردپرس چندان دارای اهمیت نیست و اگر بنا بر شرایط؛ در سایت وردپرس، اختلال یا مشکلی دیده شد با سر و کله زدن، می‌توان ایراد پیش آمده را رفع کرد. اما اجازه دهید که دلایل مهم بکارگیری از یک پشتیبانی وردپرس را با شما در میان بگذاریم تا در اسرع وقت برای استفاده از یک پشتیبانی سایت وردپرس اقدام کنید.

دلایل اهمیت استفاده از پشتیبان وردپرس

اینکه چرا باید از یک متخصص وردپرس در سایت استفاده کرد سوال بسیار با اهمیتی است که پاسخ آن را می‌توان در بخش‌های زیر خلاصه کرد:

* بروزرسانی سایت

وردپرس به صورت ماهانه بروزرسانی‌هایی را به داشبورد این مدیریت محتوا ارسال می‌کند و مدیران وب‌سایت‌ها موظف هستند که آن را در نظر بگیرند. اما موضوع اینجاست که بسیاری از مدیران دانش کافی برای نحوه بروزرسانی سایت را ندارند و بدیهی است که برای انجام چنین موردی نیاز به یک متخصص خواهند داشت. از طرفی گاهاً اتفاق می‌افتد که با انجام بروزرسانی، به دلیل نقص در پرونده‌های وردپرس، سایت از دسترس خارج می‌شود که در این گونه مواقع اهمیت استفاده از یک پشتیبانی وردپرس بیش‌ازپیش به چشم می‌آید.

* اجرا و حفظ امنیت سایت

یکی از مهم‌ترین مواردی که برای هر نوع سایت چه وردپرس و چه دیگر مدیریت محتواهای موجود دارای اهمیت است، اجرا و حفظ امنیت سایت است. در واقع با توجه به اینکه وردپرس تحت حملات DDoS قرار می‌گیرد، چنانچه از امنیت قابل توجهی برخوردار نباشد، ممکن است به اطلاعات سایت آسیب وارد شود. ضمناً گفتنی است که در نظر گرفتن مسائل امنیتی فقط توسط افراد متخصص قابل انجام است که در این صورت بکارگیری از یک پشتیبان سایت وردپرس بهترین راه‌حل انتخابی است که باید توسط مدیران سایت‌های مختلف در نظر گرفته شود.

* رفع مشکلات سایت

سایت‌هایی که با وردپرس راه‌اندازی می‌شوند به دلیل آنکه می‌توان در کدنویسی‌های آن تغییرات ایجاد کرد، ممکن است در بعضی از شرایط، کلیت اجرای سایت را دچار اختلال کند. بنابراین برای رفع آن، نیاز به یک پشتیبانی وردپرس است، تا به سرعت موارد پیش آمده را مورد بررسی قرار دهد. به طور کلی مشکلات سایت‌های وردپرسی را می‌توان به بخش‌های مختلفی مانند قالب، افزونه‌ها، تنظیمات مدیریت وردپرس و مواردی از این دست تقسیم بندی کرد. ضمناً ناگفته نماند که هرچه زمان بیشتری برای رفع ایرادات سایت وردپرسی در نظر گرفته شود، احتمال نادیده گرفتن گوگل و حذف از نتایج افزایش می‌یابد. بنابراین در صورت رخ دادن مشکلات اساسی حتماً از یک پشتیبانی سایت های وردپرسی استفاده کنید.

 

 

* نصب افزونه و قالب

گاهاً پیش می‌آید که مدیران سایت‌ها به قالب و افزونه‌های مختلفی نیاز پیدا کنند و به دلیل آنکه تخصص کافی برای نصب این موارد ندارند، احتیاج به افراد باتجربه در این زمینه خواهند داشت. از طرفی مدیریت افزونه و قالب و یا تنظیم درست هرکدام، سواد سئو و وردپرسی می‌خواهد که پرواضح است که فقط به دست افراد متخصص قابل انجام خواهد بود. بنابراین از دیگر مواردی که برای رفع و رجوع آن نیاز به یک پشتیبان وردپرس است، نصب افزونه و انواع قالب نام دارد.

* همگام بودن با موتورهای جستجو

از جمله موارد بسیار مهم برای پیشرفت یک سایت، توجه گوگل و دیگر موتورهای جستجو به سایت‌هاست که بررسی این موضوع فقط بدست افراد متخصص قابل انجام خواهد بود. بنابراین توصیه می‌کنیم که اگر قصد دارید در کسب و کارتان پیشرفت‌های آنچنانی داشته باشید، حتماً با استفاده از یک پشتیبانی وردپرس که می‌تواند اطلاعات مفیدی را از موتورهای جستجو در اختیار شما مدیران قرار دهد، استفاده کنید. این افراد حتی می‌توانند ربات‌های موتورهای جستجو را بررسی کنند تا به شما در راه کسب رتبه‌های مناسب در کلمه‌های کلیدی دلخواه کمک نمایند.

* تجزیه و تحلیل سایت

مسلماً پیشرفت هر سایت منوط به بررسی‌های دوره‌ای توسط افراد باتجربه و متخصص است. از این رو باید از افرادی استفاده کرد که در این حوزه کاملاً مسلط هستند. پشتیبان‌ سایت‌ های وردپرس معمولاً در این خصوص می‌توانند بهترین کمک‌ها را برای صاحبان سایت‌ها در نظر بگیرند که این مهم نیز فقط با تجزیه و تحلیل کامل سایت امکان‌پذیر خواهد بود. از مجموعه کارهایی که در این بخش توسط یک پشتیبانی سایت وردپرسی انجام می‌شود، می‌توان به بررسی ورودی‌ها، ثبت یا عدم ثبت شدن لینک‌ها در گوگل، بررسی ارورها در سایت‌مپ و مواردی از این دست اشاره کرد.

 

 

چرا هر سایتی به پشتیانی سایت نیاز دارد ؟

هر سایتی نیازمند پشتیانی دارد البته نوع پشتیبانی و نیاز به پشتیبانی در هر سایتی یکسان نیست ، ممکن است یک سایت فقط به اندازه ای نیازمند پشتیبانی سایت باشد که فقط سایتش به درستی نمایش داده شود ، اما برخی دیگر از سایتها که سایت های پویا نام دارند مانند سایتهای فروشگاهی ، خبری ، خدماتی و … نیازمند پشتیانی سایت بیشتری هستند گاها برخی از این سایت ها نیازمند یک تیم کوچک و بزرگ پشتیبانی سایت هستند مانند سایتهای بزرگ مثله دیجی کالا .

اما فروشگاه های کوچک تر هم نیازمند یک نفر یا یک تیم پشتیانی هستند تا محتویات هر صفحه از سایتشان را وارد کند ، عملکرد فنی صفحات سایت را هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ ظاهری به حدی برساند که بازدید کننده ای که وارد سایت میشود به هدفی که دارد برسد و مجدد به سایتتان سر بزند همچنین سایت و تمام صفحات باید برای خزش ربات های گوگل بهینه باشد .

اهمیت پشتیبانی سایت

خدمات و وظایف دیگر پشتیبانی سایت شامل : بارگذاری محتویات داخلی صفحات ، بهبود ظاهری و فنی سایت ، حفظ امنیت و اطلاعات سایت ،‌ بروزرسانی و آپدیت نگه داشته سایت ، ساخت صفحات جدید ، رفع ایرادات و خطاهای احتمالی و …

به طور کلی سایت زمانیکه تازه طراحی میشود تنها شامل چند صفحه مانند صفحه خانه ، تماس ، درباره ما و صفحه خدمات یا محصولات است، در فرآیند پشتیبانی است که سایت شروع به رشد میکند و هم از لحاظ عملکرد ، محتویات ، ظاهر و … تبدیل به سایت قوی و معتبر میشود که به نیاز های مختلف بازدید کنندگان پاسخ میدهد .

تفاوت نوع پشتیبانی سایت در چیست ؟

خدمات پشتیبانی سایت تاپ وردپرس متفاوت است ، یک نوع پشتیبانی سایت به منظور پاسخگویی به مشتریان سایت میباشد که این بخش نیازمند تخصص فنی و خاصی نیست و تنها پشتیبان باید در مورد محصول و خدمات سایت اطلاعات کافی داشته باشد تا پاسخگوی سوالات و نیاز های مشتریان در فرآیند خرید یا مشاوره باشد .

اما بخش اصلی پشتیبانی سایت که معمولا صاحبین سایتها به دنبال همچین پشتیبانی برای سایت هستند این نوع پشتیبانی سایت با قبلی کاملا متفاوت است ، این نوع پشتیبانی که احتمالا شما هم به دنبالش هستید ، پشتیبانی برای کارها و فعالیت های عملی سایت میباشد که شامل موارد فنی و تخصصی زیادی است .

 

تاپ وردپرس ؛ ارائه‌دهنده معتبرترین سرویس پشتیبانی وردپرس

اکنون که با وظایف پشتیبان وردپرس و مزایایی که استفاده از این سرویس می‌تواند برای وب‌سایت وردپرسی ما به همراه داشته باشد آشنا شدیم، لازم است که تاپ وردپرس را به شما عزیزان معرفی کنیم. همان‌طور که می‌دانید افراد زیادی در این حیطه در حال فعالیت هستند، اما به نظر شما تمامی وب‌سایت‌ها و کارشناسان از یک سطح دانش و تجربه برخوردارند؟! طبیعتاً نه!

مجموعه تاپ وردپرس به منظور هموارتر کردن مسیر پیشرفت شما عزیزان، پنل‌های پشتیبانی برنزی، نقره‌ای و طلایی را تعریف کرده است که هر کدام از آن‌ها مزایا و ویژگی‌های مثبتی دارند. تاپ وردپرس معتقد است که پشتیبانی وب‌سایت وردپرسی یک امر بسیار مهم بوده و باید جدی گرفته شود. اگر بخواهیم نگاهی کوتاه بر مزایای پکیج‌های پشتیبانی ارائه شده توسط تاپ وردپرس داشته باشیم، می‌توانیم بگوئیم که در این پکیج‌ها بک‌آپ‌گیری هفتگی، به‌روزرسانی هسته وردپرس، قالب و افزونه‌ها، انجام تنظیمات مرتبط با افزونه‌ها و قالب نصب شده، مسدود کردن دیدگاه‌ها و ثبت‌نام‌های اسپم، تجزیه و تحلیل عملکرد کلی سایت، فعال کردن SSL، تهیه گزارش از ایرادات وب‌سایت، افزایش سرعت و افزایش امنیت سایت وردپرسی و… ارائه شده است.

علاوه بر این، با کمک تاپ وردپرس می‌توانید در رابطه با سئو و بهینه‌‌سازی وب‌سایت خود مانند آموزش سئو رنک مث مشاوره‌های موثر و کارآمد دریافت کنید. دوستان، فراموش نکنید که در قرن 21 و در سال 2022 تقریباً هر موضوعی وابسته به اینترنت و تکنولوژی است؛ در نتیجه تنها راه چاره برای کسب سود از این تغییرات همگام شدن با دنیای مدرن و جدید می‌باشد. خرید، فروش، ارائه محصولات و خدمات، آموزش و… همه و همه به طریقی درگیر با اینترنت هستند. اگر وب‌سایت شما از نوع وردپرسی است، شک نکنید که استفاده از سرویس پشتیبانی وردپرس می‌تواند در مسیر رشد و توسعه بسیار کمک‌کننده باشد؛ در نتیجه پیشنهاد می‌شود که با در نظر گرفتن این موضوع وب‌سایت خود را به یک تیم پشتیبانی حرفه‌ای هم‌چون تاپ وردپرس بسپارید!

 

منبع : دیار میرزا

 

[ سه شنبه 29 شهريور 1401 ] [ 17:10 ] [ حسین ]
[ ]

خواص انگشتر عقيق در روايات

 

خواص انگشتر عقيق



 

تاريخچه انگشتر عقيق:

عقيق از قديم الايام به عنوان يك سنگ نيمه قيمتي شناخته شده است. در طول تاريخ بشر سنگ و انگشتر عقيق در ميان مردم از اهميت و ارزش بالايي برخوردار بوده و استفاده از آن همچون سنگ هاي زينتي ديگر مثل زمرد، يشم و ياقوت از دوران هاي پيش از تاريخ اسلام تا به امروز در مباحث جواهر سازي، مهر سازي، انگشتر، تسبيح سازي و بسياري از موارد زينتي ديگر رايج بوده است.

اما دليل اينكه سنگ عقيق محبوبيت فراواني پيدا كرده است چيست؟ چطور اين زيباي گران بها در دل مردم نفوذ پيدا كرده است؟ بطوريكه همه اقشار جامعه از آن استفاده مي كنند علت اصلي اين است كه جداي از زيبايي و قيمت مناسب سنگ عقيق و يا به عبارتي انگشتر عقيق داراي خواص درماني بسياري مي باشد.

دليل ديگري كه سنگ عقيق را مي تواند از سنگ هاي زينتي متمايز كرد ريشه در باورهاي مذهبي ما دارد چرا كه عقيق جزو «سنگ‌هاي كريمه» است، سنگ هاي كريمه در اصطلاح به سنگ‌هاي سفارش‌شده در اسلام و روايات مي گويند.

 

 

 

انواع سنگ عقيق:

۱- عقيق خزه اي:

اين سنگ از نظر علمي در واقع عقيق به حساب نمي آيد.به دليل اينكه نوعي كالسدوني بي رنگ و شفاف مي باشد و حضور ناخالصي هاي سبز و قرمز در آن شبيه به گياهان و تداعي كننده طبيعت است. همچنين اين كاني به شكل قلوه سنگ يافت مي شود. بهترين نوع سنگ عقيق خزه اي در هندوستان يافت مي شود.

۲- عقيق چشمي:

اين گوهر داراي دايره هاي متحد المركز است كه دايره هاي داخلي آن رنگ تيره دارند.

۳- عقيق آبدار:

درون يا مركز اين سنگ كمي از آب مايعات اوليه باقي مي ماند كه قابل مشاهده و بسيار زيبا است.

۴- عقيق مجوف:

اين نوع سنگ حفره اي است و قسمت هاي از آن تو خالي مي باشد.

۵- عقيق لايه اي:

اين نوع سنگ با نوار هاي روشن و تيره به طور منظم ديده مي شود.

۶- عقيق منظره اي:

در اين نوع سنگ نا خالصي هاي قهوه اي و قرمز به چشم ميخورد و و همچنين مناظر زيبا مثل رودخانه و درختان را نمايان مي كند و زيبايي منحصر به فردي نسبت به بقيه سنگ هاي عقيق  را دارا مي باشد.

۷- عقيق ابري:

اين سنگ داراي لكه هاي خاكستري و همراه با مه و تار مي باشد.

خواص انگشتر عقيق

انواع سنگ عقيق از نظر رنگبندي:

  • عقيق سبز

  • عقيق زرد

  • عقيق سرخ

  • عقيق سياه

خواص انگشتر عقيق :

از زمان هاي قديم مردم براين باور بودند كه اين نگين مقدس است و آن را از خود دور نميكردند و معتقد بودند كه حامي آن ها در برابر بلايا و حوادث به ويژه در جنگ ها مي باشد.

از ديگر خواص عقيق آرامش و شادابي، برطرف شدن ناراحتي هاي روحي و دور كردن انرژي هاي منفي را  مي توان نام برد.براي خريد انگشتر مردانه با تنوعي بيش از 3000 محصول از وب سايت خاص باكس ديدن فرماييد.

خواص عقيق

خواص انگشتر عقيق از نظر ائمه اطهار:

  • دوري از عذاب به شرط حبّ علي (ع)

امام كاظم (ع) فرموده اند: كه خداوند به خودش قسم ياد كرده است كه هرگز دستي را كه انگشتر عقيق را پوشيده عذاب نمي كند، به اين شرط كه ولايت علي (ع) را داشته باشد.

  • افزايش ثواب

اميرمؤمنان علي (ع) فرموده اند كه دو ركعت نماز با انگشتر عقيق، برابر با هزار ركعت نماز است كه بدون اين انگشتر خوانده مي شود.

  • غم زدايي

رسول خدا (ص) فرموده اند كه تا زماني كه انگشتر با نگين عقيق در دست داشته باشيد، حزن و اندوه بر شما وارد نخواهد شد.

خواص سنگ عقيق براي ماه هاي تولد

گوهر يا انگشتر عقيق براي متولدين تمامي ماه هاي شمسي خواصي را در بر دارد، اما افرادي كه ماه تولدشان مهر، دي، بهمن، مرداد و شهريور مي باشد، بيشتر از خواص ارزشمند عقيق بهره خواهند برد. شما ميتوانيد براي خريد انگشتر عقيق با طرح ها و مدل هاي متنوع به دسته بندي مرتبط در سايت خاص باكس سر بزنيد. ضمنا كليه انگشتر ها از جمله عقيق و انگشتر فيروزه مردانه ضمانت كيفيت و اصالت دارند. 


[ سه شنبه 22 شهريور 1401 ] [ 21:35 ] [ حسین ]
[ ]

آموزش تصویری برگرداندن اکانت اینستاگرام

بعضی از کاربران از ما سوال میپرسند که آیا ورود به اینستاگرام بدون شماره و ایمیل امکانپذیر هست؟  در جواب به این سوال باید بگوییم بله برگرداندن پیج اینستاگرام بدون ایمیل و شماره امکانپذیر هست. مجموعه بزرگ بازیابی پیج اینستاگرام جوکار با مدیریت حسین موسوی در کمتر از چند دقیقه اکانت اینستاگرام شما را بازیابی خواهد کرد . پس اگر مشکل عدم دسترسی به شماره و ایمیل پیج اینستاگرام خود را دارید و به دنبال برگرداندن پیج اینستاگرام تضمینی هستید، میتوانید این کار را به متخصصین اینستاجوکار بسپارید.

 

چگونگی ورود به حساب اینستاگرام

 

اگر شما در مورد چگونگی ورود به حساب اینستاگرام خود سردرگرم هست و قصد ورود به حساب اینستاگرام خود و نصب پیج اینستا خود را دارید و  به دنبال راهی برای بازیابی حساب اینستاگرام  حذف شده خود هستید، میتوانید از یکی از روش های گفته شده در همین مقاله استفاده کنید و اگر تخصص کافی ندارید این کار را به خدمات بازگردانی پیج اینستاگرام بسپارید.

 

چگونه وارد اکانت قبلی اینستاگرام خود شویم؟

 

برای بازگشت به اکانت قبلی اینستاگرام و نصب اینستاگرام قبلی خود شما روش و راهکار های زیادی در پیش دارید، برای وارد شدن به پیج قبلی اینستاگرام خود میتوانید از روش هایی همچون ارسال پیامک و ارسال ایمیل استفاده کنید. اگر برگرداندن اکانت اینستاگرام برایتان مقدور نیست و بازگشت به اکانت قبلی اینستاگرام با شماره تلفن و ایمیل را خودتان نمیتوانید انجام دهید، میتوانید این کار را به متخصصین ما بسپارید و دیگر دنبال سوال چگونه پیج قبلی اینستا رو برگردونیم بدون رمز ؟ نباشید.

 

خدمات بازگردانی پیج اینستاگرام

  

مجموعه بزرگ بازیابی پیج اینستاگرام جوکار با مدیریت حسین موسوی در کمتر از چند دقیقه پیج هک شده ،دیسیبل شده یا رمز پیج شما را بازگردانی می کند.حساب های بازیابی شده توسط ما در اینستاگرام شامل اکانت هایی می شود که از دسترس خارج شده اند. عدم دسترسی در اینستاگرام می تواند شامل: فراموشی رمز عبور ، هک شدن اکانت ، گم شدن گوشی موبایل و هرگونه مشکلی که باعث عدم دسترسی اکانت اینستاگرام شما شود.

 

متخصص و حرفه ای

 

تیم بازیابی پیج اینستاگرام جوکار ، تشکیل شده از چندین نفر از بهترین و با تجربه ترین افراد در زمینه بازیابی پیج اینستاگرام است.این افراد همگی دارای سابقه کاری بیش از 5 سال هستند.

 

قابل اعتماد

تیم بازیابی پیج اینستاگرام جوکار ، قابل اعتماد ترین شرکت برای حل مشکلات اینستاگرامی شماست و دارای چندین مجوز و نماد اعتماد از سوی مراکز دولتی است.

 

پشتیبانی سریع

 

تیم بازگردانی پیج اینستاگرام جوکار ، به صورت 24 ساعته در خدمت شما عزیزان هست و در هر زمان از شبانه روز که با ما ارتباط برقرار کنید در سریعترین زمان به شما پاسخ خواهیم داد.

 

تلاش ما همواره ارائه خدمات باکیفیت است

 

هدف ما تیم بازیابی پیج اینستاگرام جوکار، این است که بهترین و با کیفیت ترین خدمات بازیابی پیج اینستاگرام را برای مشتریان خود ارائه دهیم.

 

بازیابی پیج اینستاگرام

 

خدمات بازیابی پیج

 

بازیابی پیج دیسیبل شده

 

اگر اکانت اینستاگرام شما دیسیبل شده است،تیم متخصص جوکار در سریعترین زمان پیج اینستاگرام دیسیبل و غیرفعال شده شما بازگردانی میکند.

 

بازیابی پیج هک شده

 

اگر حساب اینستاگرام شما هک شده است، تیم متخصص جوکار در سریعترین زمان پیج اینستاگرام هک شده شما بازگردانی میکند.

 

بازیابی پیج زیر 13 سال

 

اگر حساب اینستاگرام شما هم با مشکل محدودیت سنی روبه رو شده است، تیم متخصص جوکار در سریعترین زمان پیج محدودیت سن خورده شما بازگردانی میکند.

 

بازیابی رمز پیج اینستاگرام

 

اگر شما هم رمز اکانت اینستاگرام خود را فراموش کرده اید و برای ورود به اینستاگرام دچار مشکل شده اید، این کار را به متخصصین ما بسپارید.

 

حذف تایید دومرحله ای اینستاگرام

 

یکی دیگر از خدمات تیم بازیابی پیج جوکار حذف کردن تایید دومرحله ای اکانت های بدون داشتن کد هشت رقمی است، متخصصین ما در سریعترین زمان این کار را انجام میدهند.

 

رفع دیگر مشکلات اینستاگرام

 

هر مشکلی که در اینستاگرام دارید، فرق نمیکند که آن مشکل چه نوع مشکلی باشد. تیم ما قادر به رفع تمامی مشکلات اینستاگرامی شما است.

 

بازیابی پیج اینستاگرام

چرا ما را انتخاب کنید؟

 

مجموعه بزرگ بازیابی پیج اینستاگرام جوکار با مدیریت حسین موسوی در کمتر از چند دقیقه پیج هک شده ،دیسیبل شده یا رمز پیج شما را بازگردانی می کند.حساب های بازیابی شده توسط ما در اینستاگرام شامل اکانت هایی می شود که از دسترس خارج شده اند. عدم دسترسی در اینستاگرام می تواند شامل: فراموشی رمز عبور ، هک شدن اکانت ، گم شدن گوشی موبایل و هرگونه مشکلی که باعث عدم دسترسی اکانت اینستاگرام شما شود.

 

خدمات بازگردانی پیج اینستاگرام

 

بازگردانی پیج دیسیبل شده اینستاگرام | چنانچه در فرایند ورود به اکانت خود در اینستاگرام دچار مشکل شده اید، می توانید اکانت اینستاگرام هک شده و یا از دسترس خارج شده خود را در جهت رفع مشکل به کارشناسان ما بسپارید. مجموعه بزرگ جوکار کمتر از چند دقیقه پیج هک شده ،دیسیبل شده یا رمز پیج شما را بازگردانی می کند.

حساب های بازیابی شده توسط ما در اینستاگرام شامل اکانت هایی می شود که از دسترس خارج شده اند. عدم دسترسی در اینستاگرام می تواند شامل: فراموشی رمز عبور ، هک شدن اکانت ، گم شدن گوشی موبایل و هرگونه مشکلی که باعث عدم دسترسی اکانت اینستاگرام شما شود. ما خدمات بازگردانی اینستاگرام را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار میدهیم تا بتوانیم پیج از دست رفته شما را با ترفندهای روز و متدهای کاربردی بازگردانیم . فعالیت های مضاعف شما برای بازگردانی پیج اگر خارج از استانداردهایی باشد که سرور اینستاگرام به آن ها اکشن بدهند می تواند همان شانس بازگردانی اکانت هک شده شما را هم از شما بگیرد . تیم جوکار همراه شما عزیزان است با یک مشاوره کاملا حرفه ای کاربردی .

 

پشتیانی 24 ساعته 7 روز هفته

 

مجموعه بزرگ جوکار با بهترین متخصصان در حوزه بازگردانی پیج 24 ساعت و 7 روز هفته جهت بازگردانی پیج آماده پاسخگوی به مشکلات شما است تا بتوانید پیج هک شده ،دیسیبل شده و… شما را بازگردانی کند .

 

استفاده از بهترین روش ها

 

برای بازگردانی پیج شما از بهترین و سریع ترین روش های بازگردانی پیج اینستاگرام توسط مجموعه استفاده می شود.

 

کمترین قیمت

 

با کمترین قیمت و در سریع ترین زمان ممکن مشکل پیج شما را رفع خواهم کرد.

 

اطلاع رسانی دقیق

 

تیم بزرگ بازیابی پیج جوکار با پشتیبانی قوی و سریع شما را در جریان روند پشرفت دقیق کار قرار خواهند

پرداخت امن و آسوده

 

مجموعه بزرگ جوکار با مدیریت حسین موسوی با داشتن سابقه درخشان در زمینه خدمات اینستاگرام و تلگرام مورد اعتماد صدها برند و مشتریان عزیز می باشد.

 

بازیابی پیج دیسیبل شده 

 

قبل از بررسی و دریافت خدمات بازگردانی پیج اینستاگرام بدانید چه مواردی موجب دیسیبل شدن پیج شما می شود . خیلی ها این سوال را دارند که علت دسیبل شدن پیج اینستا چیست . در برگه ای مجزا به کلیات دلایل این مشکل خواهیم پرداخت اما مهمترین نکاتی که در این مشکل دخیل هستند عبارتند از :

جذب فالوور فیک برای حسابی که زیر 1 ساعت راه اندازی شده است + نداشتن شماره تلفن معتبر روی پیج اینستا + استفاده مکرر از فیل..ترشکن + لاگین شدن همزان از چند دیوایس + دیسیبل شدن پیج توسط هکر یا خریداریک ه قصد کلاهبرداری دارد.

بازیابی پیج هک شده 

 

هک شدن پیج اینستاگرام و روبه رو شدن با خطای You are logged out of your account. the account owner may have change the password واقعا یکی از اتفاقات خیلی تلخ در حوزه اینستاگرام است که ممکن است برای هر پیجی در اینستاگرام پیش بیاید.وقتی پیج شما هک شود.شما دیگر هیچ دسترسی به پیج خود ندارید و وقتی وارد اکانت خود میشوید با خطای از سیستم حساب خود خارج شده اید ممکن است مالک حساب گذرواژه را تغییر داده باشد روبه رو میشوید و در اکثر مواقع هکر ایمیل و شما تلفن اکانت شما را تغییر میدهد و اطلاعات خود را جایگزین میکند که شما دیگر هیچ راه دسترسی به اکانت نداشته باشید.

 

رفع مشکل سن اینستاگرام 

 

اگر شما هنگام ثبت نام سن خود را به میلادی زیر 13 سال وارد کنید،یا در قسمت ویرایش نمایه سن خود را تغییر و به زیر 13 سال ببرید، اینستاگرام حساب شما را غیر فعال میکند، و دیگر نمیتوانید وارد اکانت خود شوید،و با خطای زیر روبه رو میشوید.سن شما برای استفاده از اینستاگرام کافی نیست.
You are not old enough to use Instagram

 

رفع ارور Confirm it’s You to Login در اینستاگرام

 

کاربران زیادی به ما گزارش داده اند که هنگام ورود به اکانت اینستاگرام خود با خطای Confirm it’s You to Login We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out. Follow the next steps within 30 days so we can try to get you back into your account before it’s disable مواجه شده اند. خوب این یعنی چه ؟ یعنی : تأیید کنید که شما هستید تا به سیستم وارد شوید ما متوجه فعالیت غیرعادی از حساب شما شدیم بنابراین شما را از سیستم خارج کردیم. مراحل بعدی را ظرف 30 روز دنبال کنید تا بتوانیم قبل از غیرفعال شدن حسابتان، شما را به آن بازگردانیم.






[ شنبه 19 شهريور 1401 ] [ 2:13 ] [ حسین ]
[ ]

بهترین سایت بازیابی پیج اینستاگرام

بعضی از کاربران از ما سوال میپرسند که آیا ورود به اینستاگرام بدون شماره و ایمیل امکانپذیر هست؟  در جواب به این سوال باید بگوییم بله برگرداندن پیج اینستاگرام بدون ایمیل و شماره امکانپذیر هست. مجموعه بزرگ بازیابی پیج اینستاگرام جوکار با مدیریت حسین موسوی در کمتر از چند دقیقه اکانت اینستاگرام شما را بازیابی خواهد کرد . پس اگر مشکل عدم دسترسی به شماره و ایمیل پیج اینستاگرام خود را دارید و به دنبال برگرداندن پیج اینستاگرام تضمینی هستید، میتوانید این کار را به متخصصین اینستاجوکار بسپارید.

 

چگونگی ورود به حساب اینستاگرام

 

اگر شما در مورد چگونگی ورود به حساب اینستاگرام خود سردرگرم هست و قصد ورود به حساب اینستاگرام خود و نصب پیج اینستا خود را دارید و  به دنبال راهی برای بازیابی حساب اینستاگرام  حذف شده خود هستید، میتوانید از یکی از روش های گفته شده در همین مقاله استفاده کنید و اگر تخصص کافی ندارید این کار را به خدمات بازگردانی پیج اینستاگرام بسپارید.

 

چگونه وارد اکانت قبلی اینستاگرام خود شویم؟

 

برای بازگشت به اکانت قبلی اینستاگرام و نصب اینستاگرام قبلی خود شما روش و راهکار های زیادی در پیش دارید، برای وارد شدن به پیج قبلی اینستاگرام خود میتوانید از روش هایی همچون ارسال پیامک و ارسال ایمیل استفاده کنید. اگر برگرداندن اکانت اینستاگرام برایتان مقدور نیست و بازگشت به اکانت قبلی اینستاگرام با شماره تلفن و ایمیل را خودتان نمیتوانید انجام دهید، میتوانید این کار را به متخصصین ما بسپارید و دیگر دنبال سوال چگونه پیج قبلی اینستا رو برگردونیم بدون رمز ؟ نباشید.

 

خدمات بازگردانی پیج اینستاگرام

  

مجموعه بزرگ بازیابی پیج اینستاگرام جوکار با مدیریت حسین موسوی در کمتر از چند دقیقه پیج هک شده ،دیسیبل شده یا رمز پیج شما را بازگردانی می کند.حساب های بازیابی شده توسط ما در اینستاگرام شامل اکانت هایی می شود که از دسترس خارج شده اند. عدم دسترسی در اینستاگرام می تواند شامل: فراموشی رمز عبور ، هک شدن اکانت ، گم شدن گوشی موبایل و هرگونه مشکلی که باعث عدم دسترسی اکانت اینستاگرام شما شود.

 

متخصص و حرفه ای

 

تیم بازیابی پیج اینستاگرام جوکار ، تشکیل شده از چندین نفر از بهترین و با تجربه ترین افراد در زمینه بازیابی پیج اینستاگرام است.این افراد همگی دارای سابقه کاری بیش از 5 سال هستند.

 

قابل اعتماد

تیم بازیابی پیج اینستاگرام جوکار ، قابل اعتماد ترین شرکت برای حل مشکلات اینستاگرامی شماست و دارای چندین مجوز و نماد اعتماد از سوی مراکز دولتی است.

 

پشتیبانی سریع

 

تیم بازگردانی پیج اینستاگرام جوکار ، به صورت 24 ساعته در خدمت شما عزیزان هست و در هر زمان از شبانه روز که با ما ارتباط برقرار کنید در سریعترین زمان به شما پاسخ خواهیم داد.

 

تلاش ما همواره ارائه خدمات باکیفیت است

 

هدف ما تیم بازیابی پیج اینستاگرام جوکار، این است که بهترین و با کیفیت ترین خدمات بازیابی پیج اینستاگرام را برای مشتریان خود ارائه دهیم.

 

بازیابی پیج اینستاگرام

 

خدمات بازیابی پیج

 

بازیابی پیج دیسیبل شده

 

اگر اکانت اینستاگرام شما دیسیبل شده است،تیم متخصص جوکار در سریعترین زمان پیج اینستاگرام دیسیبل و غیرفعال شده شما بازگردانی میکند.

 

بازیابی پیج هک شده

 

اگر حساب اینستاگرام شما هک شده است، تیم متخصص جوکار در سریعترین زمان پیج اینستاگرام هک شده شما بازگردانی میکند.

 

بازیابی پیج زیر 13 سال

 

اگر حساب اینستاگرام شما هم با مشکل محدودیت سنی روبه رو شده است، تیم متخصص جوکار در سریعترین زمان پیج محدودیت سن خورده شما بازگردانی میکند.

 

بازیابی رمز پیج اینستاگرام

 

اگر شما هم رمز اکانت اینستاگرام خود را فراموش کرده اید و برای ورود به اینستاگرام دچار مشکل شده اید، این کار را به متخصصین ما بسپارید.

 

حذف تایید دومرحله ای اینستاگرام

 

یکی دیگر از خدمات تیم بازیابی پیج جوکار حذف کردن تایید دومرحله ای اکانت های بدون داشتن کد هشت رقمی است، متخصصین ما در سریعترین زمان این کار را انجام میدهند.

 

رفع دیگر مشکلات اینستاگرام

 

هر مشکلی که در اینستاگرام دارید، فرق نمیکند که آن مشکل چه نوع مشکلی باشد. تیم ما قادر به رفع تمامی مشکلات اینستاگرامی شما است.

 

بازیابی پیج اینستاگرام

چرا ما را انتخاب کنید؟

 

مجموعه بزرگ بازیابی پیج اینستاگرام جوکار با مدیریت حسین موسوی در کمتر از چند دقیقه پیج هک شده ،دیسیبل شده یا رمز پیج شما را بازگردانی می کند.حساب های بازیابی شده توسط ما در اینستاگرام شامل اکانت هایی می شود که از دسترس خارج شده اند. عدم دسترسی در اینستاگرام می تواند شامل: فراموشی رمز عبور ، هک شدن اکانت ، گم شدن گوشی موبایل و هرگونه مشکلی که باعث عدم دسترسی اکانت اینستاگرام شما شود.

 

خدمات بازگردانی پیج اینستاگرام

 

بازگردانی پیج دیسیبل شده اینستاگرام | چنانچه در فرایند ورود به اکانت خود در اینستاگرام دچار مشکل شده اید، می توانید اکانت اینستاگرام هک شده و یا از دسترس خارج شده خود را در جهت رفع مشکل به کارشناسان ما بسپارید. مجموعه بزرگ جوکار کمتر از چند دقیقه پیج هک شده ،دیسیبل شده یا رمز پیج شما را بازگردانی می کند.

حساب های بازیابی شده توسط ما در اینستاگرام شامل اکانت هایی می شود که از دسترس خارج شده اند. عدم دسترسی در اینستاگرام می تواند شامل: فراموشی رمز عبور ، هک شدن اکانت ، گم شدن گوشی موبایل و هرگونه مشکلی که باعث عدم دسترسی اکانت اینستاگرام شما شود. ما خدمات بازگردانی اینستاگرام را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار میدهیم تا بتوانیم پیج از دست رفته شما را با ترفندهای روز و متدهای کاربردی بازگردانیم . فعالیت های مضاعف شما برای بازگردانی پیج اگر خارج از استانداردهایی باشد که سرور اینستاگرام به آن ها اکشن بدهند می تواند همان شانس بازگردانی اکانت هک شده شما را هم از شما بگیرد . تیم جوکار همراه شما عزیزان است با یک مشاوره کاملا حرفه ای کاربردی .

 

پشتیانی 24 ساعته 7 روز هفته

 

مجموعه بزرگ جوکار با بهترین متخصصان در حوزه بازگردانی پیج 24 ساعت و 7 روز هفته جهت بازگردانی پیج آماده پاسخگوی به مشکلات شما است تا بتوانید پیج هک شده ،دیسیبل شده و… شما را بازگردانی کند .

 

استفاده از بهترین روش ها

 

برای بازگردانی پیج شما از بهترین و سریع ترین روش های بازگردانی پیج اینستاگرام توسط مجموعه استفاده می شود.

 

کمترین قیمت

 

با کمترین قیمت و در سریع ترین زمان ممکن مشکل پیج شما را رفع خواهم کرد.

 

اطلاع رسانی دقیق

 

تیم بزرگ بازیابی پیج جوکار با پشتیبانی قوی و سریع شما را در جریان روند پشرفت دقیق کار قرار خواهند

پرداخت امن و آسوده

 

مجموعه بزرگ جوکار با مدیریت حسین موسوی با داشتن سابقه درخشان در زمینه خدمات اینستاگرام و تلگرام مورد اعتماد صدها برند و مشتریان عزیز می باشد.

 

بازیابی پیج دیسیبل شده 

 

قبل از بررسی و دریافت خدمات بازگردانی پیج اینستاگرام بدانید چه مواردی موجب دیسیبل شدن پیج شما می شود . خیلی ها این سوال را دارند که علت دسیبل شدن پیج اینستا چیست . در برگه ای مجزا به کلیات دلایل این مشکل خواهیم پرداخت اما مهمترین نکاتی که در این مشکل دخیل هستند عبارتند از :

جذب فالوور فیک برای حسابی که زیر 1 ساعت راه اندازی شده است + نداشتن شماره تلفن معتبر روی پیج اینستا + استفاده مکرر از فیل..ترشکن + لاگین شدن همزان از چند دیوایس + دیسیبل شدن پیج توسط هکر یا خریداریک ه قصد کلاهبرداری دارد.

بازیابی پیج هک شده 

 

هک شدن پیج اینستاگرام و روبه رو شدن با خطای You are logged out of your account. the account owner may have change the password واقعا یکی از اتفاقات خیلی تلخ در حوزه اینستاگرام است که ممکن است برای هر پیجی در اینستاگرام پیش بیاید.وقتی پیج شما هک شود.شما دیگر هیچ دسترسی به پیج خود ندارید و وقتی وارد اکانت خود میشوید با خطای از سیستم حساب خود خارج شده اید ممکن است مالک حساب گذرواژه را تغییر داده باشد روبه رو میشوید و در اکثر مواقع هکر ایمیل و شما تلفن اکانت شما را تغییر میدهد و اطلاعات خود را جایگزین میکند که شما دیگر هیچ راه دسترسی به اکانت نداشته باشید.

 

رفع مشکل سن اینستاگرام 

 

اگر شما هنگام ثبت نام سن خود را به میلادی زیر 13 سال وارد کنید،یا در قسمت ویرایش نمایه سن خود را تغییر و به زیر 13 سال ببرید، اینستاگرام حساب شما را غیر فعال میکند، و دیگر نمیتوانید وارد اکانت خود شوید،و با خطای زیر روبه رو میشوید.سن شما برای استفاده از اینستاگرام کافی نیست.
You are not old enough to use Instagram

 

رفع ارور Confirm it’s You to Login در اینستاگرام

 

کاربران زیادی به ما گزارش داده اند که هنگام ورود به اکانت اینستاگرام خود با خطای Confirm it’s You to Login We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out. Follow the next steps within 30 days so we can try to get you back into your account before it’s disable مواجه شده اند. خوب این یعنی چه ؟ یعنی : تأیید کنید که شما هستید تا به سیستم وارد شوید ما متوجه فعالیت غیرعادی از حساب شما شدیم بنابراین شما را از سیستم خارج کردیم. مراحل بعدی را ظرف 30 روز دنبال کنید تا بتوانیم قبل از غیرفعال شدن حسابتان، شما را به آن بازگردانیم.






[ شنبه 19 شهريور 1401 ] [ 1:54 ] [ حسین ]
[ ]

رفع خطای Help Us confirm it’s You اینستاگرام

 

Help Us confirm it’s You We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out.Follow the next steps within 30 days so we can try to get you back into your account before it’s disable

به ما کمک کنید تأیید کنیم که شما هستید.ما متوجه فعالیت غیرمعمولی از حساب شما شده‌ایم، بنابراین شما را از سیستم خارج کردیم. مراحل بعدی را ظرف 30 روز دنبال کنید تا بتوانیم قبل از غیرفعال شدن حسابتان، دوباره شما را به حسابتان برگردانیم.

احتمالا شمایی که در حال خواندن این مقاله هستید با مشکل Help us confirm it’s you اینستاگرام یا به ما کمک کنید تأیید کنیم که شما هستید روبه شده اید که واقعا خطاهای بسیار آزار دهنده ای هستند.در ادامه به نحوه رفع این خطاها و همچنین خطای  Help us confirm it’s you در اینستاگرام میپردازیم.تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

رفع خطای Help Us confirm it’s You 

خطای Help us confirm it's you اینستاگرام و نحوه رفع مشکل

وقتی که شما با یکی از این خطاها در اینستاگرام روبه رو شوید. حساب اینستاگرام شما به حالت کاربر اینستاگرام یا instagram user درمی آید و این سوال در ذهنتان هست که چرا پیجم شده کاربر اینستاگرام و حتی وقتی با استفاده از اکانتی دیگر تلاش برای پیدا کردن اکانت خود در اینستاگرام کنید آیدی یا نام کاربری شما در سرچ اینستاگرام پیدا نمیشود یا به همان زبان خودمونی پیج داخل سرچ بالا نمیاد و با مشکل ورود به اینستاگرام خود روبه رو هستید که واقعا اتفاق بسیار نارحت کننده ای است .اما اصلا نیاز نیست نگران باشید در این مقاله نحوه رفع مشکل به ما کمک کنید تأیید کنیم که شما هستید اینستاگرام را به شما آموزش داده ایم.

 

ارور 30 روزه اینستاگرام یعنی چه ؟

وقتی شما با خطای من ربات نیستم در اینستاگرام روبه رو میشوید عبارت 30 روز را در متن اخطار مشاهده میکنید و شاید این سوال در ذهنتان باشد که ارور 30 روزه اینستاگرام یعنی چه؟ این ارور یعنی شما فقط 30 روز مهلت دارید که به اینستاگرام ثابت کنید که ربات نیستید و اگر طی این مدت نتوانید مشکل من ربات نیستم اینستاگرام را حل کنید پیج شما برای همیشه غیرفعال میشود.حالا شاید بگویید که چگونه مشکل Help us confirm it’s you در اینستاگرام را حل کنیم؟ در ادامه و با خواندن کامل همین مقاله شما میتوانید مشکل راستی آزمایی در اینستاگرام را به راحتی حل کنید.

 

1. رفع  Help us confirm it’s you اینستاگرام

 

کاربران زیادی به ما گزارش داده اند که هنگام ورود به اکانت اینستاگرام خود با خطای Confirm it’s You to Login We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out. Follow the next steps within 30 days so we can try to get you back into your account before it’s disable مواجه شده اند. خوب این یعنی چه ؟ یعنی : تأیید کنید که شما هستید تا به سیستم وارد شوید ما متوجه فعالیت غیرعادی از حساب شما شدیم بنابراین شما را از سیستم خارج کردیم. مراحل بعدی را ظرف 30 روز دنبال کنید تا بتوانیم قبل از غیرفعال شدن حسابتان، شما را به آن بازگردانیم.

این پیغام یعنی اینستاگرام فعالیت مشکوکی در اکانت شما دیده به همین خاطر پیج شما رو غیرفعال کرده.این خطا معمولا زمانی پیش میاد که شما در مدت زمانی کم تعداد زیادی فالو آنفالو انجام داده باشید یا اینکه آیدی و پسورد خود را در برنامه یا سایتی به جز اینستاگرام وارد کرده باشید . خوب دیگه بیشتر از این وقت شما رو نمیگیریم و به شیوه رفع خطای ربات تشخیص دادن پیج در اینستاگرام میپردازیم.

 

رفع خطای من ربات نیستم اینستاگرام

 

بهترین و ساده‌ترین روش موجود برای حل مشکل  اینستاگرام شما این است که انجام این پروسه را بر عهده کارشناسان واحد پشتیبانی اینستا جوکار قرار دهید. بدین منظور یک تماس کوتاه با شماره‌های ضمیمه شده برقرار سازید. کارشناسان ما با دریافت برخی مشخصات از سوی شما پروسه بازیابی اکانت را آغاز می‌کنند و حتی اگر لازم باشد به طور مستقیم با پشتیبانی اینستاگرام ارتباط برقرار خواهند کرد و نهایتا اکانت اینستاگرام‌تان را بازیابی می‌کنند. پس بهترین و بی‌دردسرترین روشی که می‌توانید از آن برای حل مشکل اینستاگرام خود استفاده کنید، مربوط به تماس گرفتن با کارشناسان اینستا جوکار  می‌شود.

رفع خطای Help Us confirm it’s You 

بسیاری از افراد هم گزارش داده اند که زمانی که قصد ورود به اکانت اینستاگرام خود را دارند با این خطا روبه رو میشوند.   Help Us confirm it’s You We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out.Follow the next steps within 30 days so we can try to get you back into your account before it’s disable

 

به ما کمک کنید تأیید کنیم که شما هستید

ما متوجه فعالیت غیرمعمولی از حساب شما شده‌ایم، بنابراین شما را از سیستم خارج کردیم. مراحل بعدی را ظرف 30 روز دنبال کنید تا بتوانیم قبل از غیرفعال شدن حسابتان، دوباره شما را به حسابتان برگردانیم.

رفع خطای Help Us confirm it’s You 

 

خطا یا مشکل Help Us confirm it’s You  هم تقریبا شبیه همان ارور 30  روزه ی اینستاگرام یا من ربات نیستم اینستاگرام هست اما با این تفاوت که وقتی این خطا برایتان رخ داده است احتمال فعال شدن اکانتتان به راحتی روش قبلی نیست .


[ یک شنبه 13 شهريور 1401 ] [ 15:26 ] [ حسین ]
[ ]

رفع خطای coulden’t refresh feed اینستاگرام

 

رفع خطای coulden’t refresh feed اینستاگرام

لطفا به سادگی از کنار این مطلب رد نشوید حل صد در صدی مشکل coulden’t refresh feed اینستاگرام شما با انجام یکی از این روش ها امکان پذیر است.

در صفحه اصلی اینستاگرام، پست های منتشر شده،کسانی که فالو کردید برای شما نمایش داده میشود،وقتی وارد برنامه اینستاگرام میشوید برای مشاهده پست های جدید، باید صفحه اصلی خود را به روز(رفرش) کنید.refresh نشدن اینستاگرام به این معنی است که کاربر نمی‌تواند به عکس‌ها و ویدیوهای آپلود شده جدید دسترسی داشته باشید. و با آنها تعاملی برقرار کند، مشکل coulden’t refresh feed به این صورت هست که موقع ورود به برنامه اینستاگرام صفحه اینستاگرام کاملا سفید میشود و هیچ پست و استوری به شما نمایش داده نمیشود و در بعضی مواقع هم شاید به صورت خودکار از اکانت خود خارج شوید و پیغام (از سیستم حساب خارج شده اید ممکن است مالک حساب گذرواژه را تغییر داده باشد) به شما نمایش داده شود.

حل مشکل و ارور coulden't refresh feed اینستاگرام

چطور خطای coulden’t refresh feed را رفع کنیم؟

بهترین و ساده‌ترین روش موجود برای حل مشکل  اینستاگرام شما این است که انجام این پروسه را بر عهده کارشناسان واحد پشتیبانی اینستا جوکار قرار دهید. بدین منظور یک تماس کوتاه با شماره‌های ضمیمه شده برقرار سازید. کارشناسان ما با دریافت برخی مشخصات از سوی شما پروسه بازیابی اکانت را آغاز می‌کنند و حتی اگر لازم باشد به طور مستقیم با پشتیبانی اینستاگرام ارتباط برقرار خواهند کرد و نهایتا اکانت اینستاگرام‌تان را بازیابی می‌کنند. پس بهترین و بی‌دردسرترین روشی که می‌توانید از آن برای حل مشکل اینستاگرام خود استفاده کنید، مربوط به تماس گرفتن با کارشناسان اینستا جوکار  می‌شود.

مشکل در اتصال اینترنت

اکثر مواقع علت مواجه شدن با خطای coulden’t refresh feed ، کند بودن یا قطع بودن اینترنتی هست که استفاده میکنید. اینترنت سیمکارت خود را تغییر دهید، و از سیمکارت دیگری برای اینترنت استفاده کنید. یا حالت پرواز موبایل خود را یک مرتبه روشن و خاموش کنید.

رفع مشکل با تغییر رمز پیج 

لطفا قبل از این که اقدامات بعدی رو انجام بدید.یکبار رمز پیج خود را تغییر دهید و مجدد وارد اکانت خود شوید.با تغییر رمز پیج یک رفرش کلی در حساب اینستاگرام شما انجام میشود و بسیاری از خطاها مثل خطای couldn’t refresh feed اینستاگرام شما حل میشود.پس رمز اکانت خود را تغییر دهید و دوباره به حساب خود وارد شوید.اکثر مواقع با انجام این کار مشکل couldn’t refresh feed اینستاگرام حل میشود.

استفاده از ابزار تغییر ip 

اگر مشکل couldn’t refresh feed اینستاگرام شما با تغییر رمز پیج حل نشد. برنامه اینستاگرام را از بین برنامه های باز شده گوشی خود پاک کنید.بعد وارد تنظیمات موبایل خود شده و حافظه پنهان اینستاگرام را پاک کنید. بعد از این که حافظه پنهان اینستاگرام را پاک کردید فیل..تر شکن خود را روشن کرده و وارد اینستاگرام شوید و منتظر بمانید تا صفحه شما رفرش شود و ارور couldn’t refresh feed پیج شما حل شود.

حل مشکل و ارور coulden't refresh feed اینستاگرام

 استفاده از نسخه قدیمی اینستاگرام

استفاده از نسخه قدیمی اینستاگرام ممکن است مشکلات زیادی مثل مشکل رفرش نشدن صفحه اینستاگرام برای شما ایجاد کند. به فروشگاه پلی بروید و اینستاگرام خود را به جدیدترین نسخه به روزرسانی کنید.

پُر بودن حافظه موبایل

برخی اوقات به دلیل پر شدن حافظه موبایل، رفرش شدن اینستاگرام و لود شدن پست و استوری های جدید به مشکل بر میخورد. به فایل منجر موبایل خود بروید و فایل های غیرضروری را حذف کنید، احتمالا با انجام این کار مشکل coulden’t refresh feed شما حل میشود.

حافظه کش یا حافظه پنهان اینستاگرام

حافظه کش یا حافظه پنهان به دیتاهایی گفته میشود که پس از استفاده زیاد از یک برنامه، در حافظه آن ذخیره میشود.سعی کنید هر چند روز یکبار حافظه پنهان برنامه های خود مثل اینستاگرام را پاک کنید. برای پاک کردن حافظه پنهان اینستاگرام مراحل زیر را انجام دهید. تنظیمات موبایل/برنامه/اینستاگرام/محل ذخیره/پاک کردن حافظه پنهان.

توقف اجباری اینستاگرام: 

بعد از اینکه حافظه پنهان برنامه اینستاگرام را پاک کردید، باید اقدام به توقف اجباری اینستاگرام کنید، برای این کارد وارد تنظیمات موبایل خود شوید» به قسمت برنامه ها یا مدیریت برنامه های بروید» برنامه اینستاگرام را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید» روی توقف اجباری کلیک کنید.

اینترنت گوشیتون رو عوض کنید

از خط دیگری برای اینترنت استفاده کنید،مثلا اگر از ایرانسل استفاده میکنید، تغییر دهید و اینترنت همراه اول استفاده کنید.یا اگر به وای فا وصل هستید،یکبار هم از اینترنت خط خودتون استفاده کنید.

برنامه اینستاگرام را به روزرسانی کنید

عدم به روزرسانی اینستاگرام میتواند، هزاران مشکل برای شما ایجاد کنید،به فروشگاه پلی بروید و برنامه اینستاگرام را آپدیت کنید.تا بسیاری از مشکلات شما حل شود.

گوشی خود را خاموش و روشن کنید

یکی دیگر از روش های رفع مشکل پوشش خبری بازخوانی نمیشود  این است که اینترنت خود را قطع کنید بعد یکبار گوشی خود را خاموش و مجدد روشن کنید. احتمالا با انجام این کار مشکل coulden’t refresh feed  شما حل میشود.

حل مشکل و ارور coulden't refresh feed اینستاگرام

برسی کردن بخش دسترسی به داده ها (access data)

بعضی از کاربران که با مشکل بازخوانی نشدن اینستاگرام روبه رو هستند،گزارش کرده اند که با ورود به قسمت security و بعد از آن بخش access data یا همان همان امنیت > دسترسی به داده ها می باشد، و تایید اخطار  های نمایش داده شده، مشکل couldn’t refresh خود را حل کرده اند. اما توجه داشته باشید که این راهکار  تنها وقتی به شما کمک خواهد کرد که هنوز بتوانید به بخش تنظیمات اینستاگرام خود دسترسی داشته باشید، اگر با سفید شدن صفحه اینستاگرام روبه رو هستید و  نمی توانید به تنظیمات بروید، این روش کمکی به شما نخواهد کرد.

تغییر زبان موبایل

حتما این روش رو هم برای رفع مشکل بازخوانی نشدن اینستاگرام انجام دهید، اگر زبان گوشی شما فارسی است، به تنظیمات موبایل خود بروید و زبان را روی انگلیسی قرار دهید،بعد به اینستاگرام بروید و ببینید مشکل حل شده است یا نه!!


[ یک شنبه 13 شهريور 1401 ] [ 15:18 ] [ حسین ]
[ ]

نکاتی مهم در رابطه با خرید اجاق گاز صنعتی

اگر قصد خرید اجاق گاز صنعتی را دارید، تا پایان این مقاله همراه ما باشید. در این مقاله قصد داریم نکات کاربردی و مهمی را در این باره خدمت شما عزیزان توضیح دهیم؛ بنابراین اگر از آن دسته از افرادی هستید که صاحب آشپزخانه‌های بزرگ و یا رستوران هستید، بهتر است خواندن این مقاله را از دست ندهید.

همان طور که می‌دانید برای داشتن یک آشپزخانه یا رستوران مجهز و کامل، باید وسایل اولیه آن نظیر یخچال، اجاق گاز، فر و... را تهیه کنید. برای خرید هر کدام از این وسایل لازم است پارامترهایی را در نظر داشته باشید تا در نهایت بتوانید بهترین‌ها را تهیه کنید. ما در این جا در مورد خرید اجاق گاز صنعتی ، شما عزیزان را راهنمایی می‌کنیم و خواهید دانست که چگونه می‌توانید یک اجاق باکیفیت را تهیه کنید.

اگر به بازار سری زده باشید، خواهید دید که مدل‌ها و طرح‌های متفاوتی از اجاق گازها در بازار وجود دارد و این خود یک مزیت است که هر فرد می‌تواند بسته به نیاز و سلیقه‌ خود خرید کند؛ اما دقت داشته باشید که علاوه‌بر طرح و مدل باید شرکت سازنده‌ اجاق گاز، سایز و بسیاری از پارامترهای دیگر را نیز در نظر داشته باشید. در ادامه‌ مقاله در این باره توضیحات بیش‌تری خواهیم داد.

خرید اجاق گاز صنعتی مرغوب

همان طور که در بخش مقدمه هم توضیح دادیم، برای کار کردن در یک آشپزخانه بزرگ لازم است اجاق گاز خوبی را خریداری کنید تا در طول کار بتواند بهترین بازدهی را برای شما داشته باشید. در آشپزخانه‌ها از اجاق گازها استفاده‌های زیادی می‌شود که می‌توان به پخت غذاهای اصلی، پخت انواع خورشت‌ها، دسر و میان وعده‌ها اشاره کرد.

بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که خرید اجاق گاز صنعتی، یکی از ضروری‌ترین و اولین کارهایی است که باید برای داشتن یک آشپزخانه مجهز انجام دهید. اجاق گازها کاربردهای بسیار زیادی دارند و بسته به طراحی و تولید، هر کدام ویژگی‌های متفاوتی را شامل می‌شوند. اکثر اجاق گازهایی که صنعتی هستند از جنس استیل بوده و ضد زنگ هستند.

اگر صاحب یک رستوران، کترینگ و یا کافه هستید، لازم است در لیست خرید خود، اجاق گاز را فراموش نکنید. در ساخت برخی از اجاق گازها از ترموکوپل استفاده شده است و این می‌تواند یکی از ویژگی‌های خوب اجاق گاز به حساب آید. در زمان قطع شدن، در صورتی که اجاق دارای ترموکوپل باشد، به طور اتوماتیک گاز شعله قطع می‌شود. در کل واضح است که اجاق گاز صنعتی کاربردهای بسیار زیادی دارد و برای مصارف گوناگونی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پارامترهایی که باید در خرید اجاق گاز صنعتی خوب در نظر بگیرید

در بخش قبلی مقاله به طور کلی توضیح دادیم که یک اجاق گاز صنعتی مرغوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد. در این بخش از مقاله قصد داریم مواردی را بیان کنیم که پیش از خرید لازم است آن‌ها را در نظر بگیرید و در نهایت بسته به سلیقه و نیازتان خرید خود را انجام دهید.

مواردی که باید برای خرید اجاق گاز صنعتی در نظر داشته باشید، عبارت است از:

1-متفاوت بودن اندازه‌های شعله اجاق گاز: یکی از مواردی که بهتر است در خرید اجاق گاز به آن دقت کنید، سایز شعله‌های اجاق است. خروجی حرارتی شعله‌ها با یکدیگر متفاوت است و مسلما برای پخت غذاها نیاز به حرارت‌های متفاوتی دارید. در نتیجه اگر اجاق گازی را انتخاب کنید که اندازه‌های شعله‌ی آن متفاوت باشد، می‌توانید در پخت انواع غذاها راحت باشید و ظرف‌های کوچک و بزرگ را برای پخت انتخاب کنید.

 

2-سایز اجاق گاز: حواستان باشد که در هنگام خرید، سایز اجاق را در نظر بگیرید. برای انجام این کار باید در ابتدا محیطی که برای آشپزی در اختیار دارید را بسنجید و جای اجاق خود را انتخاب کنید و بسته به فضایی که در اختیار دارید، اجاق گاز را با سایزی مناسب سفارش دهید.

3-ایمنی اجاق گاز: نکته‌ی مهم دیگر ایمن بودن اجاق گاز است. اگر می‌خواهید در هنگام استفاده از اجاق، با خیال راحت کار کنید، بهتر است اجاق گازی را انتخاب کنید که دارای ترموکوپل و فندک باشد. در بخش قبلی در مورد اجاق گازهای ترموکوپل‌دار صحبت کردیم و مزیت آن‌ها را توضیح دادیم.

4-انتخاب برند معتبر: نکته مهم دیگری که در خرید اجاق گاز صنعتی وجود دارد، برند تولیدکننده اجاق گاز است. توجه داشته باشید که اگر برند معروفی را برای خرید انتخاب کنید، دیگر از بسیاری جهات خیالتان راحت است. البته این نکته را فراموش نکنید که با مراجعه به فروشگاهی معتبر، به راحتی می‌توانید محصول مورد نظر خود را از برندی معروف و مورد اطمینان خریداری کنید.

قیمت اجاق گاز صنعتی

در این بخش در رابطه با قیمت اجاق گاز صنعتی صحبت خواهیم کرد. در بخش‌های قبلی مقاله مواردی را بیان کردیم که لازم است برای خرید یک اجاق گاز خوب آن‌ها را در نظر بگیرید. در همین ابتدا باید خدمت شما عزیزان توضیح دهیم که اگر خرید خود را از فروشگاهی معتبر انجام دهید، علاوه بر یک اجاق گاز صنعتی با ویژگی‌هایی عالی، می‌توانید با قیمتی ایده‌آل و به صرفه خرید خود را انجام دهید. بنابراین باید بگوییم که شرایط بسیار ویژه‌ای را با خرید از این فروشگاه معتبر تجربه خواهید کرد.

البته دقت داشته باشید که در خرید اجاق گاز صنعتی، بسته به ویژگی‌های آن همچون سایز، جنس و...، با قیمت‌های متفاوتی رو به رو می‌شوید؛ اما در ابتدا حواستان باشد که برندهای شناخته شده‌ای را برای خرید انتخاب کنید و سپس بسته به بودجه‌ای که در اختیار دارید، محصول خود را خریداری کنید.

سخن پایانی

 

در این مقاله در رابطه با خرید اجاق گاز صنعتی صحبت کردیم و تلاش کردیم مواردی را بیان کنیم که بتواند شما عزیزان را برای یک خرید خوب راهنمایی کند. در ابتدا ویژگی‌های کلی یک اجاق گاز خوب را بیان کردیم و پس از آن به بررسی مواردی پرداختیم که پیش از خرید لازم است آن‌ها را بررسی کنید و در نهایت بسته به محیطی که در اختیار دارید و همچنین سلیقه‌ خودتان خرید نهایی را انجام دهید. امیدوار هستیم با مطالعه‌ این مقاله و خرید از این فروشگاه معتبر، در نهایت بتوانید بهترین و مناسب‌ترین محصول را خریداری کنید. سایت جویشگر با معرفی لیستی از برترین فروشگاه‌های فروش انواع اجاق گاز صنعتی امکانی را برایتان فراهم کرده است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانید بهترین اجاق گاز را با قیمتی مناسب از تامین کننده‌ای معتبر خریداری کنید.

 

[ پنج شنبه 3 شهريور 1401 ] [ 17:12 ] [ حسین ]
[ ]