چرخ، تجربه‌ی شیرین چرخیدن و‌ خرید بین فروشگاه‌های لباس

 

هر روز به تعداد فروشگاه‌های مد و لباس اضافه می‌شود و پیدا کردن و شناخت تک‌تک این  بسترهای فروش چه در فضای فیزیکیِ پاساژ‌ها چه شبکه‌های آنلاین کار ساده‌ای نیست. اما این یک حقیقت است که چرخ زدن میان فروشگاه‌های لباس لذتی بی‌پایان دارد. حس بهتر زمانی به سراغ مخاطب می‌آید که دقیقا موردی که در پس ذهنش بود پیدا کند، چه کشفی کاملا ناگهانی باشد و‌ چه بعد از چرخیدن مداوم و هوشیارانه. 

 

با تغییر رفتار خرید کاربران در چند سال اخیر، چرخیدن و کشف آنلاین، به گام ابتدایی خرید کردن تبدیل شده است. این گشت‌و‌گذار مجازی به ویژه در شبکه‌های اجتماعی چون اینستاگرام بازخورد بالایی بین خریداران ایرانی داشت. کاربر، عکس موردعلاقه‌اش را در اکسپلور اینستاگرام  پیدا می‌کند و با کلیک بر آن، بدون متوجه شدن گذر زمان و با لذت، ساعت‌ها به چرخیدن می‌گذراند. 

 

چرخ چه کار می کند؟

پلتفرم آنلاین چرخ فضایی به منظور کشف کردن و کشف شدن برای مخاطبین و‌ فر‌شنده‌ها فراهم می‌کند. چرخ، مخاطب را به یک سفر لذت بخش فرا می‌خواند. این سفر از بالا بردن آگاهی کاربر درباره‌ی انواع موضوعات مد و استایل شروع می‌شود و در گام‌به‌گام چرخیدن بین فروشگاه‌ها ادامه می‌یابد.

بلاگ و شبکه‌های مجازی charkh همان بستر اطلاع‌رسانی از آخرین اخبار و نکات دنیای مد هستند. چرخ در این نقاط با مخاطب تعامل مستقیم دارد و مانند یک دوست، همراه آن‌ها است.

 وبسایت چرخ با جمع‌آوری داده‌های اینستاگرام، در حال حاضر بیش از دو میلیون محصول در خود جای داده است. اینجا فضایی است که مخاطب تعداد بالایی از فروشگاه‌های اینستاگرامی را در کنار هم دارد و به کمک ویژگی‌های خاص چرخ به راحتی کالای مورد نظرش را کشف می‌کند. در ادامه به این ویژگی‌های چرخ پرداخته می‌شود.

C:\Users\G10\Desktop\محصول-چرخ.jpg

 

ویژگی‌های متمایزکننده‌ی چرخ

تعداد و تنوع  بالای محصولات

از آن‌جایی که کشف کردن یکی از اهداف اصلی این پلتفرم است، تعداد کالاها باید به قدری باشد که امکان گشتن و در نهایت کشف بین آن‌ها وجود داشته باشد. چرخ علاوه بر تعداد بالای محصول اولیه‌ای که از اینستاگرم استخراج کرد، به طور مرتب در حال به روز‌رسانی و افزودن به تعداد و تنوع محصولاتش است. 

 

جست‌وجوی متنی و تصویری

جست‌وجوی متنی ابزاری است که تقریبا در همه‌ی پلتفرم‌ها وجود دارد اما چیزی که چرخ را متمایز می کند بررسی کلمه‌‌به‌کلمه‌ی هوش مصنوعی آن است. بدین معنی که کاربر می تواند مدل، جنس، سبک، رنگ، برند و حتی مکان تولید محصول را جست‌و‌جو کند و نتیجه‌ای دقیق از محصول مورد نظرش داشته باشد. این ویژگی به خصوص در بستر فروش مد و پوشاک فایده و کارایی بالایی دارد.

علاوه بر آن جست‌وجوی تصویری یا ویژوال سرچ، امکان دیگری است که وبسایت چرخ به کاربرانش می‌دهد. در این مورد، مانند شبکه اجتماعی پینترست، مخاطب عکس لباس مورد نظرش را ارسال می‌کند و هوش‌مصنوعی چرخ تمامی فروشگاه‌ها با محصول مشابه را به او پیشنهاد می‌دهد. 

 

پیشنهاد کالای مورد پسند هر مخاطب

شخصی‌سازی یکی از جریان‌های جذاب این روزهای دنیای مد و به طور کلی بازاریابی است.  مخاطبان به دنبال کشف ظاهر و سبک پوشش فردی و خاص خود هستند و دوست دارند در فضای آشنا و دلخواه خودشان فعالیت کنند.

 چرخ با سیستم پیشنهاد محصول، پاسخگوی این نیاز نیز هست. این سیستم با تحلیل رفتار و جست‌وجوهای هر کاربر، مواردی متناسب با علاقه‌مندی‌ها و نیازهایش به او پیشنهاد می‌دهد.

 

به اشتراک گذاشتن تجربه‌ی کاربران 

 تجربه‌ی خرید سایرین از یک محصول یا فروشگاه روزبه‌روز پراهمیت‌تر می‌شود. چرخ شرایطی را فراهم می کند که مخاطبان نظرات خود را با هم به اشتراک بگذارند و در خریدی مطمئن به هم کمک کنند.

 

در آخر باید گفت چرخ یک تجربه‌ی کشف لذت‌بخش را برای مخاطب رقم می‌زند. این تجربه از همان لحظه‌ای شروع می‌شود که مخاطب از وجود محصولات و سبک‌هایی تازه یا حتی کالاهایی که در پستوی ذهنش درحال خاک خوردن بود، آگاه می‌شود. با جست‌وجوی این محصول، موارد متنوعی به چشمش می‌خورد. در این نقطه است که پیشنهادهای هوشمندانه‌ی چرخ و نظرات سایر کاربران، دید وی را بازتر می کند. هرچقدر این چرخیدن بیشتر شود ایده‌ها و گزینه‌های جدیدتر و بهتری کشف خواهند شد. نتیجه‌ی این چرخ زدن و خرید مطمئن، همان تجربه‌ی شیرینی است که چرخ به مخاطب ارائه می‌دهد.

منابع: 

Ana press

Aryanews

Ilna

Banki

 


[ دو شنبه 24 بهمن 1401 ] [ 23:22 ] [ حسین ]
[ ]

شرایط اخذ اقامت اسپانیا با خرید ملک

کشور اسپانیا بعد از فرانسه دومین کشور بزرگ اتحادیه اروپا است. این کشور در بخش جنوب غربی اتحادیه اروپا قرار گرفته و از موقعیت جغرافیایی مطلوبی برخوردار است. اسپانیا سومین کشور از نظر مناطق طبیعی بوده و ذخایر زیست کرده‌ای بسیار زیادی دارد، این کشور غنی وضعیت اقتصادی بسیار خوبی داشته و یکی از مناسب‌ترین و امن‌ترین کشورها برای سرمایه‌گذاری است. 

بنا بر موقعیت جغرافیایی و جاذبه‌های گردشگری بالای اسپانیا سالیانه افراد زیادی نسبت از رو‌ش‌های متعدد نسبت به اخذ اقامت اسپانیا اقدام می‌کنند. یکی از سریع‌ترین و بهترین راه‌های اخذ اقامت کشور اسپانیا خرید ملک از شهرها و مناطق ارزنده این کشور است. 

اخذ اقامت اسپانیا با خرید ملک 

قوانین خرید ملک در اسپانیا به منظور اخذ اقامت دائمی این کشور

بر اساس قوانین ضبط شده توسط دولت اسپانیا اشخاص حقیقی با تابعیت خارجی می‌توانند با خرید ملک در اسپانیا از مزایای زیاد آن از جمله اخذ اقامت اسپانیا بهره‌مند شوند.

یکی از مهم‌ترین شروط اخذ اقامت کشور اسپانیا این است که ملک خریداری حداقل به ارزش 500000 یورو باشد. البته باید به این نکته توجه کرد که شخص متقاضی می‌تواند مجموعه‌ای از چندین ملک به ارزش بیش از 500000 هزار یورو را خریداری کند تا بتواند ویزای طلایی این کشور را دریافت کند. 

چه افرادی می‌توانند نسبت به خرید ملک در اسپانیا اقدام کنند؟ 

افراد با تابعیت خارجی که پاسپورت اسپانیا را ندارند برای سرمایه گذاری و خرید ملک در این کشور باید به ایستگاه پلیس مراجعه کرده و با ارائه پاسپورت یک کد مخصوص اقتصادی را دریافت کنند. زمان مورد نیاز برای انجام این فرایند ممکن است 2 الی 3 هفته طول بکشد. 

شرایط و مراحل خرید ملک در اسپانیا 

برای اخذ اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک ابتدا باید فرد متقاضی نسبت به دریافت ویزای توریستی اسپانیا اقدام کند. سپس با استفاده از این ویزا به اسپانیا سفر کرده و بعد از انتخاب و خرید ملک به کشور مبدا خود بازگردد. البته در مرحله انتخاب و خرید ملک باید با یک مشاور املاک معتبر و مجرب مشورت کرده و نسبت به طی مراحل قانونی خرید ملک در اسپانیا اقدام کند. 

البته برخی مراحل همچون استعلام بر، گاز و آب و همچنین دریافت هزینه‌ها توسط یک وکیل در کشور اسپانیا انجام می‌شود. بعد از پرداخت هزینه‌ها نیز سند ملک به اسم شخص متقاضی ثبت می‌شود. مدارک مورد نیاز برای خرید ملک در کشور اسپانیا عبارت‌اند از: 

  • تکمیل فرم به منظور درخواست ویزا 
  • ارائه عکس باکیفیت و مناسب از متقاضی 
  • صدور پاسپورت با اعتبار زمانی 
  • ارائه فرم نداشتن هرگونه جرم قضایی و سوء پیشینه 
  • به همراه داشتن بیمه پزشکی و درمانی
  • اثبات تمکن مالی با ارائه نامه از بانک 

  سرمایه‌گذاری امن و آسوده با شرکت آلتین رویا     

شرکت آلتین رویا با بیش از دو دهه تجربه درخشان و رزومه کاری موفق در زمینه مهاجرت و سرمایه گذاری خارجی در تلاش است تا همواره سرمایه‌گذاری پرسود، ایمن و هدفمندی را برای شما سرمایه‌گذاران عزیز به ارمغان بیاورد. اگر به دنبال راهکاری مطمئن و کم خطر برای اخذ اقامت کشور اسپانیا هستید، خرید ملک از این کشور بهترین راهکار است.              

منبع: شرایط اخذ اقامت اسپانیا با خرید ملک 

 

  


[ چهار شنبه 16 آذر 1401 ] [ 23:33 ] [ حسین ]
[ ]

چگونه برای زندگی شخصی خود برنامه ریزی کنیم؟

گام اول: یک چشم انداز ایجاد کنید

برای شروع، زندگی رویایی خود را تصور کنید. تا حد امکان در جزئیات دقیق باشید. از قبل خود را در آنجا تصور کنید و دیدگاه خود را بنویسید. می‌توانید از سوالات زیر برای الهام بخشیدن به خود استفاده کنید: 

  • چه چیزی را می‌بینید، بو می‌کنید و یا می‌شنوید؟

  • نور چگونه به نظر می‌رسد؟

  • چه کسی همراه شماست؟

  • روزهای خود را چگونه می‌گذارنید؟ کجا زندگی می‌کنید؟

  • چه احساسی دارید؟ برای امرار معاش چه کاری می‌کنید؟

  • چقدر پول در می‌آورید؟

  • برنامه روزانه شما چیست؟

هنگامی که چشم انداز خود را نوشتید، به این فکر کنید که برای رسیدن به آن چه کاری باید انجام دهید. فهرستی از مراحل مانند: دریافت گواهینامه جدید یا رسیدن به سطح درآمد مشخصی را تهیه کنید و آن را درون دفتربرنامهریزی تان وارد کنید. توجه کنید که باید واقع بین باشید اما در عین حال، خودتان را از رویاهای بزرگ باز ندارید. 

Resource Planning: What You Need to Know

گام دوم: خود ارزیابی کنید

خود ارزیابی دستاوردهایتان تاکنون، نقطه شروعی برای برنامه زندگی‌تان به شما خواهد داد. از موفقیت‌ها و شکست‌هایتان چه چیزهایی یاد گرفتید؟ به دنبال درس‌ها و تجربیاتی باشید که نمی‌خواهید تکرارشان کنید. نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنید. هنگام انجام خود ارزیابی به بخش‌ها یمختلف زندگی خود نگاه کنید. 

  • روابط شخصی 

  • رشد و توسعه فردی 

  • شرایط مالی 

  • امور مرتبط با سلامتی 

سعی کنید از 1 تا 5 به هر یک از این موارد امتیاز دهید. این کار باعث می‌شود نقاظ ضعف و قوت خود را بهتر بشناسید. 

گام سوم: زندگی‌تان را اولویت بندی کنید

اکنون که چشم انداز و زمینه‌های رشد خود را دارید، وقت آن است که اولویت بندی کنید. در این مرحله نیازی به تعیین اهداف دقیق ندارید. هدف در این مرحله این است که تصمیم بگیرید چه چیزی ضروری است و چه چیزی را باید رها کنید. زمان شما ارزشمند است، بنابراین باید عاقلانه آن را سرمایه گذاری کنید. اولویت بندی به شما در انجام این کار کمک می‌کند. 

گام چهارم: ارزش‌های خود را شناسایی کنید

تجزیه و تحلیل گذشته‌تان می‌تواند به شما در شناسایی ارزش‌هایتان کمک کند. وقتی به تصمیمات گذشته نگاه می‌کنید، می‌توانید ببینید چه عواملی در پشت آ‌نها بوده اند. به عنوان مثال: اگر مسیر شغلی شما مسیری بوده است که درآمد شما به طور پیوسته در طول زمان افزایش یافته است، نشان می دهد که پول یکی از ارزش های اصلی شماست. اما اگر در ازای پول کمتر، مسئولیت های کمتری را در محل کار انتخاب کرده اید، به این معنی است که احتمالاً برای استرس کمتر و زمان آزاد بیشتر ارزش قائل هستید. 

گام پنجم: اهداف SMART تعیین کنید

هنگامی که چشم انداز خود را شناسایی کردید و اولویت‌ها و ارزش‌های خود را بررسی کردید، گام بعدی تعیین اهداف موثر است. هدف تعیین اهداف میان مدت و بلندمدت واقع بینانه و قابل دستیابی باشد.  اهداف مختلفی را برای حوزه های زندگی خود که در ارزیابی خود ارزیابی کرده اید، مشخص کنید.  مطمئن شوید که آنها با اولویت‌ها و ارزش های شما هماهنگ هستند. بهتر است این هدف‌ها را درون بولت ژورنال یا دفتر پلنر خود وارد کنید.   از روش SMART برای تعیین اهداف موثر استفاده کنید. SMART مخفف: 

  • خاص: هر هدف باید خاص باشد. به عنوان مثال، به جای "کاهش وزن"، هدف شما باید "کاهش 10 پوند" باشد. 

  • قابل اندازه گیری: نحوه اندازه گیری اهداف خود را مشخص کنید. 

  •  قابل دستیابی: مطمئن شوید که اهداف شما واقع بینانه و امکان پذیر است. 

  •  مرتبط: هدف باید با چشم انداز بلند مدت شما مرتبط و با اولویت ها و ارزش‌های شما سازگار باشد. 

  •  محدود به زمان: یک ضرب الاجل بلندپروازانه اما قابل دستیابی برای تکمیل هدف خود تعیین کنید. 

گام ششم: برنامه اجرایی تهیه کنید

برنامه اجرایی شما باید یک فرآیند گام به گام را شرح دهد که به شما کمک می‌کند تا در جهت اهداف میانی خود تلاش کنید. اقدامات روزانه ای را که در طول زمان اضافه می‌شوند و به شما کمک می‌کنند تا شتاب بیشتری داشته باشید را شناسایی کنید.  آنها را در تقویم خود برنامه ریزی کنید و متعهد شوید که هر روز اقدام کنید.  برنامه اجرایی خود را در جایی قرار دهید که آن را می بینید - به عنوان مثال، بالای میز خود.  فراموش نکنید که هر نقطه عطفی را جشن بگیرید و برای دستاوردهای خود به خود پاداش دهید. 

گام هفتم: در صورت لزوم دوباره شروع کنید

به یاد داشته باشید، برنامه زندگی شما ابزاری است که شما را به سمت اهداف‌تان راهنمایی می کند. با این حال، همه ما در نقطه‌ای با شکست مواجه می‌شویم، و این اشکالی ندارد. اگر هدفی را از دست دادید یا برای رسیدن به آن بیشتر از زمان برنامه ریزی شده طول کشید، تسلیم نشوید.در  برنامه زندگی خود تجدید نظر کنید و در صورت نیاز دوباره شروع به انجام آن کنید. 

منبع: چگونه برای زندگی شخصی خود برنامه ریزی کنیم؟


[ شنبه 12 آذر 1401 ] [ 18:0 ] [ حسین ]
[ ]

نقد و بررسی هدفون بی‌سیم شیائومی مدل Redmi AirDots

داشتن هدفون بی‌سیم برای خودش دنیایی است. ورزش و غوطه‌ور شدن در دنیای بی‌کران کتاب و پادکست با کمک این وسیله کوچک امکان‌پذیر است. در این مقاله در مورد هدفون بی‌سیم ردمی ایردات شیائومی به شما خواهیم گفت.

هدفون بی‌سیم شیائومی Redmi AirDots چه ویژگی‌هایی دارد؟

هدفون بی‌سیم در اشکال و طرح‌های مختلف در بازار موجود است تا هرچه بیشتر بررسی شود، با وبسایت اصیل بخرید باشید. برخی از افراد فکر می‌کنند که این هدفون‌ها بسیار‌بسیار گران هستند و به همین دلیل اصلا نور خورشید به اطرافشان نمی‌رسد. اما واقعیت این است که اگر بازار هدفون را به دقت رصد کنید، هدفون‌هایی با قیمت‌های بهتر پیدا خواهید کرد.

هدفون بی‌سیم شیائومی مدل Redmi AirDots از‌جمله نمونه‌هایی است که با قیمتی مناسب نسبت به میانگین قیمت‌های بازار قابل خریداری است.

فرقی نمی‌کند از این هدفون برای بازی استفاده کنید یا مکالمات ساده روزانه خود، گوش دادن به موسیقی نیز جای خود را دارد. در هر صورت اپلیکیشن‌های مختلف از طریق این محصول کاملا کاربردی خواهند بود. همانطور که احتمالا می‌دانید رابط این هدفون با سایر دستگاه‌ها بلوتوث است و یک میکروفون در آن وجود دارد.

کسانی که به‌دنبال هدفون مناسب برای ورزش برای گوش دادن به موسیقی هستند، می‌توانند روی این مدل بی‌سیم ردمی ایردوتس شیائومی حساب کنند. چرا؟ زیرا علاوه بر کیفیت صدای خوب، در برابر رطوبت و تعریق نیز مقاوم است. بنابراین لازم نیست نگران از بین بردن آن در حین فعالیت‌های ورزشی باشید. موقعیت قرار دادن هدفون شیائومی در گوش به گونه‌ای است که در حین ورزش سر جای خود می‌ماند و شما را آزار نمی‌دهد. البته اگر برای گوش شما کوچک باشد، داستان کمی متفاوت است. پس حتما قبل از خرید به ابعاد هدفون و سایز گوش خود دقت کنید.

معرفی دقیق‌تر هدفون‌های بی‌سیم شیائومی

با خرید این هدفون، یک جفت هدفون اضافی دریافت می‌کنید که یک مزیت محسوب می‌شود. به‌طور‌کلی وجود لوازم یدکی در کنار هر محصولی ذهن شما را بسیار راحت می‌کند. علاوه بر اینها باید به سراغ زمان شارژ هدفون برویم و به شما بگوییم که این هدفون می‌تواند تا ١٢ ساعت شارژ نگه دارد. برای تصمیم‌گیری دقیق‌تری در مورد خرید یا عدم خرید هدفون بی‌سیم شیائومی، این عدد را در نظر داشته باشید. نکته جالب در مورد شارژ این دستگاه قاب محافظ آن است؛ هنگامی که هدفون را در این جعبه قرار می‌دهید، دستگاه شروع به شارژ می‌کند.

کیفیت صدای این هدفون هم هنگام گوش دادن به موسیقی و هم هنگام برقراری تماس صوتی خوب است. با میکروفون آن، پاسخگویی به تماس‌های صوتی شما امکان‌پذیر می‌شود. پس از برقراری تماس یا هنگام گوش دادن به موسیقی، صدای اطراف شما را آزار نمی‌دهد.

البته حواستان باشد که اگر هدفون کاملا در گوش شما قرار نمی‌گیرد، ممکن است کمی از کیفیت صدا ناامید شوید، پس هدفون را به‌درستی در گوش خود قرار دهید و انتظار شنیدن صدای خوبی را داشته باشید.

رابط بلوتوث هدفون

این هدفون از طریق رابط بلوتوث به‌دستگاه‌های مختلفی مانند تلفن همراه متصل می‌شود. بلوتوث دستگاه شیائومی قوی است و خیلی سریع به‌دستگاه‌های دیگر متصل می‌شود.

هنگامی که این هدفون به تلفن همراه یا دستگاه دیگری متصل می‌شود، دفعه بعد اتصال سریع‌تر خواهد بود. بنابراین اگر قرار است دستگاه جدیدی را به هدفون وصل کنید و دستگاه قبلی که آخرین‌بار به آن وصل شده نزدیک هدفون باشد، باید دستگاه قبلی را خاموش کنید.

نظر خریداران در مورد هدفون بی‌سیم شیائومی Redmi AirDots چیست؟

هیچ راهی بهتر از درخواست از خریداران قبلی برای خرید هر محصولی وجود ندارد. پس اگر می‌خواهید بد‌انید هدفون بی‌سیم شیائومی مدل Redmi AirDots خوب کار می‌کند یا خیر و نقاط قوت و ضعف آن چیست، بهتر است به نظرات خریداران قبلی آن در سایت‌هایی مانند دیجی کالا و آمازون نگاهی بی‌ندازید. در ادامه نگاهی به نظرات کاربران این دو سایت انداخته‌ایم و نقاط قوت و ضعف دستگاه را از نظر آنها ارائه کرده‌ایم.

نقاط قوت

کاربرانی که از این هدفون استفاده کرده‌اند از کیفیت صدا بسیار راضی هستند. میزان شارژ نگه‌داشتن دستگاه نیز مطلوب اعلام‌شده است. یکی از نقاط قوت این گوشی قیمت آن نسبت به عملکرد‌های مفیدی است که ارائه می‌دهد. شما می‌توانید این دستگاه را با قیمت مناسب خریداری کنید. این در حالی است که باید نمونه‌های معروف هدفون بی‌سیم را با قیمتی بیش از یک میلیون تومان خریداری کنید. بنابراین اگر بودجه شما آنچنان زیاد نیست، این هدفون می‌تواند نیاز‌های شما را برآورده کند و گزینه خوبی باشد.

طراحی و ساخت هدفون نیز مطلوب است و اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به‌ظاهر هر محصولی بسیار حساس هستید، احتمالا از ظاهر این هدفون خوشتان خواهد آمد. وزن هدفون شیائومی تنها ٣۵ گرم است. بنابراین، وزن آن چیزی نیست که شما را آزار دهد. این یکی از نقاط قوت آن است.

نقاط ضعف

برخی از کاربران معتقدند این دستگاه نسبت به قیمتش طراحی مناسبی دارد اما سایر قطعات آن مانند جعبه آن که وظیفه شارژ را نیز انجام می‌دهد کیفیت چندانی ندارد. پس اگر به خوبی و با احتیاط از آن مراقبت نکنید، احتمال خراب شدن و شکستن آن خیلی زود وجود دارد. یکی دیگر از نقاط ضعف این مدل بی‌سیم ردمی ایردات شیائومی، عملکرد ضعیف آن هنگام استفاده برای مکالمه است. در حین مکالمه با شخص دیگری، صدای محیط اطراف گوشی را احاطه کرده و کیفیت تماس را مختل می‌کند.

یکی از مشکلات دیگری که در مورد این محصول توسط خریداران قبلی آن ذکر شده است، قرار نگرفتن خوب آن در گوش است. برخی می‌گویند اندازه این هدفون کوچک است و به همین دلیل داخل گوش به خوبی جا نمی‌شود. پس اگر قصد خرید آن را دارید به ابعاد آن دقت کنید و ببینید برای گوش شما مناسب است یا خیر.

نتیجه

درست است که هدفون‌های بی‌سیم ردمی ایردوتس شیائومی جزو آن مدل‌های همه کاره نیستند، اما برای افرادی که بودجه زیادی ندارند، گزینه خوبی خواهد بود. چرا؟ چون قدرت پخش خوبی دارد کار با آن آسان است و شارژ را به خوبی حفظ می‌کند. بنابراین می‌توان آن را به‌عنوان یک گزینه معقول به‌حساب آورد. اگر قصد خرید هدفون بی‌سیم گران‌قیمت را ندارید، این مدل را در نظر داشته باشید.

 


[ دو شنبه 23 آبان 1401 ] [ 12:58 ] [ حسین ]
[ ]

تاپ وردپرس : بهترین منبع آموزش وردپرس به صورت رایگان

چرا وردپرس تا این حد محبوب می باشد ؟

پس از پی بردن به استفاده زیاد کاربران از وردپرس، ممکن است این سوال برای شما ایجاد شود که چرا اینقدر وردپرس محبوب است؟ پس بیایید دلایل موفقیت وردپرس را بررسی کنیم :

شاید دیدگاه کلی این باشد که سیستم وردپرس یک ابزار وبلاگ نویسی بسیار ساده است، با این حال، بسیار باید به شما بگیم که وردپرس واقعا بیشتر از این حرفا است اما با توجه به اینکه وردپرس رایگان است و یک پروژه متن باز است، به هر کسی اجازه می دهد کد آن را مطابق میل خود بهبود و ویرایش کند. همچنین دارای هزاران افزونه رایگان، قالب، ویجت ها و ابزارهای دیگر است که به شما کمک می‌کند تا به راحتی یک سایت را با بهترین کیفیت ممکن ایجاد نمایید.

 

همه این ویژگی‌ها به شما امکان می‌دهند هر نوع وب‌سایتی را ایجاد کنید، از وبلاگ‌های ساده، وب‌سایت‌های شخصی یا نمونه کارها، از فروشگاه‌های الکترونیکی، پایگاه‌های دانش یا سایت های شغل یابی.

عامل دیگر این است که وردپرس کاملا رایگان است و از تمامی پلتفرم های میزبانی با PHP و MySQL پشتیبانی می کند. علاوه بر این، این CMS به طور مداوم با نسخه های جدید به روز می شود که امنیت را بهبود می بخشد، این بروزرسانی ها شامل ویژگی های جدید و بهبود عملکرد کلی نیز می شود.

آخرین موردی که میتوانیم برای شما در این بخش نام ببریم که میتواند کم اهمیت نیز نباشد ، وجود یک انجمن پشتیبانی بسیار بزرگ و قوی است که باعث شده وردپرس دارای یک انجمن بزرگ با انجمن ها و بحث های اختصاصی در سراسر اینترنت باشد. حجم داده های موجود و هزاران آموزش وردپرس نیز سیستم وردپرس را به یکی از ساده ترین سیستم های مدیریت محتوا تبدیل کرده است.

آیا به وردپرس به تنهایی میتواند به ما در سایت وبسایت کمک کند ؟

قبل از اینکه به موضوع اصلی بپردازیم ، بر اساس مورد بالایی که به آن اشاره کردیم ، یکی از دلایل محبوبیت وردپرس داشتن هزاران افزونه ، قالب و ابزارک ها می باشد که به ما کمک می کند بتوانیم یک سایت با امکانات حرفه ای داشته باشیم.

ولی اینکه به تنهایی با وردپرس و بدون استفاده از افزونه و قالب میتوان باز یک سایت حرفه ای مانند دیجی کالا طراحی کرد ؟

پاسخ این سوال که آیا بدون استفاده از قالب های حرفه ای و یا افزونه می توان یک سایت حرفه ای یا فروشگاهی مانند دیجی کالا طراحی کرد ، میتواند گفت هم بله و هم خیر.

به صورت کلی زمانی میتوانید بدون استفاده از امکانات جانبی وردپرس اقدام به طراحی سایت حرفه ای در وردپرس نمایید که به کدنویسی اختصاصی مانند HML – CSS – PHP آشنایی کافی داشته باشید و در صورتیکه هیچ آشنایی به این موارد ندارید ، بهترین و راحترین راه حل استفاده از افزونه و قالب های آماده می باشد.

تاپ وردپرس یکی از بهترین منابع آموزشی وردپرس

در سایت تاپ وردپرس ما تمامی آموزش های مورد نیاز شما برای طراحی یک سایت فروشگاهی یا سایت شرکتی از صفر تا صد را بدون نیاز به دانش کدنویسی به شما عزیزان آموزش داده ایم.

آموزش المنتور تاپ وردپرس : طراحی صفحات سایت بدون کدنویسی

با توجه به توضیحاتی که در رابطه با نقش افزونه و قالب ها در وردپرس اشاره کردیم ، یکی از این افزونه های محبوب و بسیار کاربردی در طراحی سایت در ورپرس ، افزونه صفحه ساز المنتور می باشد.

 

با ورود به سایت تاپ وردپرس یکی از آموزش های جامعی که در ایران میتوانید پیدا کنید؛ آموزش المنتور تاپ وردپرس می باشد که که به صورت رایگان از صفر تا صد و از مرحله نصب افزونه المنتور گرفته یا ساخت صفحاتی مانند صفحه محصول ، صفحه حساب کاربری ، هدر سایت و همچنین ساخت فوتر با المنتور را به شما عزیزان آموزش داده ایم.

آموزش ووکامرس : ساخت فروشگاه اینترنتی در وردپرس

یکی دیگر از افزونه های بسیار بسیار محبوب در وردپرس که به شما کمک میکند وبسایت وردپرسی خود را به یک فروشگاه اینترنتی همه فن حریف تبدیل نمایید.

افزونه ووکامرس یک افزونه فروشگاه ساز حرفه ای است که به شما این امکان را میدهد که سایت وردپرسی خود را به سیستم فروش آنلاین محصولات با داشتن امکاناتی از قبیل سیستم حسابداری و انبارداری ، سیستم اطلاع رسانی پیامکی و همچنین با قابلیت اتصال به درگاه پرداخت آنلاین مجهز نمایید.

با آموزش ووکامرس تاپ وردپرس که به صورت رایگان و جامع از نحوه نصب افزونه ووکامرس گرفته تا بخش مربوط به حمل و نقل ، افزودن محصول و همچنین افزودن درگاه پرداخت را به صورت ویدئویی برای شما عزیزان آماده کردیم تا بهترین استفاده را در ساخت فروشگاه اینترنتی خود داشته باشید.

آموزش رنک مث : سئو سایت وردپرسی

اگر در رابطه با سئو آشنایی داشته باشید حتما متوجه شده اید که داشتن یک کسب و کار اینترنتی موفق بدون سئو آن را نمی‌توان تصور کرد.

سئو یکی از مهمترین اقدامات پس از راه اندازی سایت می باشد تا بتوانید با کمک آن کسب و کار خود را در نتایج گوگل به کاربران نمایش دهید و سپس همین کاربران را به مشتریان دائمی خود تبدیل نمایید.افزونه سئو رنک مث یکی از همین افزونه های محبوب در این زمینه در وردپرس می باشد که به شما کمک میکند تا مطالب سایت و محصولات فروشگاه را به بهترین نحو بر اساس اصول سئو منتشر نمایید.

 

در سایت تاپ وردپرس یک دوره جامع آموزش رنک مث وجود دارد که شما میتوانید با ورود به آن آموزش از 0 تا 100 نحوه سئو یک مطلب و یا محصول را یاد بگیرید.

در آکادمی آموزشی تاپ وردپرس چه خدمات و آموزش های دیگری ارائه می شود ؟

در آکادمی تاپ وردپرس شما علاوه بر دسترسی به آموزش هایی که در بالا به آن اشاره کردیم به جدیدترین آموزش های این سیستم مدیریت محتوا از قبیل آموزش امنیت وردپرس ، افزایش سرعت و همچنین نحوه رفع مشکلات احتمالی وردپرس دسترسی خواهید داشت.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی در وردپرس با کمک آموزش ووکامرس

اگر به فکر راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی هستید اما اطلاعاتی از نحوه انجام آن ندارید، این مقاله را دنبال کنید. در این مقاله به شما آموزش می دهیم که چگونه با افزونه فروشگاه ساز ووکامرس در وردپرس سایت خود را به یک فروشگاه آنلاین تبدیل کنید.

اگر با وردپرس نیز آشنایی ندارید می‌توانید با مراجعه به سایت تاپ وردپرس در رابطه با این سیستم مدیریت محتوای رایگان که جهت ساخت سایت کاربرد دارد به صورت کامل مقالات آموزشی را مطالعه نمایید.

 

راه اندازی فروشگاه اینترنتی در وردپرس با کمک آموزش ووکامرس

 

علاوه بر این، با استفاده از بخش آموزش ووکامرس ، می توانید آموزش گام به گام ووکامرس را مشاهده کنید و با استفاده از این فرآیند به راحتی سایت فروشگاهی خود را ایجاد کنید. با ایجاد فروشگاه اینترنتی می توانید با مشتریان خود در شهرهای دیگر ارتباط برقرار کرده و مشتریان زیادی را از سراسر دنیا جذب کنید. با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس، می توانید یک فروشگاه آنلاین ایجاد کنید و محصولات خود را در آنجا بفروشید و از این طریق کسب و کار خود را ارتقا دهید و مشتریان جدیدی پیدا کنید.

ووکامرس چیست؟

در پاسخ به این سوال که ووکامرس دقیقا چیست، می توان گفت که ووکامرس یا همان woocommerce یک افزونه فروشگاه ساز وردپرس است که با استفاده از آن می توانید یک فروشگاه قدرتمند بسازید و محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش برسانید.

ووکامرس در سال های اخیر رشد قابل توجهی داشته و کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. قالب های زیادی برای این کار ایجاد شده و افزونه های زیادی برای آن کدگذاری شده است. بنابراین، اگر می خواهید سایت فروشگاهی خود را با ووکامرس راه اندازی کنید، اصلا نگران محدودیت های آن نباشید، زیرا به جرات می توان گفت که هیچ محدودیتی سر راه شما نیست!

آنچه باید در مورد بهترین پلتفرم تجارت الکترونیک در سال 2022 بدانید!

همانطور که می‌دانید دنیای تجارت الکترونیک و فروش آنلاین همچنان در حال رشد است. امروزه حدود 24 میلیون سایت تجارت الکترونیک وجود دارد. ووکامرس به عنوان یکی از پیشروترین پلتفرم های تجارت الکترونیک در جهان شناخته شده است. درواقع بیش از 27 درصد از سهم بازار را در اختیار دارد و تقریباً 13 درصد از تمام سایت های فروشگاهی در اینترنت با استفاده از این افزونه فروشگاه ساز ساخته شده اند.

چرا از ووکامرس استفاده کنیم ؟

با کمک ووکامرس می‌توانید محصولات فیزیکی و دیجیتالی خود را بفروشید و به طور کامل مدیریت کنید. شما 100 درصد امکان کنترل تمام اطلاعات فروشگاه، پشتیبانی در حالت نسخه موبایل و… را خواهید داشت.ووکامرس به گونه‌ای زیبا طراحی شده و کاربرپسند است که در حال حاضر 59 درصد از فروشگاه‌های اینترنتی را به خود اختصاص داده است که با مشاهده آموزش ووکامرس در سایت تاپ وردپرس به راحتی میتوانید اقدام به ساخت فروشگاه اینترنتی در وردپرس نمایید.

ویژگی های افزونه فروشگاه ساز ووکامرس چیست؟

  •  پشتیبانی از تمامی افزونه های سئو وردپرس

  •  تعریف مجزا از مدل ها برای قسمت های مختلف محصولات

  • گزارش گیری هوشمند و دقیق از نظرات و دیدگاه های مشتریان در مورد محصولات استفاده کنید

  •  قابلیت اتصال به سامانه پست ایران

  •  کاملا فارسی سازی شده برای سهولت استفاده توسط کاربران فارسی زبان

  •  سیستم مدیریت انبار هوشمند

  •  مشاهده کامل جزئیات فروش

امروز فروش خود را با ووکامرس امکان پذیر کنید

اکنون که تمام ویژگی های ووکامرس را بررسی کردیم و فهمیدیم ووکامرس چیست، فکر می کنم شما نیز تشویق به استفاده از این فروشگاه ساز شوید. برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی اختصاصی، داشتن شرایط زیر کافی است:

  1. .انتخاب یک نام دامنه برای فروشگاه خود

  2. .سفارش یک هاست (فضای میزبانی )

  3. .نصب وردپرس بر روی هاست

  4. .نصب افزونه ووکامرس

  5. .انتخاب یک قالب فروشگاهی حرفه ای

  6. .نصب افزونه های ضروری و ویژه

قدم اول : انتخاب یک نام ( دامنه ) برای فروشگاه اینترنتی خودتان

نام دامنه آدرس فروشگاه دائمی در اینترنت است، به عنوان مثال digikala.com، که برای تهیه چنین نامی می‌بایست با مراجعه به سرویس دهنده های فروش دامنه اقدام به تهیه آدرس فروشگاه اینترنتی خود نمایید.

قدم دوم : چطور یک هاست مناسب برای سایت خود تهیه نماییم

شما در زمان انتخاب هاست دقت لازم را داشته باشید چون قرار است فروشگاه اینترنتی شما بر روی آن نصب شود و هر چقدر یک فضای میزبانی (هاست ) مطمئنی داشته باشید، خیال شما از پایداری و نگهداری فروشگاه اینترنتی راحت است .مواردی از قبیل کیفیت مناسب هاست ، تیم پشتیبانی قوی و 24 ساعته ، اعتبار سرویس دهنده و مجوز های آن از الویت های اصلی قبل از تهیه هاست می باشد.

قدم سوم : نصب سیستم مدیریت محتوای وردپرس بر روی هاست

پس از انتخاب یک دامنه و هاست مناسب برای فروشگاه اینترنتی خود که قرار است با ووکامرس راه اندازی نمایید ، به مرحله نصب وردپرس خواهید رسید که با کمی جستجو در اینترنت می‌توانید لیست بسیار بالایی از سایت هایی را مشاهده نمایید که به صورت جامع مراحل نصب وردپرس در هاست را آموزش داده اند.

همچنین با ورود به سایت تاپ وردپرس و بخش مربوط به آموزش ووکامرس، شما دسترسی به تعداد بسیار زیادی مطالب و ویدئو های آموزشی از قبیل نصب وردپرس در هاست های مختلف به همراه مدیریت وردپرس را مشاهده خواهید کرد.

قدم چهارم : افزونه فروشگاه ساز ووکامرس را نصب کنید.

در این مرحله، شما یک سایت وردپرس کارآمد، ولی کاملا ابتدایی خواهید داشت. شما اساسا یک سایت خام تا اینجای کار دارید. در این مرحله کاری که باید انجام دهید، نصب افزونه ووکامرس جهت تبدیل سایت خود به یک فروشگاه اینترنتی می باشد.

افزونه فروشگاه ساز ووکامرس را نصب کنید.

 

در نظر داشته باشید که با ورود به سایت تاپ وردپرس و بخش آموزش ها ، شما دسترسی به آموزش جامع و رایگانی در ووکامرس دسترسی خواهید داشت که از صفر تا صد ووکامرس را به صورت رایگان آموزش داده شده است.از چگونگی نصب ووکامرس در وردپرس تا نحوه تنظیم درگاه پرداخت و همچنین اتصال سیستم حمل و نقل و غیره…. را به صورت ویدئویی در اختیار شما قرار گرفته است.

قدم پنجم : چطور یک قالب فروشگاهی مناسب تهیه نماییم.

تا اینجای کار سایت و فروشگاه اینترنتی شما آماده فروش محصول می‌باشد و می‌توانید محصولات خود را برای فروش در سایت قرار دهید.

ولی یک مشکلی وجود دارد و آن هم ظاهر نه‌چندان مناسب فروشگاه اینترنتی شما می‌باشد که با ووکامرس ساخته اید. در واقع در حال حاضر فروشگاه شما فقط یک ظاهر ساده دارد و ممکن است این ظاهر ساده مشتری شما جهت خرید و بررسی محصولات ترغیب نکند.

جهت رفع این کمبود می بایست از یک قالب فروشگاهی حرفه ای که با فروشگاه ساز ووکامرس سازگری مناسبی داشته باشند استفاده نمایید. قالب هایی نظیر وودمارت ، فلت سام جز قالب های پرطرفدار فروشگاهی در ایران می باشند.

قدم ششم : فروشگاه ما نیاز به چه افزونه های ضروری دارد ؟

پس از اینکه ظاهر فروشگاه شما نیز با نصب قالب تکمیل شد و محصولات خود را نیز اضافه کرده اید افزونه هایی از قبیل افزونه سئو مانند ( یواست سئو یا رنک مث ) ، افزونه های بهینه سازی سرعت لود مانند ( WP-Rocket ) و همچنین افزونه های امنیتی مانند ( آیتم سکوریتی یا وردفنس ) را جزء اولویت های اصلی پس از راه اندازی فروشگاه خود در نظر بگیرید.

با آموزش ووکامرس تاپ وردپرس در 2 ساعت فروشگاه خود را تکمیل کن.

بله ، با توجه به توضیحاتی که در بالا به آن اشاره کردیم ، واقعا راه اندازی یک سایت فروشگاهی با افزونه فروشگاه ساز ووکامرس کار سختی نیست چون ما در سایت تاپ وردپرس یک آموزش ووکامرس به صورت جامع و رایگان را در اختیار شما قرار داده ایم تا بتوانید با خیال راحت و در کمتر از 2 ساعت از تمامی بخش های مهم این افزونه با خبر و نحوه کار با هر بخش را فرا بگیرید.

 

پشتیبانی وردپرس تاپ وردپرس در کنار شماست

در صورتیکه در حال حاضر سایت خود را با وردپرس راه اندازی کرده اید ، ما در سایت    https://wptop.irیک سرویس خدمات پشتیبانی وردپرس نیز راه اندازی کرده ایم برای شماها که نیاز دارید به صورت همیشگی به یک پشتیبان سایت دسترسی داشته باشید تا در صورتیکه سایت شما به هر دلیلی دچار خطا یا مشکل فنی شد ، اقدام به برطرف کردن ان نماید.

 

در سرویس پشتیبانی وردپرس خدماتی از قبیل آپدیت منظم قالب و افزونه ها ، رفع مشکلات ساختاری وردپرس ، رفع مشکلات سئو و همچنین مشاوره سئو نیز به صورت رایگان ارائه می شود تا شما به خیال راحت به فکر توسعه کسب و کار اینترنتی خود باشید و دیگر دغدغه مشکلات احتمال وردپرس را نداشته باشید.

در آخر در صورتیکه هر گونه سوال یا مشاوره ای در رابطه با راه اندازی کسب و کار آنلاین یا همچنین سوال در رابطه با وردپرس داشته باشید ، میتوانید با شماره های تماس سایت تاپ وردپرس جهت دریافت مشاره رایگان تماس حاصل فرمایید.

 

منبع اول : telegra

 

منبع دوم : teletype

 

[ پنج شنبه 12 آبان 1401 ] [ 16:30 ] [ حسین ]
[ ]

گریس سیلیکونی چیست؟ + ویژگیها و کاربرد

 

C:\Users\Farzane\Desktop\contenic.new\رپورتاژ\آذرشیمی\نمونه آماده\pics\Dielectric-Silicone-Grease.jpg

یکی از روغن‌های صنعتی پرکاربرد، گریس سیلیکونی است که معمولاً با نام گریس دی الکتریک یا گریس عایق الکتریک نیز شناخته می‌شود. این محصول که به منظور روانسازی دسته‌ای از تجهیزات صنعتی همچون پمپ‌ها، شیر‌ها و کمپرسور‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، از ترکیب روغن سیلیکون و ماده‌ای تغلیظ‌کننده تولید می‌شود. در صورتی که شما هم قصد خرید گریس سیلیکونی را دارید، برای انتخاب محصول باکیفیت و مرغوب، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به شما بگوییم گریس سیلیکونی چیست، چه ویژگی‌هایی دارد و موارد کاربرد آن کدام است؟ 

گریس سیلیکونی چیست و چه مشخصاتی دارد؟ 

گریس سیلیکونی از دیگر انواع گریس محسوب می‌شود که بر پایه روغن سیلیکونی بوده و با صابون لیتیوم ترکیب شده است. این محصول ضد آب بوده و در محدوده دمایی بالا می‌تواند عملکرد مطلوبی را ارائه دهد. گریس‌های سیلیکونی به دلیل طراحی خاصی که دارند، در هر دو شرایط دینامیک و استاتیک می‌توانند روانکاری مؤثری را از خود نشان دهند و ویژگی‌های خود را در طیف گسترده‌ای از دما‌های مختلف به راحتی حفظ کنند. 

معمولاً گریس‌های بر پایه سیلیکون را مشابه خمیر‌های سیلیکونی در نظر می‌گیرند، اما این نوع گریس با صابون لیتیوم غلیظ شده است در صورتی که خمیر‌های سیلیکونی به دلیل پراکندگی سیلیس در روغن‌های پلی دی متیل سیلوکسان (PDMS) به وسیله عوامل غلیظ‌کننده تولید می‌شوند. 

برای اینکه تفاوت بین گریس سیلیکونی و خمیر سیلیکونی را بهتر متوجه شوید، لازم است بدانید که این دو محصول کاملاً باهم متفاوت هستند؛ به این صورت که ساختار شیمیایی و مشخصات فیزیکی خمیر‌های سیلیکونی به دلیل وجود ویژگی‌های چسبندگی و قطره‌ای، این ماده را برای درمان سطوح غیرافقی بسیار مناسب کرده است. این خمیر همچنین می‌تواند برای پوشش عایق الکتریکی، آب‌بندی و به عنوان روانکاری برای کاربرد‌های با اصطکاک کم نیز مورد استفاده قرار بگیرید. 

در صورتی که گریس بر پایه سیلیکون می‌تواند طیف وسیعی از دما‌ها یعنی از دمای 60- تا 300+ درجه سانتیگراد را در شرایط مختلف فشار و بار تحمل کند. همچنین در برابر شستشوی آب و اتصالات الکتریکی بسیار مقاوم و ایمن بوده و فاقد مواد شیمیایی مضر است. باتوجه به این موضوع مهم‌ترین مشخصات گریس سیلیکون عبارت است از: 

  1. گریس بر پایه سیلیکون در برابر سرما و گرما مقاومت بالایی را از خود نشان می‌دهد. 

  2. در شرایط شدید دارای عملکرد قابل اعتماد و ثابت است. 

  3. عایق الکتریکی بوده و در سخت‌ترین شرایط غیرخورنده است. 

  4. گریس‌های سیلیکونی بی‌رنگ، سفید و تقریباً شفاف هستند. 

  5. از دیگر مشخصات این محصول قدرت چسبندگی عالی و مقاومت بسیار خوب آن در برابر مواد اسیدی و قیلیایی است. 

C:\Users\Farzane\Desktop\contenic.new\رپورتاژ\آذرشیمی\گریس سیلیکونی چیست؟ + ویژگی‌ها و کاربرد\pics\H137c7daf2ed74c5dbd61fb7cefb40505h.jpg

گریس سیلیکونی چه ویژگی‌هایی دارد؟ 

در خصوص ویژگی‌های بارز گریس سیلیکونی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود: 

  • گریس بر پایه سیلیکون از طول عمر و پایداری بالایی برخوردار است. 

  • این محصول فاقد مواد نفتی است. 

  • مقاومت بالای گریس‌های سیلیکونی در برابر آب و رطوبت باعث شده این محصول در مصارف صنعتی کاربرد‌های زیادی داشته باشد. 

  • غیر قابل اشتعال است. 

  • با تمام لاستیک‌ها و پلاستیک‌ها سازگاری دارد. 

  • در دما‌های بالا از مقاومت زیادی برخوردار است. 

  • گریس‌های سیلیکونی در برابر اکسید شدن از مقاومت زیادی برخوردار هستند. 

  • عایق برق است. 

  • با محیط زیست سازگار است. 

  • این محصول به هیچ عنوان سمی نیست. 

  • از گریس سیلیکونی در غلظت‌ها و مشخصات متفاوت می‌توان به عنوان گریس عایق الکتریک برای مواردی همچون کانکتور‌ها، گریس اورینگ مخصوص اورینگ‌ها، شیر‌ها، گریس مورتور سیلکت و دوچرخه، گریس قطعات ترمز خودرو و ... استفاده می‌شود. 

C:\Users\Farzane\Desktop\contenic.new\رپورتاژ\آذرشیمی\نمونه آماده\pics\M4-1.jpeg

موارد کاربرد گریس سیلیکونی چیست؟ 

در زمینه کاربرد گریس سیلیکونی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود: 

  • گریس‌های سیلیکونی از خارج شدن برخی از مواد از قطعات دستگاه جلوگیری می‌کنند. 

  • مانع از ورود گرد و خاک و ذرات محیطی به داخل ابزار آلات می‌شود. 

  • اغلب برای روانکاری انواع مختلفی از شیرآلات شیشه‌ای، پلاستیکی و فلزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

  • از انواع قطعات داخل لاستیک‌ها مراقبت می‌کند. 

  • از تجهیزات در برابر خوردگی و سایش در شرایط سخت محیطی محافظت می‌کند. 

  • این محصول به منظور آب‌بندی قطعات الکتریکی و الکترونیکی به کار برده می‌شود. 

  • مهم‌ترین کاربرد گریس‌های سیلیکونی پوشش و عایق کاری است. 

  • محصولات سیلیکونی به ویژه گریس سیلیکونی به دلیل کارایی بالایی که دارند، می‌توانند بهره‌وری کلی را در مایعات حفاری و جداکننده‌های گاز و نفت بهبود ببخشند و در این زمینه باعث کاهش هزینه‌های تعمیر، نگهداری و خرابی شوند. 

  • این محصول می‌تواند به راحتی در حلال‌های آلی همچون تولوئن، الکل‌های معدنی، زایلن و هیدروکربن‌های کلردار حل شود. 

  • از دیگر موارد کاربرد گریس بر پایه سیلیکون استفاده از آن در تجهیزات دندان پزشکی است. 

  • در شرکت‌های برق از گریس‌های سیلیکونی به منظور روانکاری آرنج‌های قابل جدا‌سازی بر روی خطوطی که باید در دما‌های بالا دارای مقاومت باشند، نیز استفاده می‌شود. 

  • از گریس بر پایه سیلیکون به صورت گسترده به وسیله صنعت لوله کشی در شیرآلات و آب بند استفاده می‌شود. 

  • این ماده ژلاتینی برای انتقال حرارت یا ایجاد ترکیبات گرماگیر در تجهیزات صنعتی کاربرد دارد. 

در صورتی که می‌خواهید این محصول را خریداری نمایید، برای اطلاع از قیمت گریس سیلیکونی،می‌توانید به وب‌سایت رسمی شرکت آذرشیمی شریفبه آدرس https://azarchemicals.ir/ مراجعه کنید. 

C:\Users\Farzane\Desktop\contenic.new\رپورتاژ\آذرشیمی\نمونه آماده\pics\Molykote_111_Variant_Image.png

معرفی گریس سیلیکونی 111

گریس سیلیکونی 111 از جمله محصولات پرکاربرد است که بر روی سلامت دستگاه تأثیر بسیار زیادی دارد. دارا بودن گسترده دمایی بالا، مقاوم بودن در برابر آب، قابل استفاده در فشار بخار پایین، سازگار بودن با پلاستیک‌ها و الاستومر‌ها از ویژگی‌های مهم این محصول است. همچنین از گریس سیلیکون 111 در موارد زیر استفاده می‌شود: 

  • آب‌بندی و روانکاری تجهیزات فرایند‌های شیمیایی

  • روانکاری انواع شیر‌های پلاگین و کنترلی شیر آب

  • روانسازی تجهیزات تصفیه آب 

  • آب‌بندی و روانکاری تجهیزات تحت فشار، خلأ و تجهیزاتی که تحت شستشوی شدید قرار دارند. 

  • روانکاری تجهیزات دریایی

اگر قصد دارید در مورد گریس سیلیکونی 111 اطلاعات بیشتری کسب کنید، می‌توانید در خصوص نحوه خرید و قیمت این محصول به وب‌سایت رسمی شرکت آدرشیمی شریفمراجعه نمایید. 

C:\Users\Farzane\Desktop\contenic.new\رپورتاژ\آذرشیمی\گریس سیلیکونی چیست؟ + ویژگی‌ها و کاربرد\pics\1036c-b1.jpg

برای خرید گریس سیلیکونی به کدام شرکت معتبر مراجعه کنیم؟ 

مواد صنعتی بی‌کیفیت می‌تواند آثار منفی بسیاری را به دنبال داشته باشد و ممکن است در دستگاه‌ها و تجهیزات خرابی‌های جبران ناپذیری را ایجاد کند. در صورتی که قصد خرید گریس سیلیکونی را دارید، بهتر است به شرکت‌های معتبر و باسابقه مراجعه کنید که محصولات باکیفیت و مرغوبی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. در این راستا و به منظور خرید این محصول ما به شما شرکت آذرشیمی شریفرا پیشنهاد می‌کنیم. 

شرکت آذرشیمی شریفبا فروش انواع روغن‌های صنعتی و گریس سیلیکونی یک خرید مطمئن و راحت را برای شما مشتریان عزیز فراهم می‌کند. این مجموعه از یک گروه حرفه‌ای شامل مدیران و کارشناسان خبره در زمینه انواع روانکار‌های صنعتی، خشک کن‌ها و ... تشکیل شده که هدف اصلی آن برطرف کردن نیاز‌های پتروشیمی‌ها، صنایع و معادن با ارائه محصولات باکیفیت و با توجه به خواسته‌های آن‌ها است. 

شما عزیزان می‌توانید به منظور خریدگریس سیلیکونی،گریس سیلیکونی 111 یا هر محصول دیگری در این حوزه و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت آن‌ها با مشاوران شرکت آذرشیمی شریفدر تماس باشید. فروش گریس سیلیکونی در این شرکت از طریق وب‌سایت اصلی و به صورت اینترنتی برای مشتریان فراهم شده است. چنانچه مایل به خرید آنلاین و اینترنتی این محصول هستید، می‌توانید به آدرسhttp://azarchemicals.ir/product/silicone-grease-111/مراجعه کنید.

 


[ پنج شنبه 12 آبان 1401 ] [ 16:26 ] [ حسین ]
[ ]

چه زمانی به یک پشتیبان وبسایت وردپرسی نیاز داریم ؟

آیا سایت‌های وردپرس به پشتیبان نیاز دارند!؟

همانطور که میدانید وردپرس می‌تواند بهترین مدیریت محتوا برای طراحی سایت باشد. اما سوال اینجاست که پس از در نظر گرفتن وردپرس به منظور اجرای انواع سایت، آیا به پشتیبانی وردپرس نیز نیاز خواهیم داشت؟ هیچ تفاوتی ندارد که چه سایتی را با وردپرس راه‌اندازی کرده‌اید، آنچه که دارای اهمیت است وجود یک پشتیبان آنلاین وردپرس است تا بتواند موارد و مسائل پیش آمده را در مدت زمان کوتاهی برطرف کند.

البته ناگفته نماند که پشتیبانی سایت های وردپرسی باید توسط افراد باتجربه و متخصص انجام شود، لذا باید از بکارگیری افراد تازه‌ کار برای این منظور جداً خودداری شود. با این حال شاید معتقد باشید که بکارگیری از پشتیبان وردپرس چندان دارای اهمیت نیست و اگر بنا بر شرایط؛ در سایت وردپرس، اختلال یا مشکلی دیده شد با سر و کله زدن، می‌توان ایراد پیش آمده را رفع کرد. اما اجازه دهید که دلایل مهم بکارگیری از یک پشتیبانی وردپرس را با شما در میان بگذاریم تا در اسرع وقت برای استفاده از یک پشتیبانی سایت وردپرس اقدام کنید.

دلایل اهمیت استفاده از پشتیبان وردپرس

اینکه چرا باید از یک متخصص وردپرس در سایت استفاده کرد سوال بسیار با اهمیتی است که پاسخ آن را می‌توان در بخش‌های زیر خلاصه کرد:

* بروزرسانی سایت

وردپرس به صورت ماهانه بروزرسانی‌هایی را به داشبورد این مدیریت محتوا ارسال می‌کند و مدیران وب‌سایت‌ها موظف هستند که آن را در نظر بگیرند. اما موضوع اینجاست که بسیاری از مدیران دانش کافی برای نحوه بروزرسانی سایت را ندارند و بدیهی است که برای انجام چنین موردی نیاز به یک متخصص خواهند داشت. از طرفی گاهاً اتفاق می‌افتد که با انجام بروزرسانی، به دلیل نقص در پرونده‌های وردپرس، سایت از دسترس خارج می‌شود که در این گونه مواقع اهمیت استفاده از یک پشتیبانی وردپرس بیش‌ازپیش به چشم می‌آید.

* اجرا و حفظ امنیت سایت

یکی از مهم‌ترین مواردی که برای هر نوع سایت چه وردپرس و چه دیگر مدیریت محتواهای موجود دارای اهمیت است، اجرا و حفظ امنیت سایت است. در واقع با توجه به اینکه وردپرس تحت حملات DDoS قرار می‌گیرد، چنانچه از امنیت قابل توجهی برخوردار نباشد، ممکن است به اطلاعات سایت آسیب وارد شود. ضمناً گفتنی است که در نظر گرفتن مسائل امنیتی فقط توسط افراد متخصص قابل انجام است که در این صورت بکارگیری از یک پشتیبان سایت وردپرس بهترین راه‌حل انتخابی است که باید توسط مدیران سایت‌های مختلف در نظر گرفته شود.

* رفع مشکلات سایت

سایت‌هایی که با وردپرس راه‌اندازی می‌شوند به دلیل آنکه می‌توان در کدنویسی‌های آن تغییرات ایجاد کرد، ممکن است در بعضی از شرایط، کلیت اجرای سایت را دچار اختلال کند. بنابراین برای رفع آن، نیاز به یک پشتیبانی وردپرس است، تا به سرعت موارد پیش آمده را مورد بررسی قرار دهد. به طور کلی مشکلات سایت‌های وردپرسی را می‌توان به بخش‌های مختلفی مانند قالب، افزونه‌ها، تنظیمات مدیریت وردپرس و مواردی از این دست تقسیم بندی کرد. ضمناً ناگفته نماند که هرچه زمان بیشتری برای رفع ایرادات سایت وردپرسی در نظر گرفته شود، احتمال نادیده گرفتن گوگل و حذف از نتایج افزایش می‌یابد. بنابراین در صورت رخ دادن مشکلات اساسی حتماً از یک پشتیبانی سایت های وردپرسی استفاده کنید.

 

 

* نصب افزونه و قالب

گاهاً پیش می‌آید که مدیران سایت‌ها به قالب و افزونه‌های مختلفی نیاز پیدا کنند و به دلیل آنکه تخصص کافی برای نصب این موارد ندارند، احتیاج به افراد باتجربه در این زمینه خواهند داشت. از طرفی مدیریت افزونه و قالب و یا تنظیم درست هرکدام، سواد سئو و وردپرسی می‌خواهد که پرواضح است که فقط به دست افراد متخصص قابل انجام خواهد بود. بنابراین از دیگر مواردی که برای رفع و رجوع آن نیاز به یک پشتیبان وردپرس است، نصب افزونه و انواع قالب نام دارد.

* همگام بودن با موتورهای جستجو

از جمله موارد بسیار مهم برای پیشرفت یک سایت، توجه گوگل و دیگر موتورهای جستجو به سایت‌هاست که بررسی این موضوع فقط بدست افراد متخصص قابل انجام خواهد بود. بنابراین توصیه می‌کنیم که اگر قصد دارید در کسب و کارتان پیشرفت‌های آنچنانی داشته باشید، حتماً با استفاده از یک پشتیبانی وردپرس که می‌تواند اطلاعات مفیدی را از موتورهای جستجو در اختیار شما مدیران قرار دهد، استفاده کنید. این افراد حتی می‌توانند ربات‌های موتورهای جستجو را بررسی کنند تا به شما در راه کسب رتبه‌های مناسب در کلمه‌های کلیدی دلخواه کمک نمایند.

* تجزیه و تحلیل سایت

مسلماً پیشرفت هر سایت منوط به بررسی‌های دوره‌ای توسط افراد باتجربه و متخصص است. از این رو باید از افرادی استفاده کرد که در این حوزه کاملاً مسلط هستند. پشتیبان‌ سایت‌ های وردپرس معمولاً در این خصوص می‌توانند بهترین کمک‌ها را برای صاحبان سایت‌ها در نظر بگیرند که این مهم نیز فقط با تجزیه و تحلیل کامل سایت امکان‌پذیر خواهد بود. از مجموعه کارهایی که در این بخش توسط یک پشتیبانی سایت وردپرسی انجام می‌شود، می‌توان به بررسی ورودی‌ها، ثبت یا عدم ثبت شدن لینک‌ها در گوگل، بررسی ارورها در سایت‌مپ و مواردی از این دست اشاره کرد.

 

 

چرا هر سایتی به پشتیانی سایت نیاز دارد ؟

هر سایتی نیازمند پشتیانی دارد البته نوع پشتیبانی و نیاز به پشتیبانی در هر سایتی یکسان نیست ، ممکن است یک سایت فقط به اندازه ای نیازمند پشتیبانی سایت باشد که فقط سایتش به درستی نمایش داده شود ، اما برخی دیگر از سایتها که سایت های پویا نام دارند مانند سایتهای فروشگاهی ، خبری ، خدماتی و … نیازمند پشتیانی سایت بیشتری هستند گاها برخی از این سایت ها نیازمند یک تیم کوچک و بزرگ پشتیبانی سایت هستند مانند سایتهای بزرگ مثله دیجی کالا .

اما فروشگاه های کوچک تر هم نیازمند یک نفر یا یک تیم پشتیانی هستند تا محتویات هر صفحه از سایتشان را وارد کند ، عملکرد فنی صفحات سایت را هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ ظاهری به حدی برساند که بازدید کننده ای که وارد سایت میشود به هدفی که دارد برسد و مجدد به سایتتان سر بزند همچنین سایت و تمام صفحات باید برای خزش ربات های گوگل بهینه باشد .

اهمیت پشتیبانی سایت

خدمات و وظایف دیگر پشتیبانی سایت شامل : بارگذاری محتویات داخلی صفحات ، بهبود ظاهری و فنی سایت ، حفظ امنیت و اطلاعات سایت ،‌ بروزرسانی و آپدیت نگه داشته سایت ، ساخت صفحات جدید ، رفع ایرادات و خطاهای احتمالی و …

به طور کلی سایت زمانیکه تازه طراحی میشود تنها شامل چند صفحه مانند صفحه خانه ، تماس ، درباره ما و صفحه خدمات یا محصولات است، در فرآیند پشتیبانی است که سایت شروع به رشد میکند و هم از لحاظ عملکرد ، محتویات ، ظاهر و … تبدیل به سایت قوی و معتبر میشود که به نیاز های مختلف بازدید کنندگان پاسخ میدهد .

تفاوت نوع پشتیبانی سایت در چیست ؟

خدمات پشتیبانی سایت تاپ وردپرس متفاوت است ، یک نوع پشتیبانی سایت به منظور پاسخگویی به مشتریان سایت میباشد که این بخش نیازمند تخصص فنی و خاصی نیست و تنها پشتیبان باید در مورد محصول و خدمات سایت اطلاعات کافی داشته باشد تا پاسخگوی سوالات و نیاز های مشتریان در فرآیند خرید یا مشاوره باشد .

اما بخش اصلی پشتیبانی سایت که معمولا صاحبین سایتها به دنبال همچین پشتیبانی برای سایت هستند این نوع پشتیبانی سایت با قبلی کاملا متفاوت است ، این نوع پشتیبانی که احتمالا شما هم به دنبالش هستید ، پشتیبانی برای کارها و فعالیت های عملی سایت میباشد که شامل موارد فنی و تخصصی زیادی است .

 

تاپ وردپرس ؛ ارائه‌دهنده معتبرترین سرویس پشتیبانی وردپرس

اکنون که با وظایف پشتیبان وردپرس و مزایایی که استفاده از این سرویس می‌تواند برای وب‌سایت وردپرسی ما به همراه داشته باشد آشنا شدیم، لازم است که تاپ وردپرس را به شما عزیزان معرفی کنیم. همان‌طور که می‌دانید افراد زیادی در این حیطه در حال فعالیت هستند، اما به نظر شما تمامی وب‌سایت‌ها و کارشناسان از یک سطح دانش و تجربه برخوردارند؟! طبیعتاً نه!

مجموعه تاپ وردپرس به منظور هموارتر کردن مسیر پیشرفت شما عزیزان، پنل‌های پشتیبانی برنزی، نقره‌ای و طلایی را تعریف کرده است که هر کدام از آن‌ها مزایا و ویژگی‌های مثبتی دارند. تاپ وردپرس معتقد است که پشتیبانی وب‌سایت وردپرسی یک امر بسیار مهم بوده و باید جدی گرفته شود. اگر بخواهیم نگاهی کوتاه بر مزایای پکیج‌های پشتیبانی ارائه شده توسط تاپ وردپرس داشته باشیم، می‌توانیم بگوئیم که در این پکیج‌ها بک‌آپ‌گیری هفتگی، به‌روزرسانی هسته وردپرس، قالب و افزونه‌ها، انجام تنظیمات مرتبط با افزونه‌ها و قالب نصب شده، مسدود کردن دیدگاه‌ها و ثبت‌نام‌های اسپم، تجزیه و تحلیل عملکرد کلی سایت، فعال کردن SSL، تهیه گزارش از ایرادات وب‌سایت، افزایش سرعت و افزایش امنیت سایت وردپرسی و… ارائه شده است.

علاوه بر این، با کمک تاپ وردپرس می‌توانید در رابطه با سئو و بهینه‌‌سازی وب‌سایت خود مانند آموزش سئو رنک مث مشاوره‌های موثر و کارآمد دریافت کنید. دوستان، فراموش نکنید که در قرن 21 و در سال 2022 تقریباً هر موضوعی وابسته به اینترنت و تکنولوژی است؛ در نتیجه تنها راه چاره برای کسب سود از این تغییرات همگام شدن با دنیای مدرن و جدید می‌باشد. خرید، فروش، ارائه محصولات و خدمات، آموزش و… همه و همه به طریقی درگیر با اینترنت هستند. اگر وب‌سایت شما از نوع وردپرسی است، شک نکنید که استفاده از سرویس پشتیبانی وردپرس می‌تواند در مسیر رشد و توسعه بسیار کمک‌کننده باشد؛ در نتیجه پیشنهاد می‌شود که با در نظر گرفتن این موضوع وب‌سایت خود را به یک تیم پشتیبانی حرفه‌ای هم‌چون تاپ وردپرس بسپارید!

 

منبع : دیار میرزا

 

[ سه شنبه 29 شهريور 1401 ] [ 17:10 ] [ حسین ]
[ ]

خواص انگشتر عقيق در روايات

 

خواص انگشتر عقيق



 

تاريخچه انگشتر عقيق:

عقيق از قديم الايام به عنوان يك سنگ نيمه قيمتي شناخته شده است. در طول تاريخ بشر سنگ و انگشتر عقيق در ميان مردم از اهميت و ارزش بالايي برخوردار بوده و استفاده از آن همچون سنگ هاي زينتي ديگر مثل زمرد، يشم و ياقوت از دوران هاي پيش از تاريخ اسلام تا به امروز در مباحث جواهر سازي، مهر سازي، انگشتر، تسبيح سازي و بسياري از موارد زينتي ديگر رايج بوده است.

اما دليل اينكه سنگ عقيق محبوبيت فراواني پيدا كرده است چيست؟ چطور اين زيباي گران بها در دل مردم نفوذ پيدا كرده است؟ بطوريكه همه اقشار جامعه از آن استفاده مي كنند علت اصلي اين است كه جداي از زيبايي و قيمت مناسب سنگ عقيق و يا به عبارتي انگشتر عقيق داراي خواص درماني بسياري مي باشد.

دليل ديگري كه سنگ عقيق را مي تواند از سنگ هاي زينتي متمايز كرد ريشه در باورهاي مذهبي ما دارد چرا كه عقيق جزو «سنگ‌هاي كريمه» است، سنگ هاي كريمه در اصطلاح به سنگ‌هاي سفارش‌شده در اسلام و روايات مي گويند.

 

 

 

انواع سنگ عقيق:

۱- عقيق خزه اي:

اين سنگ از نظر علمي در واقع عقيق به حساب نمي آيد.به دليل اينكه نوعي كالسدوني بي رنگ و شفاف مي باشد و حضور ناخالصي هاي سبز و قرمز در آن شبيه به گياهان و تداعي كننده طبيعت است. همچنين اين كاني به شكل قلوه سنگ يافت مي شود. بهترين نوع سنگ عقيق خزه اي در هندوستان يافت مي شود.

۲- عقيق چشمي:

اين گوهر داراي دايره هاي متحد المركز است كه دايره هاي داخلي آن رنگ تيره دارند.

۳- عقيق آبدار:

درون يا مركز اين سنگ كمي از آب مايعات اوليه باقي مي ماند كه قابل مشاهده و بسيار زيبا است.

۴- عقيق مجوف:

اين نوع سنگ حفره اي است و قسمت هاي از آن تو خالي مي باشد.

۵- عقيق لايه اي:

اين نوع سنگ با نوار هاي روشن و تيره به طور منظم ديده مي شود.

۶- عقيق منظره اي:

در اين نوع سنگ نا خالصي هاي قهوه اي و قرمز به چشم ميخورد و و همچنين مناظر زيبا مثل رودخانه و درختان را نمايان مي كند و زيبايي منحصر به فردي نسبت به بقيه سنگ هاي عقيق  را دارا مي باشد.

۷- عقيق ابري:

اين سنگ داراي لكه هاي خاكستري و همراه با مه و تار مي باشد.

خواص انگشتر عقيق

انواع سنگ عقيق از نظر رنگبندي:

  • عقيق سبز

  • عقيق زرد

  • عقيق سرخ

  • عقيق سياه

خواص انگشتر عقيق :

از زمان هاي قديم مردم براين باور بودند كه اين نگين مقدس است و آن را از خود دور نميكردند و معتقد بودند كه حامي آن ها در برابر بلايا و حوادث به ويژه در جنگ ها مي باشد.

از ديگر خواص عقيق آرامش و شادابي، برطرف شدن ناراحتي هاي روحي و دور كردن انرژي هاي منفي را  مي توان نام برد.براي خريد انگشتر مردانه با تنوعي بيش از 3000 محصول از وب سايت خاص باكس ديدن فرماييد.

خواص عقيق

خواص انگشتر عقيق از نظر ائمه اطهار:

  • دوري از عذاب به شرط حبّ علي (ع)

امام كاظم (ع) فرموده اند: كه خداوند به خودش قسم ياد كرده است كه هرگز دستي را كه انگشتر عقيق را پوشيده عذاب نمي كند، به اين شرط كه ولايت علي (ع) را داشته باشد.

  • افزايش ثواب

اميرمؤمنان علي (ع) فرموده اند كه دو ركعت نماز با انگشتر عقيق، برابر با هزار ركعت نماز است كه بدون اين انگشتر خوانده مي شود.

  • غم زدايي

رسول خدا (ص) فرموده اند كه تا زماني كه انگشتر با نگين عقيق در دست داشته باشيد، حزن و اندوه بر شما وارد نخواهد شد.

خواص سنگ عقيق براي ماه هاي تولد

گوهر يا انگشتر عقيق براي متولدين تمامي ماه هاي شمسي خواصي را در بر دارد، اما افرادي كه ماه تولدشان مهر، دي، بهمن، مرداد و شهريور مي باشد، بيشتر از خواص ارزشمند عقيق بهره خواهند برد. شما ميتوانيد براي خريد انگشتر عقيق با طرح ها و مدل هاي متنوع به دسته بندي مرتبط در سايت خاص باكس سر بزنيد. ضمنا كليه انگشتر ها از جمله عقيق و انگشتر فيروزه مردانه ضمانت كيفيت و اصالت دارند. 


[ سه شنبه 22 شهريور 1401 ] [ 21:35 ] [ حسین ]
[ ]

آموزش تصویری برگرداندن اکانت اینستاگرام

بعضی از کاربران از ما سوال میپرسند که آیا ورود به اینستاگرام بدون شماره و ایمیل امکانپذیر هست؟  در جواب به این سوال باید بگوییم بله برگرداندن پیج اینستاگرام بدون ایمیل و شماره امکانپذیر هست. مجموعه بزرگ بازیابی پیج اینستاگرام جوکار با مدیریت حسین موسوی در کمتر از چند دقیقه اکانت اینستاگرام شما را بازیابی خواهد کرد . پس اگر مشکل عدم دسترسی به شماره و ایمیل پیج اینستاگرام خود را دارید و به دنبال برگرداندن پیج اینستاگرام تضمینی هستید، میتوانید این کار را به متخصصین اینستاجوکار بسپارید.

 

چگونگی ورود به حساب اینستاگرام

 

اگر شما در مورد چگونگی ورود به حساب اینستاگرام خود سردرگرم هست و قصد ورود به حساب اینستاگرام خود و نصب پیج اینستا خود را دارید و  به دنبال راهی برای بازیابی حساب اینستاگرام  حذف شده خود هستید، میتوانید از یکی از روش های گفته شده در همین مقاله استفاده کنید و اگر تخصص کافی ندارید این کار را به خدمات بازگردانی پیج اینستاگرام بسپارید.

 

چگونه وارد اکانت قبلی اینستاگرام خود شویم؟

 

برای بازگشت به اکانت قبلی اینستاگرام و نصب اینستاگرام قبلی خود شما روش و راهکار های زیادی در پیش دارید، برای وارد شدن به پیج قبلی اینستاگرام خود میتوانید از روش هایی همچون ارسال پیامک و ارسال ایمیل استفاده کنید. اگر برگرداندن اکانت اینستاگرام برایتان مقدور نیست و بازگشت به اکانت قبلی اینستاگرام با شماره تلفن و ایمیل را خودتان نمیتوانید انجام دهید، میتوانید این کار را به متخصصین ما بسپارید و دیگر دنبال سوال چگونه پیج قبلی اینستا رو برگردونیم بدون رمز ؟ نباشید.

 

خدمات بازگردانی پیج اینستاگرام

  

مجموعه بزرگ بازیابی پیج اینستاگرام جوکار با مدیریت حسین موسوی در کمتر از چند دقیقه پیج هک شده ،دیسیبل شده یا رمز پیج شما را بازگردانی می کند.حساب های بازیابی شده توسط ما در اینستاگرام شامل اکانت هایی می شود که از دسترس خارج شده اند. عدم دسترسی در اینستاگرام می تواند شامل: فراموشی رمز عبور ، هک شدن اکانت ، گم شدن گوشی موبایل و هرگونه مشکلی که باعث عدم دسترسی اکانت اینستاگرام شما شود.

 

متخصص و حرفه ای

 

تیم بازیابی پیج اینستاگرام جوکار ، تشکیل شده از چندین نفر از بهترین و با تجربه ترین افراد در زمینه بازیابی پیج اینستاگرام است.این افراد همگی دارای سابقه کاری بیش از 5 سال هستند.

 

قابل اعتماد

تیم بازیابی پیج اینستاگرام جوکار ، قابل اعتماد ترین شرکت برای حل مشکلات اینستاگرامی شماست و دارای چندین مجوز و نماد اعتماد از سوی مراکز دولتی است.

 

پشتیبانی سریع

 

تیم بازگردانی پیج اینستاگرام جوکار ، به صورت 24 ساعته در خدمت شما عزیزان هست و در هر زمان از شبانه روز که با ما ارتباط برقرار کنید در سریعترین زمان به شما پاسخ خواهیم داد.

 

تلاش ما همواره ارائه خدمات باکیفیت است

 

هدف ما تیم بازیابی پیج اینستاگرام جوکار، این است که بهترین و با کیفیت ترین خدمات بازیابی پیج اینستاگرام را برای مشتریان خود ارائه دهیم.

 

بازیابی پیج اینستاگرام

 

خدمات بازیابی پیج

 

بازیابی پیج دیسیبل شده

 

اگر اکانت اینستاگرام شما دیسیبل شده است،تیم متخصص جوکار در سریعترین زمان پیج اینستاگرام دیسیبل و غیرفعال شده شما بازگردانی میکند.

 

بازیابی پیج هک شده

 

اگر حساب اینستاگرام شما هک شده است، تیم متخصص جوکار در سریعترین زمان پیج اینستاگرام هک شده شما بازگردانی میکند.

 

بازیابی پیج زیر 13 سال

 

اگر حساب اینستاگرام شما هم با مشکل محدودیت سنی روبه رو شده است، تیم متخصص جوکار در سریعترین زمان پیج محدودیت سن خورده شما بازگردانی میکند.

 

بازیابی رمز پیج اینستاگرام

 

اگر شما هم رمز اکانت اینستاگرام خود را فراموش کرده اید و برای ورود به اینستاگرام دچار مشکل شده اید، این کار را به متخصصین ما بسپارید.

 

حذف تایید دومرحله ای اینستاگرام

 

یکی دیگر از خدمات تیم بازیابی پیج جوکار حذف کردن تایید دومرحله ای اکانت های بدون داشتن کد هشت رقمی است، متخصصین ما در سریعترین زمان این کار را انجام میدهند.

 

رفع دیگر مشکلات اینستاگرام

 

هر مشکلی که در اینستاگرام دارید، فرق نمیکند که آن مشکل چه نوع مشکلی باشد. تیم ما قادر به رفع تمامی مشکلات اینستاگرامی شما است.

 

بازیابی پیج اینستاگرام

چرا ما را انتخاب کنید؟

 

مجموعه بزرگ بازیابی پیج اینستاگرام جوکار با مدیریت حسین موسوی در کمتر از چند دقیقه پیج هک شده ،دیسیبل شده یا رمز پیج شما را بازگردانی می کند.حساب های بازیابی شده توسط ما در اینستاگرام شامل اکانت هایی می شود که از دسترس خارج شده اند. عدم دسترسی در اینستاگرام می تواند شامل: فراموشی رمز عبور ، هک شدن اکانت ، گم شدن گوشی موبایل و هرگونه مشکلی که باعث عدم دسترسی اکانت اینستاگرام شما شود.

 

خدمات بازگردانی پیج اینستاگرام

 

بازگردانی پیج دیسیبل شده اینستاگرام | چنانچه در فرایند ورود به اکانت خود در اینستاگرام دچار مشکل شده اید، می توانید اکانت اینستاگرام هک شده و یا از دسترس خارج شده خود را در جهت رفع مشکل به کارشناسان ما بسپارید. مجموعه بزرگ جوکار کمتر از چند دقیقه پیج هک شده ،دیسیبل شده یا رمز پیج شما را بازگردانی می کند.

حساب های بازیابی شده توسط ما در اینستاگرام شامل اکانت هایی می شود که از دسترس خارج شده اند. عدم دسترسی در اینستاگرام می تواند شامل: فراموشی رمز عبور ، هک شدن اکانت ، گم شدن گوشی موبایل و هرگونه مشکلی که باعث عدم دسترسی اکانت اینستاگرام شما شود. ما خدمات بازگردانی اینستاگرام را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار میدهیم تا بتوانیم پیج از دست رفته شما را با ترفندهای روز و متدهای کاربردی بازگردانیم . فعالیت های مضاعف شما برای بازگردانی پیج اگر خارج از استانداردهایی باشد که سرور اینستاگرام به آن ها اکشن بدهند می تواند همان شانس بازگردانی اکانت هک شده شما را هم از شما بگیرد . تیم جوکار همراه شما عزیزان است با یک مشاوره کاملا حرفه ای کاربردی .

 

پشتیانی 24 ساعته 7 روز هفته

 

مجموعه بزرگ جوکار با بهترین متخصصان در حوزه بازگردانی پیج 24 ساعت و 7 روز هفته جهت بازگردانی پیج آماده پاسخگوی به مشکلات شما است تا بتوانید پیج هک شده ،دیسیبل شده و… شما را بازگردانی کند .

 

استفاده از بهترین روش ها

 

برای بازگردانی پیج شما از بهترین و سریع ترین روش های بازگردانی پیج اینستاگرام توسط مجموعه استفاده می شود.

 

کمترین قیمت

 

با کمترین قیمت و در سریع ترین زمان ممکن مشکل پیج شما را رفع خواهم کرد.

 

اطلاع رسانی دقیق

 

تیم بزرگ بازیابی پیج جوکار با پشتیبانی قوی و سریع شما را در جریان روند پشرفت دقیق کار قرار خواهند

پرداخت امن و آسوده

 

مجموعه بزرگ جوکار با مدیریت حسین موسوی با داشتن سابقه درخشان در زمینه خدمات اینستاگرام و تلگرام مورد اعتماد صدها برند و مشتریان عزیز می باشد.

 

بازیابی پیج دیسیبل شده 

 

قبل از بررسی و دریافت خدمات بازگردانی پیج اینستاگرام بدانید چه مواردی موجب دیسیبل شدن پیج شما می شود . خیلی ها این سوال را دارند که علت دسیبل شدن پیج اینستا چیست . در برگه ای مجزا به کلیات دلایل این مشکل خواهیم پرداخت اما مهمترین نکاتی که در این مشکل دخیل هستند عبارتند از :

جذب فالوور فیک برای حسابی که زیر 1 ساعت راه اندازی شده است + نداشتن شماره تلفن معتبر روی پیج اینستا + استفاده مکرر از فیل..ترشکن + لاگین شدن همزان از چند دیوایس + دیسیبل شدن پیج توسط هکر یا خریداریک ه قصد کلاهبرداری دارد.

بازیابی پیج هک شده 

 

هک شدن پیج اینستاگرام و روبه رو شدن با خطای You are logged out of your account. the account owner may have change the password واقعا یکی از اتفاقات خیلی تلخ در حوزه اینستاگرام است که ممکن است برای هر پیجی در اینستاگرام پیش بیاید.وقتی پیج شما هک شود.شما دیگر هیچ دسترسی به پیج خود ندارید و وقتی وارد اکانت خود میشوید با خطای از سیستم حساب خود خارج شده اید ممکن است مالک حساب گذرواژه را تغییر داده باشد روبه رو میشوید و در اکثر مواقع هکر ایمیل و شما تلفن اکانت شما را تغییر میدهد و اطلاعات خود را جایگزین میکند که شما دیگر هیچ راه دسترسی به اکانت نداشته باشید.

 

رفع مشکل سن اینستاگرام 

 

اگر شما هنگام ثبت نام سن خود را به میلادی زیر 13 سال وارد کنید،یا در قسمت ویرایش نمایه سن خود را تغییر و به زیر 13 سال ببرید، اینستاگرام حساب شما را غیر فعال میکند، و دیگر نمیتوانید وارد اکانت خود شوید،و با خطای زیر روبه رو میشوید.سن شما برای استفاده از اینستاگرام کافی نیست.
You are not old enough to use Instagram

 

رفع ارور Confirm it’s You to Login در اینستاگرام

 

کاربران زیادی به ما گزارش داده اند که هنگام ورود به اکانت اینستاگرام خود با خطای Confirm it’s You to Login We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out. Follow the next steps within 30 days so we can try to get you back into your account before it’s disable مواجه شده اند. خوب این یعنی چه ؟ یعنی : تأیید کنید که شما هستید تا به سیستم وارد شوید ما متوجه فعالیت غیرعادی از حساب شما شدیم بنابراین شما را از سیستم خارج کردیم. مراحل بعدی را ظرف 30 روز دنبال کنید تا بتوانیم قبل از غیرفعال شدن حسابتان، شما را به آن بازگردانیم.






[ شنبه 19 شهريور 1401 ] [ 2:13 ] [ حسین ]
[ ]

بهترین سایت بازیابی پیج اینستاگرام

بعضی از کاربران از ما سوال میپرسند که آیا ورود به اینستاگرام بدون شماره و ایمیل امکانپذیر هست؟  در جواب به این سوال باید بگوییم بله برگرداندن پیج اینستاگرام بدون ایمیل و شماره امکانپذیر هست. مجموعه بزرگ بازیابی پیج اینستاگرام جوکار با مدیریت حسین موسوی در کمتر از چند دقیقه اکانت اینستاگرام شما را بازیابی خواهد کرد . پس اگر مشکل عدم دسترسی به شماره و ایمیل پیج اینستاگرام خود را دارید و به دنبال برگرداندن پیج اینستاگرام تضمینی هستید، میتوانید این کار را به متخصصین اینستاجوکار بسپارید.

 

چگونگی ورود به حساب اینستاگرام

 

اگر شما در مورد چگونگی ورود به حساب اینستاگرام خود سردرگرم هست و قصد ورود به حساب اینستاگرام خود و نصب پیج اینستا خود را دارید و  به دنبال راهی برای بازیابی حساب اینستاگرام  حذف شده خود هستید، میتوانید از یکی از روش های گفته شده در همین مقاله استفاده کنید و اگر تخصص کافی ندارید این کار را به خدمات بازگردانی پیج اینستاگرام بسپارید.

 

چگونه وارد اکانت قبلی اینستاگرام خود شویم؟

 

برای بازگشت به اکانت قبلی اینستاگرام و نصب اینستاگرام قبلی خود شما روش و راهکار های زیادی در پیش دارید، برای وارد شدن به پیج قبلی اینستاگرام خود میتوانید از روش هایی همچون ارسال پیامک و ارسال ایمیل استفاده کنید. اگر برگرداندن اکانت اینستاگرام برایتان مقدور نیست و بازگشت به اکانت قبلی اینستاگرام با شماره تلفن و ایمیل را خودتان نمیتوانید انجام دهید، میتوانید این کار را به متخصصین ما بسپارید و دیگر دنبال سوال چگونه پیج قبلی اینستا رو برگردونیم بدون رمز ؟ نباشید.

 

خدمات بازگردانی پیج اینستاگرام

  

مجموعه بزرگ بازیابی پیج اینستاگرام جوکار با مدیریت حسین موسوی در کمتر از چند دقیقه پیج هک شده ،دیسیبل شده یا رمز پیج شما را بازگردانی می کند.حساب های بازیابی شده توسط ما در اینستاگرام شامل اکانت هایی می شود که از دسترس خارج شده اند. عدم دسترسی در اینستاگرام می تواند شامل: فراموشی رمز عبور ، هک شدن اکانت ، گم شدن گوشی موبایل و هرگونه مشکلی که باعث عدم دسترسی اکانت اینستاگرام شما شود.

 

متخصص و حرفه ای

 

تیم بازیابی پیج اینستاگرام جوکار ، تشکیل شده از چندین نفر از بهترین و با تجربه ترین افراد در زمینه بازیابی پیج اینستاگرام است.این افراد همگی دارای سابقه کاری بیش از 5 سال هستند.

 

قابل اعتماد

تیم بازیابی پیج اینستاگرام جوکار ، قابل اعتماد ترین شرکت برای حل مشکلات اینستاگرامی شماست و دارای چندین مجوز و نماد اعتماد از سوی مراکز دولتی است.

 

پشتیبانی سریع

 

تیم بازگردانی پیج اینستاگرام جوکار ، به صورت 24 ساعته در خدمت شما عزیزان هست و در هر زمان از شبانه روز که با ما ارتباط برقرار کنید در سریعترین زمان به شما پاسخ خواهیم داد.

 

تلاش ما همواره ارائه خدمات باکیفیت است

 

هدف ما تیم بازیابی پیج اینستاگرام جوکار، این است که بهترین و با کیفیت ترین خدمات بازیابی پیج اینستاگرام را برای مشتریان خود ارائه دهیم.

 

بازیابی پیج اینستاگرام

 

خدمات بازیابی پیج

 

بازیابی پیج دیسیبل شده

 

اگر اکانت اینستاگرام شما دیسیبل شده است،تیم متخصص جوکار در سریعترین زمان پیج اینستاگرام دیسیبل و غیرفعال شده شما بازگردانی میکند.

 

بازیابی پیج هک شده

 

اگر حساب اینستاگرام شما هک شده است، تیم متخصص جوکار در سریعترین زمان پیج اینستاگرام هک شده شما بازگردانی میکند.

 

بازیابی پیج زیر 13 سال

 

اگر حساب اینستاگرام شما هم با مشکل محدودیت سنی روبه رو شده است، تیم متخصص جوکار در سریعترین زمان پیج محدودیت سن خورده شما بازگردانی میکند.

 

بازیابی رمز پیج اینستاگرام

 

اگر شما هم رمز اکانت اینستاگرام خود را فراموش کرده اید و برای ورود به اینستاگرام دچار مشکل شده اید، این کار را به متخصصین ما بسپارید.

 

حذف تایید دومرحله ای اینستاگرام

 

یکی دیگر از خدمات تیم بازیابی پیج جوکار حذف کردن تایید دومرحله ای اکانت های بدون داشتن کد هشت رقمی است، متخصصین ما در سریعترین زمان این کار را انجام میدهند.

 

رفع دیگر مشکلات اینستاگرام

 

هر مشکلی که در اینستاگرام دارید، فرق نمیکند که آن مشکل چه نوع مشکلی باشد. تیم ما قادر به رفع تمامی مشکلات اینستاگرامی شما است.

 

بازیابی پیج اینستاگرام

چرا ما را انتخاب کنید؟

 

مجموعه بزرگ بازیابی پیج اینستاگرام جوکار با مدیریت حسین موسوی در کمتر از چند دقیقه پیج هک شده ،دیسیبل شده یا رمز پیج شما را بازگردانی می کند.حساب های بازیابی شده توسط ما در اینستاگرام شامل اکانت هایی می شود که از دسترس خارج شده اند. عدم دسترسی در اینستاگرام می تواند شامل: فراموشی رمز عبور ، هک شدن اکانت ، گم شدن گوشی موبایل و هرگونه مشکلی که باعث عدم دسترسی اکانت اینستاگرام شما شود.

 

خدمات بازگردانی پیج اینستاگرام

 

بازگردانی پیج دیسیبل شده اینستاگرام | چنانچه در فرایند ورود به اکانت خود در اینستاگرام دچار مشکل شده اید، می توانید اکانت اینستاگرام هک شده و یا از دسترس خارج شده خود را در جهت رفع مشکل به کارشناسان ما بسپارید. مجموعه بزرگ جوکار کمتر از چند دقیقه پیج هک شده ،دیسیبل شده یا رمز پیج شما را بازگردانی می کند.

حساب های بازیابی شده توسط ما در اینستاگرام شامل اکانت هایی می شود که از دسترس خارج شده اند. عدم دسترسی در اینستاگرام می تواند شامل: فراموشی رمز عبور ، هک شدن اکانت ، گم شدن گوشی موبایل و هرگونه مشکلی که باعث عدم دسترسی اکانت اینستاگرام شما شود. ما خدمات بازگردانی اینستاگرام را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار میدهیم تا بتوانیم پیج از دست رفته شما را با ترفندهای روز و متدهای کاربردی بازگردانیم . فعالیت های مضاعف شما برای بازگردانی پیج اگر خارج از استانداردهایی باشد که سرور اینستاگرام به آن ها اکشن بدهند می تواند همان شانس بازگردانی اکانت هک شده شما را هم از شما بگیرد . تیم جوکار همراه شما عزیزان است با یک مشاوره کاملا حرفه ای کاربردی .

 

پشتیانی 24 ساعته 7 روز هفته

 

مجموعه بزرگ جوکار با بهترین متخصصان در حوزه بازگردانی پیج 24 ساعت و 7 روز هفته جهت بازگردانی پیج آماده پاسخگوی به مشکلات شما است تا بتوانید پیج هک شده ،دیسیبل شده و… شما را بازگردانی کند .

 

استفاده از بهترین روش ها

 

برای بازگردانی پیج شما از بهترین و سریع ترین روش های بازگردانی پیج اینستاگرام توسط مجموعه استفاده می شود.

 

کمترین قیمت

 

با کمترین قیمت و در سریع ترین زمان ممکن مشکل پیج شما را رفع خواهم کرد.

 

اطلاع رسانی دقیق

 

تیم بزرگ بازیابی پیج جوکار با پشتیبانی قوی و سریع شما را در جریان روند پشرفت دقیق کار قرار خواهند

پرداخت امن و آسوده

 

مجموعه بزرگ جوکار با مدیریت حسین موسوی با داشتن سابقه درخشان در زمینه خدمات اینستاگرام و تلگرام مورد اعتماد صدها برند و مشتریان عزیز می باشد.

 

بازیابی پیج دیسیبل شده 

 

قبل از بررسی و دریافت خدمات بازگردانی پیج اینستاگرام بدانید چه مواردی موجب دیسیبل شدن پیج شما می شود . خیلی ها این سوال را دارند که علت دسیبل شدن پیج اینستا چیست . در برگه ای مجزا به کلیات دلایل این مشکل خواهیم پرداخت اما مهمترین نکاتی که در این مشکل دخیل هستند عبارتند از :

جذب فالوور فیک برای حسابی که زیر 1 ساعت راه اندازی شده است + نداشتن شماره تلفن معتبر روی پیج اینستا + استفاده مکرر از فیل..ترشکن + لاگین شدن همزان از چند دیوایس + دیسیبل شدن پیج توسط هکر یا خریداریک ه قصد کلاهبرداری دارد.

بازیابی پیج هک شده 

 

هک شدن پیج اینستاگرام و روبه رو شدن با خطای You are logged out of your account. the account owner may have change the password واقعا یکی از اتفاقات خیلی تلخ در حوزه اینستاگرام است که ممکن است برای هر پیجی در اینستاگرام پیش بیاید.وقتی پیج شما هک شود.شما دیگر هیچ دسترسی به پیج خود ندارید و وقتی وارد اکانت خود میشوید با خطای از سیستم حساب خود خارج شده اید ممکن است مالک حساب گذرواژه را تغییر داده باشد روبه رو میشوید و در اکثر مواقع هکر ایمیل و شما تلفن اکانت شما را تغییر میدهد و اطلاعات خود را جایگزین میکند که شما دیگر هیچ راه دسترسی به اکانت نداشته باشید.

 

رفع مشکل سن اینستاگرام 

 

اگر شما هنگام ثبت نام سن خود را به میلادی زیر 13 سال وارد کنید،یا در قسمت ویرایش نمایه سن خود را تغییر و به زیر 13 سال ببرید، اینستاگرام حساب شما را غیر فعال میکند، و دیگر نمیتوانید وارد اکانت خود شوید،و با خطای زیر روبه رو میشوید.سن شما برای استفاده از اینستاگرام کافی نیست.
You are not old enough to use Instagram

 

رفع ارور Confirm it’s You to Login در اینستاگرام

 

کاربران زیادی به ما گزارش داده اند که هنگام ورود به اکانت اینستاگرام خود با خطای Confirm it’s You to Login We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out. Follow the next steps within 30 days so we can try to get you back into your account before it’s disable مواجه شده اند. خوب این یعنی چه ؟ یعنی : تأیید کنید که شما هستید تا به سیستم وارد شوید ما متوجه فعالیت غیرعادی از حساب شما شدیم بنابراین شما را از سیستم خارج کردیم. مراحل بعدی را ظرف 30 روز دنبال کنید تا بتوانیم قبل از غیرفعال شدن حسابتان، شما را به آن بازگردانیم.






[ شنبه 19 شهريور 1401 ] [ 1:54 ] [ حسین ]
[ ]

رفع خطای Help Us confirm it’s You اینستاگرام

 

Help Us confirm it’s You We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out.Follow the next steps within 30 days so we can try to get you back into your account before it’s disable

به ما کمک کنید تأیید کنیم که شما هستید.ما متوجه فعالیت غیرمعمولی از حساب شما شده‌ایم، بنابراین شما را از سیستم خارج کردیم. مراحل بعدی را ظرف 30 روز دنبال کنید تا بتوانیم قبل از غیرفعال شدن حسابتان، دوباره شما را به حسابتان برگردانیم.

احتمالا شمایی که در حال خواندن این مقاله هستید با مشکل Help us confirm it’s you اینستاگرام یا به ما کمک کنید تأیید کنیم که شما هستید روبه شده اید که واقعا خطاهای بسیار آزار دهنده ای هستند.در ادامه به نحوه رفع این خطاها و همچنین خطای  Help us confirm it’s you در اینستاگرام میپردازیم.تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

رفع خطای Help Us confirm it’s You 

خطای Help us confirm it's you اینستاگرام و نحوه رفع مشکل

وقتی که شما با یکی از این خطاها در اینستاگرام روبه رو شوید. حساب اینستاگرام شما به حالت کاربر اینستاگرام یا instagram user درمی آید و این سوال در ذهنتان هست که چرا پیجم شده کاربر اینستاگرام و حتی وقتی با استفاده از اکانتی دیگر تلاش برای پیدا کردن اکانت خود در اینستاگرام کنید آیدی یا نام کاربری شما در سرچ اینستاگرام پیدا نمیشود یا به همان زبان خودمونی پیج داخل سرچ بالا نمیاد و با مشکل ورود به اینستاگرام خود روبه رو هستید که واقعا اتفاق بسیار نارحت کننده ای است .اما اصلا نیاز نیست نگران باشید در این مقاله نحوه رفع مشکل به ما کمک کنید تأیید کنیم که شما هستید اینستاگرام را به شما آموزش داده ایم.

 

ارور 30 روزه اینستاگرام یعنی چه ؟

وقتی شما با خطای من ربات نیستم در اینستاگرام روبه رو میشوید عبارت 30 روز را در متن اخطار مشاهده میکنید و شاید این سوال در ذهنتان باشد که ارور 30 روزه اینستاگرام یعنی چه؟ این ارور یعنی شما فقط 30 روز مهلت دارید که به اینستاگرام ثابت کنید که ربات نیستید و اگر طی این مدت نتوانید مشکل من ربات نیستم اینستاگرام را حل کنید پیج شما برای همیشه غیرفعال میشود.حالا شاید بگویید که چگونه مشکل Help us confirm it’s you در اینستاگرام را حل کنیم؟ در ادامه و با خواندن کامل همین مقاله شما میتوانید مشکل راستی آزمایی در اینستاگرام را به راحتی حل کنید.

 

1. رفع  Help us confirm it’s you اینستاگرام

 

کاربران زیادی به ما گزارش داده اند که هنگام ورود به اکانت اینستاگرام خود با خطای Confirm it’s You to Login We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out. Follow the next steps within 30 days so we can try to get you back into your account before it’s disable مواجه شده اند. خوب این یعنی چه ؟ یعنی : تأیید کنید که شما هستید تا به سیستم وارد شوید ما متوجه فعالیت غیرعادی از حساب شما شدیم بنابراین شما را از سیستم خارج کردیم. مراحل بعدی را ظرف 30 روز دنبال کنید تا بتوانیم قبل از غیرفعال شدن حسابتان، شما را به آن بازگردانیم.

این پیغام یعنی اینستاگرام فعالیت مشکوکی در اکانت شما دیده به همین خاطر پیج شما رو غیرفعال کرده.این خطا معمولا زمانی پیش میاد که شما در مدت زمانی کم تعداد زیادی فالو آنفالو انجام داده باشید یا اینکه آیدی و پسورد خود را در برنامه یا سایتی به جز اینستاگرام وارد کرده باشید . خوب دیگه بیشتر از این وقت شما رو نمیگیریم و به شیوه رفع خطای ربات تشخیص دادن پیج در اینستاگرام میپردازیم.

 

رفع خطای من ربات نیستم اینستاگرام

 

بهترین و ساده‌ترین روش موجود برای حل مشکل  اینستاگرام شما این است که انجام این پروسه را بر عهده کارشناسان واحد پشتیبانی اینستا جوکار قرار دهید. بدین منظور یک تماس کوتاه با شماره‌های ضمیمه شده برقرار سازید. کارشناسان ما با دریافت برخی مشخصات از سوی شما پروسه بازیابی اکانت را آغاز می‌کنند و حتی اگر لازم باشد به طور مستقیم با پشتیبانی اینستاگرام ارتباط برقرار خواهند کرد و نهایتا اکانت اینستاگرام‌تان را بازیابی می‌کنند. پس بهترین و بی‌دردسرترین روشی که می‌توانید از آن برای حل مشکل اینستاگرام خود استفاده کنید، مربوط به تماس گرفتن با کارشناسان اینستا جوکار  می‌شود.

رفع خطای Help Us confirm it’s You 

بسیاری از افراد هم گزارش داده اند که زمانی که قصد ورود به اکانت اینستاگرام خود را دارند با این خطا روبه رو میشوند.   Help Us confirm it’s You We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out.Follow the next steps within 30 days so we can try to get you back into your account before it’s disable

 

به ما کمک کنید تأیید کنیم که شما هستید

ما متوجه فعالیت غیرمعمولی از حساب شما شده‌ایم، بنابراین شما را از سیستم خارج کردیم. مراحل بعدی را ظرف 30 روز دنبال کنید تا بتوانیم قبل از غیرفعال شدن حسابتان، دوباره شما را به حسابتان برگردانیم.

رفع خطای Help Us confirm it’s You 

 

خطا یا مشکل Help Us confirm it’s You  هم تقریبا شبیه همان ارور 30  روزه ی اینستاگرام یا من ربات نیستم اینستاگرام هست اما با این تفاوت که وقتی این خطا برایتان رخ داده است احتمال فعال شدن اکانتتان به راحتی روش قبلی نیست .


[ یک شنبه 13 شهريور 1401 ] [ 15:26 ] [ حسین ]
[ ]

رفع خطای coulden’t refresh feed اینستاگرام

 

رفع خطای coulden’t refresh feed اینستاگرام

لطفا به سادگی از کنار این مطلب رد نشوید حل صد در صدی مشکل coulden’t refresh feed اینستاگرام شما با انجام یکی از این روش ها امکان پذیر است.

در صفحه اصلی اینستاگرام، پست های منتشر شده،کسانی که فالو کردید برای شما نمایش داده میشود،وقتی وارد برنامه اینستاگرام میشوید برای مشاهده پست های جدید، باید صفحه اصلی خود را به روز(رفرش) کنید.refresh نشدن اینستاگرام به این معنی است که کاربر نمی‌تواند به عکس‌ها و ویدیوهای آپلود شده جدید دسترسی داشته باشید. و با آنها تعاملی برقرار کند، مشکل coulden’t refresh feed به این صورت هست که موقع ورود به برنامه اینستاگرام صفحه اینستاگرام کاملا سفید میشود و هیچ پست و استوری به شما نمایش داده نمیشود و در بعضی مواقع هم شاید به صورت خودکار از اکانت خود خارج شوید و پیغام (از سیستم حساب خارج شده اید ممکن است مالک حساب گذرواژه را تغییر داده باشد) به شما نمایش داده شود.

حل مشکل و ارور coulden't refresh feed اینستاگرام

چطور خطای coulden’t refresh feed را رفع کنیم؟

بهترین و ساده‌ترین روش موجود برای حل مشکل  اینستاگرام شما این است که انجام این پروسه را بر عهده کارشناسان واحد پشتیبانی اینستا جوکار قرار دهید. بدین منظور یک تماس کوتاه با شماره‌های ضمیمه شده برقرار سازید. کارشناسان ما با دریافت برخی مشخصات از سوی شما پروسه بازیابی اکانت را آغاز می‌کنند و حتی اگر لازم باشد به طور مستقیم با پشتیبانی اینستاگرام ارتباط برقرار خواهند کرد و نهایتا اکانت اینستاگرام‌تان را بازیابی می‌کنند. پس بهترین و بی‌دردسرترین روشی که می‌توانید از آن برای حل مشکل اینستاگرام خود استفاده کنید، مربوط به تماس گرفتن با کارشناسان اینستا جوکار  می‌شود.

مشکل در اتصال اینترنت

اکثر مواقع علت مواجه شدن با خطای coulden’t refresh feed ، کند بودن یا قطع بودن اینترنتی هست که استفاده میکنید. اینترنت سیمکارت خود را تغییر دهید، و از سیمکارت دیگری برای اینترنت استفاده کنید. یا حالت پرواز موبایل خود را یک مرتبه روشن و خاموش کنید.

رفع مشکل با تغییر رمز پیج 

لطفا قبل از این که اقدامات بعدی رو انجام بدید.یکبار رمز پیج خود را تغییر دهید و مجدد وارد اکانت خود شوید.با تغییر رمز پیج یک رفرش کلی در حساب اینستاگرام شما انجام میشود و بسیاری از خطاها مثل خطای couldn’t refresh feed اینستاگرام شما حل میشود.پس رمز اکانت خود را تغییر دهید و دوباره به حساب خود وارد شوید.اکثر مواقع با انجام این کار مشکل couldn’t refresh feed اینستاگرام حل میشود.

استفاده از ابزار تغییر ip 

اگر مشکل couldn’t refresh feed اینستاگرام شما با تغییر رمز پیج حل نشد. برنامه اینستاگرام را از بین برنامه های باز شده گوشی خود پاک کنید.بعد وارد تنظیمات موبایل خود شده و حافظه پنهان اینستاگرام را پاک کنید. بعد از این که حافظه پنهان اینستاگرام را پاک کردید فیل..تر شکن خود را روشن کرده و وارد اینستاگرام شوید و منتظر بمانید تا صفحه شما رفرش شود و ارور couldn’t refresh feed پیج شما حل شود.

حل مشکل و ارور coulden't refresh feed اینستاگرام

 استفاده از نسخه قدیمی اینستاگرام

استفاده از نسخه قدیمی اینستاگرام ممکن است مشکلات زیادی مثل مشکل رفرش نشدن صفحه اینستاگرام برای شما ایجاد کند. به فروشگاه پلی بروید و اینستاگرام خود را به جدیدترین نسخه به روزرسانی کنید.

پُر بودن حافظه موبایل

برخی اوقات به دلیل پر شدن حافظه موبایل، رفرش شدن اینستاگرام و لود شدن پست و استوری های جدید به مشکل بر میخورد. به فایل منجر موبایل خود بروید و فایل های غیرضروری را حذف کنید، احتمالا با انجام این کار مشکل coulden’t refresh feed شما حل میشود.

حافظه کش یا حافظه پنهان اینستاگرام

حافظه کش یا حافظه پنهان به دیتاهایی گفته میشود که پس از استفاده زیاد از یک برنامه، در حافظه آن ذخیره میشود.سعی کنید هر چند روز یکبار حافظه پنهان برنامه های خود مثل اینستاگرام را پاک کنید. برای پاک کردن حافظه پنهان اینستاگرام مراحل زیر را انجام دهید. تنظیمات موبایل/برنامه/اینستاگرام/محل ذخیره/پاک کردن حافظه پنهان.

توقف اجباری اینستاگرام: 

بعد از اینکه حافظه پنهان برنامه اینستاگرام را پاک کردید، باید اقدام به توقف اجباری اینستاگرام کنید، برای این کارد وارد تنظیمات موبایل خود شوید» به قسمت برنامه ها یا مدیریت برنامه های بروید» برنامه اینستاگرام را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید» روی توقف اجباری کلیک کنید.

اینترنت گوشیتون رو عوض کنید

از خط دیگری برای اینترنت استفاده کنید،مثلا اگر از ایرانسل استفاده میکنید، تغییر دهید و اینترنت همراه اول استفاده کنید.یا اگر به وای فا وصل هستید،یکبار هم از اینترنت خط خودتون استفاده کنید.

برنامه اینستاگرام را به روزرسانی کنید

عدم به روزرسانی اینستاگرام میتواند، هزاران مشکل برای شما ایجاد کنید،به فروشگاه پلی بروید و برنامه اینستاگرام را آپدیت کنید.تا بسیاری از مشکلات شما حل شود.

گوشی خود را خاموش و روشن کنید

یکی دیگر از روش های رفع مشکل پوشش خبری بازخوانی نمیشود  این است که اینترنت خود را قطع کنید بعد یکبار گوشی خود را خاموش و مجدد روشن کنید. احتمالا با انجام این کار مشکل coulden’t refresh feed  شما حل میشود.

حل مشکل و ارور coulden't refresh feed اینستاگرام

برسی کردن بخش دسترسی به داده ها (access data)

بعضی از کاربران که با مشکل بازخوانی نشدن اینستاگرام روبه رو هستند،گزارش کرده اند که با ورود به قسمت security و بعد از آن بخش access data یا همان همان امنیت > دسترسی به داده ها می باشد، و تایید اخطار  های نمایش داده شده، مشکل couldn’t refresh خود را حل کرده اند. اما توجه داشته باشید که این راهکار  تنها وقتی به شما کمک خواهد کرد که هنوز بتوانید به بخش تنظیمات اینستاگرام خود دسترسی داشته باشید، اگر با سفید شدن صفحه اینستاگرام روبه رو هستید و  نمی توانید به تنظیمات بروید، این روش کمکی به شما نخواهد کرد.

تغییر زبان موبایل

حتما این روش رو هم برای رفع مشکل بازخوانی نشدن اینستاگرام انجام دهید، اگر زبان گوشی شما فارسی است، به تنظیمات موبایل خود بروید و زبان را روی انگلیسی قرار دهید،بعد به اینستاگرام بروید و ببینید مشکل حل شده است یا نه!!


[ یک شنبه 13 شهريور 1401 ] [ 15:18 ] [ حسین ]
[ ]

نکاتی مهم در رابطه با خرید اجاق گاز صنعتی

اگر قصد خرید اجاق گاز صنعتی را دارید، تا پایان این مقاله همراه ما باشید. در این مقاله قصد داریم نکات کاربردی و مهمی را در این باره خدمت شما عزیزان توضیح دهیم؛ بنابراین اگر از آن دسته از افرادی هستید که صاحب آشپزخانه‌های بزرگ و یا رستوران هستید، بهتر است خواندن این مقاله را از دست ندهید.

همان طور که می‌دانید برای داشتن یک آشپزخانه یا رستوران مجهز و کامل، باید وسایل اولیه آن نظیر یخچال، اجاق گاز، فر و... را تهیه کنید. برای خرید هر کدام از این وسایل لازم است پارامترهایی را در نظر داشته باشید تا در نهایت بتوانید بهترین‌ها را تهیه کنید. ما در این جا در مورد خرید اجاق گاز صنعتی ، شما عزیزان را راهنمایی می‌کنیم و خواهید دانست که چگونه می‌توانید یک اجاق باکیفیت را تهیه کنید.

اگر به بازار سری زده باشید، خواهید دید که مدل‌ها و طرح‌های متفاوتی از اجاق گازها در بازار وجود دارد و این خود یک مزیت است که هر فرد می‌تواند بسته به نیاز و سلیقه‌ خود خرید کند؛ اما دقت داشته باشید که علاوه‌بر طرح و مدل باید شرکت سازنده‌ اجاق گاز، سایز و بسیاری از پارامترهای دیگر را نیز در نظر داشته باشید. در ادامه‌ مقاله در این باره توضیحات بیش‌تری خواهیم داد.

خرید اجاق گاز صنعتی مرغوب

همان طور که در بخش مقدمه هم توضیح دادیم، برای کار کردن در یک آشپزخانه بزرگ لازم است اجاق گاز خوبی را خریداری کنید تا در طول کار بتواند بهترین بازدهی را برای شما داشته باشید. در آشپزخانه‌ها از اجاق گازها استفاده‌های زیادی می‌شود که می‌توان به پخت غذاهای اصلی، پخت انواع خورشت‌ها، دسر و میان وعده‌ها اشاره کرد.

بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که خرید اجاق گاز صنعتی، یکی از ضروری‌ترین و اولین کارهایی است که باید برای داشتن یک آشپزخانه مجهز انجام دهید. اجاق گازها کاربردهای بسیار زیادی دارند و بسته به طراحی و تولید، هر کدام ویژگی‌های متفاوتی را شامل می‌شوند. اکثر اجاق گازهایی که صنعتی هستند از جنس استیل بوده و ضد زنگ هستند.

اگر صاحب یک رستوران، کترینگ و یا کافه هستید، لازم است در لیست خرید خود، اجاق گاز را فراموش نکنید. در ساخت برخی از اجاق گازها از ترموکوپل استفاده شده است و این می‌تواند یکی از ویژگی‌های خوب اجاق گاز به حساب آید. در زمان قطع شدن، در صورتی که اجاق دارای ترموکوپل باشد، به طور اتوماتیک گاز شعله قطع می‌شود. در کل واضح است که اجاق گاز صنعتی کاربردهای بسیار زیادی دارد و برای مصارف گوناگونی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پارامترهایی که باید در خرید اجاق گاز صنعتی خوب در نظر بگیرید

در بخش قبلی مقاله به طور کلی توضیح دادیم که یک اجاق گاز صنعتی مرغوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد. در این بخش از مقاله قصد داریم مواردی را بیان کنیم که پیش از خرید لازم است آن‌ها را در نظر بگیرید و در نهایت بسته به سلیقه و نیازتان خرید خود را انجام دهید.

مواردی که باید برای خرید اجاق گاز صنعتی در نظر داشته باشید، عبارت است از:

1-متفاوت بودن اندازه‌های شعله اجاق گاز: یکی از مواردی که بهتر است در خرید اجاق گاز به آن دقت کنید، سایز شعله‌های اجاق است. خروجی حرارتی شعله‌ها با یکدیگر متفاوت است و مسلما برای پخت غذاها نیاز به حرارت‌های متفاوتی دارید. در نتیجه اگر اجاق گازی را انتخاب کنید که اندازه‌های شعله‌ی آن متفاوت باشد، می‌توانید در پخت انواع غذاها راحت باشید و ظرف‌های کوچک و بزرگ را برای پخت انتخاب کنید.

 

2-سایز اجاق گاز: حواستان باشد که در هنگام خرید، سایز اجاق را در نظر بگیرید. برای انجام این کار باید در ابتدا محیطی که برای آشپزی در اختیار دارید را بسنجید و جای اجاق خود را انتخاب کنید و بسته به فضایی که در اختیار دارید، اجاق گاز را با سایزی مناسب سفارش دهید.

3-ایمنی اجاق گاز: نکته‌ی مهم دیگر ایمن بودن اجاق گاز است. اگر می‌خواهید در هنگام استفاده از اجاق، با خیال راحت کار کنید، بهتر است اجاق گازی را انتخاب کنید که دارای ترموکوپل و فندک باشد. در بخش قبلی در مورد اجاق گازهای ترموکوپل‌دار صحبت کردیم و مزیت آن‌ها را توضیح دادیم.

4-انتخاب برند معتبر: نکته مهم دیگری که در خرید اجاق گاز صنعتی وجود دارد، برند تولیدکننده اجاق گاز است. توجه داشته باشید که اگر برند معروفی را برای خرید انتخاب کنید، دیگر از بسیاری جهات خیالتان راحت است. البته این نکته را فراموش نکنید که با مراجعه به فروشگاهی معتبر، به راحتی می‌توانید محصول مورد نظر خود را از برندی معروف و مورد اطمینان خریداری کنید.

قیمت اجاق گاز صنعتی

در این بخش در رابطه با قیمت اجاق گاز صنعتی صحبت خواهیم کرد. در بخش‌های قبلی مقاله مواردی را بیان کردیم که لازم است برای خرید یک اجاق گاز خوب آن‌ها را در نظر بگیرید. در همین ابتدا باید خدمت شما عزیزان توضیح دهیم که اگر خرید خود را از فروشگاهی معتبر انجام دهید، علاوه بر یک اجاق گاز صنعتی با ویژگی‌هایی عالی، می‌توانید با قیمتی ایده‌آل و به صرفه خرید خود را انجام دهید. بنابراین باید بگوییم که شرایط بسیار ویژه‌ای را با خرید از این فروشگاه معتبر تجربه خواهید کرد.

البته دقت داشته باشید که در خرید اجاق گاز صنعتی، بسته به ویژگی‌های آن همچون سایز، جنس و...، با قیمت‌های متفاوتی رو به رو می‌شوید؛ اما در ابتدا حواستان باشد که برندهای شناخته شده‌ای را برای خرید انتخاب کنید و سپس بسته به بودجه‌ای که در اختیار دارید، محصول خود را خریداری کنید.

سخن پایانی

 

در این مقاله در رابطه با خرید اجاق گاز صنعتی صحبت کردیم و تلاش کردیم مواردی را بیان کنیم که بتواند شما عزیزان را برای یک خرید خوب راهنمایی کند. در ابتدا ویژگی‌های کلی یک اجاق گاز خوب را بیان کردیم و پس از آن به بررسی مواردی پرداختیم که پیش از خرید لازم است آن‌ها را بررسی کنید و در نهایت بسته به محیطی که در اختیار دارید و همچنین سلیقه‌ خودتان خرید نهایی را انجام دهید. امیدوار هستیم با مطالعه‌ این مقاله و خرید از این فروشگاه معتبر، در نهایت بتوانید بهترین و مناسب‌ترین محصول را خریداری کنید. سایت جویشگر با معرفی لیستی از برترین فروشگاه‌های فروش انواع اجاق گاز صنعتی امکانی را برایتان فراهم کرده است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانید بهترین اجاق گاز را با قیمتی مناسب از تامین کننده‌ای معتبر خریداری کنید.

 

[ پنج شنبه 3 شهريور 1401 ] [ 17:12 ] [ حسین ]
[ ]

کاهش قیمت نقاشی ساختمان در سال 1401

نقاشی ساختمان برای بهبود فضای خانه و محل کار بسیار ضروری است. با رنگ کردن خانه می‌توانید ظاهر و احساس خانه را تغییر دهید. بدون شک هزینه نقاشی ساختمان بالاست. اما چگونه می‌توان این هزینه را کاهش داد؟ در ادامه به راهکارهایی اشاره خواهیم کرد تا قیمت نقاشی ساختمان برایتان معقول شود. با ما همراه باشید. 

1- از چند استاد نقاش ماهر استعلام قیمت کنید

قبل از اینکه کار را به یک استاد نقاش بسپارید بهتر است از چند نفر استعلام قیمت کنید. ترجیحا به سراغ مجموعه‌های قدیمی و افراد با سابقه بروید. زیرا تخمینی که در قیمت دارند دقیقتر است. بعلاوه همیشه افرادی که قیمت بسیار پایینی ارایه می‌کنند منصف نیستند و ممکن است از رنگ درجه 2 یا 3 استفاده کنند که عمر کمتری دارند و شما هم اصلا متوجه این موضوع نخواهید شد. من به شما کافه نقاشی معرفی می‌کنم قدمت 50 ساله دارد و پروژه‌های بسیاری را با موفقیت و کیفیت فوق العاده به سرانجام رسانده اند. 

C:\Users\G10\Desktop\نقاشی ساختمان.jpg

2- خودتان نقاشی کنید

اگر نمی‌خواهید هزینه کنید، خودتان قلم و غلتک به دست بگیرید و نقاشی کنید. البته باید بدانید که اصلا کار ساده ای در پیش ندارید و ممکن است با خرابکاری که می‌کنید هزینه بیشتری برای خود بتراشید. با این حال در این صورت تنها هزینه تهیه رنگ و قلم و .... را باید پرداخت کنید. 

3- دیر به دیر رنگ نکنید

هرگز صبر نکنید که مثلا ده سال بگذرد و بعد خانه را نقاشی کنید. این کار باعث افزایش هزینه‌های شما خواهد شد. به عنوان مثال هرچقدر این زمان بیشتر شود هزینه زیرسازی و آماده سازی افزایش پیدا خواهد کرد. بعلاوه ممکن است دوده و کثیفی بیشتری به خورد دیوارها و سقف ها برود که کار را برای بهبود بسیار سخت کند. 

4- در انتخاب رنگ دیوار دقت کنید

یکی از کارهایی که می‌توانید برای انتخاب رنگ انجام دهید این است که رنگ‌هایی به جز سفید انتخاب کنید. این رنگ ها معمولا پوشش بالایی دارند و در نتیجه لازم نیست چند لایه از آن به دیوارها زده شود و در نهایت قیمت تمام شده نقاشی ساختمان را کاهش خواهد داد. البته این مساله خیلی به رنگ بستگی دارد که باید با نقاش مشورت کنید. 

نتیجه گیری 

برای کاهش هزینه های نقاشی ساختمان باید تمام نکاتی که در بالا به آن اشاره شد را رعایت کنید. اگر زمان و مهارت کافی دارید می‌توانید خودتان بسیاری از کارها را در کنار استاد نقاش انجام دهید. دقیقا مانند یک کارگر حرفه ای که همین کار از هزینه های شما خواهد کاست. 

منبع: 

https://www.linkedin.com/pulse/%25DA%25A9%25D8%25A7%25D9%2587%25D8%25B4-%25D9%2582%25DB%258C%25D9%2585%25D8%25AA-%25D9%2586%25D9%2582%25D8%25A7%25D8%25B4%25DB%258C-%25D8%25B3%25D8%25A7%25D8%25AE%25D8%25AA%25D9%2585%25D8%25A7%25D9%2586-%25D8%25AF%25D8%25B1-%25D8%25B3%25D8%25A7%25D9%2584-1401-paintingcafe/

 

 

[ یک شنبه 30 مرداد 1401 ] [ 14:38 ] [ حسین ]
[ ]

نقاشی ساختمان چقدر هزینه برایمان خواهد داشت؟

 

پولی که برای نقاشی ساختمان و زیبایی دکوراسیون خانه خود خرج می‌کنید، مطمئناً ارزشش را دارد، در این مورد فرقی ندارد که از افراد حرفه‌ای کمک می‌گیرید یا خودتان این کار را انجام می‌دهید، تغییر رنگ می‌تواند فضا را به‌کلی متحول کند. هزینه نقاشی خانه به عوامل مختلفی بستگی دارد، به‌عنوان مثال: اندازه فضا، شرایط سطوح، نوع رنگ و... می‌تواند در قیمت نهایی تأثیر داشته باشند. اما اگر قصد دارید از افراد متخصص کمک بگیرید می‌تواند با رعایت برخی نکات و کسب برخی اطلاعات، هزینه‌ها را تا حدود زیادی کاهش دهید. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعاتی درباره هزینه نقاشی در اختیار شما قرار دهیم.

رنگ آمیزی فضای داخلی خانه توسط نقاش ماهر چقدر هزینه دارد؟

قیمت نقاشی ساختمان معمولاً برحسب مترمربع محاسبه خواهد شد. علاوه بر این قیمت‌ها می‌تواند بر اساس رنگی که انتخاب می‌کنید و نیروی کار، موارد ویژه‌ای که قصد دارید که کار ببرید و... بستگی دارد. بنابراین می‌توانید با تماس با مشاوران کافه نقاشی و بیان شرایط محیطی و موارد انتخابی، قیمت نقاشی ساختمان خود را به‌طور میانگین دریافت کنید. سؤالات زیر را می‌توانید در هنگام مشاوره برای نقاشی ساختمان مطرح کنید:

  • آیا کف و پنجره‌ها با پوشش مخصوص پوشانده می‌شود و یا این مسئولیت بر عهده شماست؟

  • آیا این تخمین قیمت نقاشی ساختمان، شامل تعمیر دیوارها، لکه‌گیری یا ترمیم می‌شود؟

C:\Users\G10\Desktop\نقاشی ساختمان.jpg

رنگ آمیزی خانه توسط خودتان چقدر هزینه دارد؟

در این روش معمولاً هزینهنقاشی ساختمان نصف مقدار هزینه‌ای است که برای یک نقاشی حرفه‌ای پرداخت می‌کنید. در این روش تنها لازم است رنگ و موادی که لازم دارید را بخرید و دست‌به‌کار شوید. ازجمله ابزاری که لازم است تهیه کنید، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • غلتک

  • قلم‌مو

  • سطل

  • رنگ

  • نوارچسب

  • عینک محافظ

  • ماسک فیلتر دار

  • نردبان

رنگ‌آمیزی یک اتاق بسته به تعداد لایه‌های رنگ و کارهای اضافی مانند تزئین می‌تواند یک تا دو روز طول بکشد. در هنگام محاسبه هزینه نقاشی خانه توسط خودتان، لازم است مواد و زمانی را که صرف می‌کنید در نظر بگیرید. البته در این روش ممکن است پوشش رنگ نهایی، کیفیت نقاشی حرفه‌ای را نداشته باشد. ازاین‌رو بهتری است این مسئولیت را به افراد متخصص بسپارید.

چگونه در هزینه نقاشی خانه صرفه جویی کنیم؟

صرف‌نظر کردن از برخی موارد می‌تواند در کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی مؤثر باشید اما ممکن است میزان رضایت شما را از نتیجه نهایی کاهش دهد. ازاین‌رو مهم است که بهترین رنگ را متناسب با نیاز خود خریداری کرده و تمام مراحل را به‌خوبی انجام دهید. هیچ‌گاه برای کاهش هزینه نقاشی خانه از لوازم و مواد ارزان‌قیمت استفاده نکنید، بلکه می‌توانید هزینه‌ها را با موارد زیر به‌راحتی کاهش دهید:

  • لوازم موردنیاز خود را قرض بگیرید.

لوازم و تجهیزاتی مانند: غلتک‌ها، اسفنج، برس و.... را می‌توانید از دوستان یا همسایگان خود قرض بگیرید و در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید.

  • نیاز به پرایمر را مشخص کنید.

به‌طورکلی، استفاده از پرایمر هزینه نقاشی خانه را افزایش می‌دهد، و در برخی موارد ممکن است به آن احتیاجی نباشد. بنابراین اگر سطح موردنظر شما سالم به نظر می‌رسد و تمیز یا خشک است، می‌توانید از این مورد صرف‌نظر کنید.

  • اتاق‌ها را اندازه‌گیری کنید.

قبل از شروع به رنگ‌آمیزی، اتاق‌ها را به‌درستی اندازه‌گیری کنید تا مواد موردنظر را به‌اندازه تهیه کنید. عددهای به‌دست‌آمده را در ارتفاع اتاق از کف تا سقف ضرب کنید تا به متراژ مربع اتاق برسید. سپس می‌توانید اندازه پنجره‌ها را از این مقدار کم کنید. عدد نهایی، متراژی است که باید برای آن مواد و رنگ تهیه کنید. اگر قصد دارید سقف را نیز رنگ‌آمیزی کنید و طول و عرض آن را در هم ضرب کنید تا به متراژ مربع سقف برای رنگ‌آمیزی برسید. برای احتمال خطا در محاسبات، می‌توانید 10 درصد به مقدار رنگی که قصد خرید آن را دارید اضافه کنید.

  • رنگ مناسبی برای خانه انتخاب کنید.

یکی از مهم‌ترین اقداماتی که قبل از انجام عملیات لازم است انجام دهید، انتخاب رنگ مناسب است. رنگ‌های مات ممکن است قیمت‌های پایین‌تری داشته باشند، اما در نظر داشته باشید که تمیز کردن آن‌ها ممکن است بسیار سخت باشد.

جمع‌بندی

رنگ‌آمیزی ساختمان می‌تواند یکی از حساس‌ترین فرآیندها باشد و به مهارت و تخصص نیاز دارد. ازاین‌رو بهتر است این کار را به افراد ماهر در این زمینه بسپارید تا نتیجه بهتری دریافت کنید. برای دریافت مشاوره در خصوص هزینه نقاشی ساختمان می‌توانید با مشاوران کافه نقاشی در ارتباط باشید.

منبع: نقاشی ساختمان چقدر هزینه برایمان خواهد داشت؟


[ جمعه 21 مرداد 1401 ] [ 21:11 ] [ حسین ]
[ ]

چطور به کمک کال تو اکشن رپورتاژ آگهی جذاب بنویسیم

کال تو اکشن تکنیکی در بازار یابی و دیجیتال مارکتینگ است که کاربر را وادار می کند که اقدام به خرید فوری یا واکنشی نسبت به تبلیغات شما می دهد. در این مقاله قصد داریم به شما نشان دهیم که چطور می توانیم رپورتاژ آگهی جذاب به کمک این تکنیک بنویسیم.

 



رپورتاژ آگهی دعوت به عمل بخشی از تبلیغات شما است که به مخاطبان هدف شما می گوید که بر روی کلمه یا لینک شما کلیک کند و به سایت شما وارد شود تا از خدمات یا محصولات شما استفاده کند. مثال «همین حالا بخرید!» یا همین حالا شروع کن...   

 

هرچه بتوانید اطلاعات بیشتری را با کال تو اکشن  خود به مشتریان بالقوه خود ارائه دهید، برای همه طرف های درگیر بهتر خواهد بود. شما می توانید به مخاطبان خود بفهمانید که وقتی روی تبلیغ شما کلیک می کنند چه انتظاراتی دارند و می توانید با ارسال یک پیام واضح و مستقیم، کاربران اشتباه را از کلیک کردن منصرف کنید. در حالی که درک این نکته که مشتریان بالقوه شما به چه عبارات یا پیام‌هایی خاص صنعت پاسخ می‌دهند نیز مهم است، نکات کال تو اکشن  زیر نیز به همان اندازه ارزشمند هستند. 

 

  1. از یک فعل دستور قوی برای شروع کال تو اکشن  خود استفاده کنید

 

 

همه چیز در مورد واضح و مختصر بودن با کال تو اکشن  است. شما فضای زیادی در تبلیغ خود ندارید تا منظورتان را به مخاطب برسانید، با محدودیت کاراکتر در هر خط توضیحات 35 کاراکتر، بنابراین مهم است که مستقیماً به اصل مطلب بروید. به مخاطبان خود اجازه دهید دقیقا بدانند که می‌خواهید چه کاری انجام دهند، و خسته نباشید - کال تو اکشن  را با اقدام مورد نظر شروع کنید.

 

یک وب سایت تجارت الکترونیک راه اندازی کنید؟ کال تو اکشن  خود را با کلماتی مانند «خرید»، «خرید» یا «سفارش» شروع کنید.

تبلیغ یک خبرنامه یا کاغذ سفید؟ کال تو اکشن  خود را با کلماتی مانند «دانلود» یا «اشتراک» شروع کنید

آیا می خواهید کسی اطلاعات بیشتری را درخواست کند؟ سعی کنید «فرم را برای… پر کنید» یا «دریابید که چگونه…»

بیایید به آن مثال کاغذ سفید برگردیم. اگر شما یک آژانس بازاریابی هستید که آخرین نکات و بینش های خود را تبلیغ می کنید، می خواهید مطمئن شوید که مخاطبان شما دقیقاً نحوه دسترسی به آن کاغذ سفید را می دانند. اگر کال تو اکشن  شما چیزی مانند «جدیدترین مقاله سفید ما در دسترس است» را خواند، ممکن است نرخ کلیک عالی دریافت نکنید، زیرا ممکن است مردم مطمئن نباشند که کجا و چه زمانی می‌توانند آن را دریافت کنند. یک فراخوان برای اقدام مانند " همین امروز کاغذ سفید ما را دانلود کنید!" بسیار مستقیم و آموزنده است، که باید به بهبود CTR کمک کند.

 

2. از کلماتی استفاده کنید که احساسات یا اشتیاق را برانگیزد 

 

 

شما می خواهید بتوانید در نتیجه اشتیاق مخاطبان خود، پاسخ قوی را از خود دریافت کنید. اگر کال تو اکشن  شما مشتاق باشد، مخاطبان شما نیز مشتاق خواهند بود. یک کال تو اکشن  مانند "اکنون بخرید و 50٪ تخفیف بگیرید!" - نه تنها به آنها منفعت هنگفتی ارائه می کنید، بلکه چه کسی از دریافت نصف سفارش خود هیجان زده نمی شود؟

 

برای کسی که به دنبال رزرو سفر با خانواده خود است، کال تو اکشن  مانند "تعطیلات رویایی خود را همین امروز برنامه ریزی کنید!" آنها را در مورد مفهوم سفر خانوادگی هیجان زده می کند و آنها را مشتاق می کند تا روی تبلیغ شما کلیک کنند. یک عنصر کوچک و در عین حال موثر در اینجا اضافه کردن یک علامت تعجب به انتهای کال تو اکشن  است تا این شور و شوق را برانگیزد. این باعث می‌شود که کال تو اکشن  شما پاپ شود و کمی هم به آن کمک کند.

 

3. به مخاطبان خود دلیل بدهید که چرا باید اقدام مورد نظر را انجام دهند

 

به عبارت دیگر، چه چیزی برای آنها مفید است؟ آیا به آنها کمک می کند تا وظایف خود را بهتر انجام دهند، وزن خود را کاهش دهند یا در پول خود صرفه جویی کنند؟ این به شدت با پیشنهاد ارزش یا نقطه فروش منحصر به فرد شما (USP) ارتباط دارد. USP شما مسلماً یکی از مهم‌ترین بخش‌های به دست آوردن سرنخ‌های جدید است، بنابراین ایجاد یک ترکیب خوب USP/کال تو اکشن  راهی عالی برای افزایش کلیک‌ها است. یک مثال خوب از این می تواند چیزی شبیه به "امروز تماس بگیرید تا مشاوره رایگان خود را برنامه ریزی کنید!" نه تنها اقدامی را که می‌خواهید کاربر انجام دهد (امروز تماس بگیرید) را بیان کرده‌اید، بلکه دلیلی نیز برای آنها ارائه کرده‌اید که چرا باید آن اقدام را انجام دهند (مشاوره رایگان).

 

4. از FOMO استفاده کنید

 

این در واقع یکی از تاکتیک های مورد علاقه من در مورد یک کال تو اکشن  موفق است. ترس از دست دادن، که با نام FOMO شناخته می شود، یک انگیزه بسیار موثر است. وقتی مردم فکر می‌کنند که ممکن است فرصتی را از دست بدهند که ممکن است دوباره به وجود نیاید، خیلی سریع به این کار دست می‌زنند.

 

یکی از بهترین کاربردهای FOMO در کال تو اکشن  شما ذکر فروش یا تبلیغی است که شرکت شما برگزار می کند و برای همیشه دوام نخواهد داشت. شما احتمالاً همیشه ایمیل هایی با این نوع پیام ها دریافت می کنید، می دانم که مطمئن هستم. من در مورد پیام‌هایی مانند «امروز خرید کنید! فروش روز دوشنبه به پایان می رسد، شاید در یک تعطیلات آخر هفته سه روزه. یا حتی "تا زمانی که موجودی تمام می شود، همین حالا بخرید!" در طول فصل تعطیلات نادیده گرفتن چنین درخواستی سخت است، مخصوصاً در شرایط حساس به زمان (مثلاً در فصل کریسمس). مشابه برانگیختن اشتیاق همانطور که قبلاً بحث کردیم، تحریک ترس از دست دادن در کال تو اکشن  مطمئناً چند کلیک اضافی برای شما به همراه خواهد داشت. 


[ دو شنبه 10 مرداد 1401 ] [ 22:44 ] [ حسین ]
[ ]

راهنمای خرید سیسمونی

به طور طبیعی، خرید سیسمونی برای نوزاد می تواند هزینه زیادی را در برداشته باشد و شما نمی خواهید پول خود را برای خرید محصولاتی که دوام چندانی ندارند، یا ممکن است استفاده نشوند را هدر دهید. در این صورت به شما پیشنهاد می کنیم مقاله راهنمای خرید سیسمونی را مطالعه کنید.
ما  نکات مهمی را در رابطه با خرید لباس کودک، تخت خواب و گهواره، کمد و بوفه اتاق نوزاد، لوازم بهداشتی و مراقبتی، ظروف غذا خوری، اسباب بازی ها و کالسکه و دیگر موارد را در این مقاله بصورت یک راهنمای خرید سیسمونی خلاصه گردآوری کرده ایم که در ادامه مورد بررسی قرار می دهیم.

خرید لباس نوزاد برای سیسمونی:

  • کوچکترین سایز لباس بچه، سایز صفر است که تا یک ماهگی مناسب نوزادان می باشد. البته از آنجایی که این لباس ها تنها تا یک ماهگی قابل استفاده هستند، به شما پیشنهاد می کنیم که بیشتر از ۳ دست تهیه نکنید.

  •  با توجه به جنسیت نوزاد خرید کنید. این موضوع علاوه بر خرید لباس نوزاد در دیگر موارد مانند خرید وسایل بزرگ و سنگین اتاق نوزاد نیز تاثیر گذار است. بنابراین زمانی که از جنسیت نوزاد خود مطلع شدید، خرید را شروع کنید. 

  • در هفته های اولیه، مهمترین نکته برای نوزاد شما گرم و راحت بودن او است. برای سهولت نوزادتان، لباس کودک را از پارچه های طبیعی انتخاب کنید که قابل شستشو در ماشین باشند، و به راحتی پوشیده و از تن او خارج شود.

دو یا سه ژاکت کش باف پشمی برای نوزاد هنگام سرد شدن هوا تهیه کنید. 

نوزادان تازه متولد شده به سرعت گرما را از دست می دهند، بنابراین اگر کودک شما در زمستان متولد شود، به یک کلاه گرم نیاز خواهید داشت. حتی اگر نوزاد شما در تابستان زاده میشود، باز هم یک کلاه نخی برای روزهای خنک نیاز دارید.

ممکن است بخواهید نوزاد خود را تا یک ماهگی قنداق کنید. برای این کار به یک قنداق مرغوب نیاز دارید. 

نوزاد در قنداق احساس امنیت بیشتری میکند و بهتر میخوابد. گرچه برخی از نوزادان علاقه چندانی ندارند، بنابراین ببینید چه چیزی برای کودک شما مفید است.

مهمترین نکته ای که باید در مورد لباس کودک بدانید این است که قطعاً لباس های نوزاد برای مدت طولانی تمیز نخواهد ماند. 

در نتیجه، شما باید از هر لباس یا پوشاک حداقل سه الی چهار دست لباس تهیه کنید.

 با وجود این توصیه ها، شما باید دقیقاً تعداد لباس های خرید خود را نیز محدود کنید زیرا فرزند شما در شش ماه پس از تولد بسیار رشد خواهد کرد. 

در این بین، آنها به تدریج از پیراهن ها و شلوارها و سایر لباس هایی را که در سایز ۱ خریداری کردید، نیازی نخواهند داشت.

 

خرید تخت خواب و گهواره برای سیسمونی

  • اگر اتاق جداگانه ای برای نوزادتان ندارید بهتر است از گهواره هایی که جای کمتری می گیرند استفاده کنید. 

  •  اندازه گهواره باید به قدری باشد که نوزاد در آن احساس راحتی کند و فضای کافی برای تکان دادن دست‌ها و پا‌هایش داشته باشد.

  •  گهواره چرخدار انتخاب کنید، (البته دقت کنید که چرخ ها توانایی قفل شدن نیز داشته باشند) چرخ‌ها به شما این امکان را می‌دهند تا گهواره را در هر نقطه‌ که مایل هستید، منتقل کنید. 

  • گهواره‌ نوزاد  را به خاطر رنگ و ظاهر انتخاب کنید. بلکه گهواره ای را انتخاب کنید که قابلیت تحمل وزن یک نوزاد سنگین را داشته باشد. 

  •  در انتخاب تخت نوزاد دقت کنید، تخت نوزاد باید نرده‌های محافظ داشته باشد. هر چه فاصله نرده‌ها به هم نزدیک‌تر باشد برای نوزاد امن‌تر است. 

  •  برای فرزندانتان تختی مرغوب و مناسب انتخاب کنید که بتواند تا ۸ سالگی اش استفاده کند.

خرید کمد و بوفه برای سیسمونی

  • در هنگام خرید کمد اتاق نوزاد بیاد داشته باشید که کمد فقط مخصوص دوران نوزادی نیست و فرزندتان چند سال از آن استفاده خواهد کرد. 

  •  در تهیه کمد اتاق کودک بهتر است در ساختار کمد شیشه ایی وجود نداشته باشد. چرا که در حین بازی کودک امکان شکستن و آسیب دیدن وجود دارد. 

  •  کمدهایی انتخاب کنید که درهای آنها به آرامی بسته می‌شوند. کشو و دراور سنگین نداشته باشد.

خرید لوازم بهداشتی و مراقبتی برای سیسمونی

 منظور از لوازم بهداشتی و مراقبتی نوزاد شیشه شیر، پستانک، ساک وسایل، دما سنج و تب سنج، پوشک، تشک تعویض نوزاد، حوله بزرگ یا حوله کلاهدار، لیف حوله‌ای یا اسفنج نرم و ضد‌حساسیت، شامپو و صابون بچه، دستمال مرطوب نوزاد و .. است.

 یک ساک سبک و جادار با جیب‌های بزرگ انتخاب کنید. دقت کنید کیف نوزاد بهتر است عایق باشد و آب و مایعات آن را خیس نکند.

 در زمان خرید پوشک نوزاد دقت کافی را داشته باشید. پوشکی را انتخاب کنید که ضد آلرژی باشد. 

زیرا احتمال اینکه پوست نوزاد به مواد شیمیایی بکار رفته در پوشک حساسیت نشان دهد، زیاد است.

 حداقل دو شیشه شیر برای یک نوزاد لازم است. شیشه‌ شیر ها را سبک و با طراحی ارگونومی انتخاب کنید. 

 شیشه‌ شیر های که دارای BPA هستند برای کودکان مضرند. به این مساله دقت کنید. 

 به شما توصیه می کنیم چند شیشه شیر مناسب تا ۳ الی ۴ ماهگی نوزاد تهیه کنید.

خرید ظروف غذای نوزاد برای سیسمونی

بهترین ظرف غذا برای نوزاد ظروف پیرکس است. همچنین ظروف تفلون نیز برای نوزاد مناسب است.
برای غذا دادن به نوزاد سعی کنید از ظروف پلاستیکی استفاده نکنید. زیرا مواد شیمیایی به کار رفته شده در ظروف پلاستیکی برای نوزاد مناسب نیست.
تا جایی که می توانید در زمان پخت غذا برای کودک از ظروف مسی و لعابی استفاده نکنید. زیرا هم زدن و خراشیدگی این ظروف، باعث ورود مس به غذا و آسیب دیدگی کبد و کلیه خواهد شد.
اگر قصد نگهداری غذای پخته شده برای نوزاد را دارید به شما توصیه می کنیم از ظروف شیشه ای استفاده کنید.
برای تحریک اشتهای نوزاد از رنگ های شاد مانند نارنجی و قرمز  و ظروف فانتزی در اشکال مختلف استفاده کنید.

بعلت حساس بودن لثه های نوزاد، در زمان غذا دادن به نوزاد از یک قاشق پلاستیکی کوچک استفاده کنید.

ظرف بامبو انتخاب بسیار مناسبی برای ظرف غذاخوری نوزاد می باشد.

اسباب بازی نوزاد در زمان خرید اسباب بازی به جنس مواد استفاده شده، ایمنی و قطعات اسباب بازی دقت کنید.


می توانید برای سرگرم کردن نوزادان زیر یکسال از جغجغه های رنگی استفاده کنید.


سعی کنید از خرید اسباب بازی های زیاد و متنوع خودداری کنید، و خرید اسباب بازی را همراه با رشد و بزرگ شدن کودک انجام دهید.

خرید کالسکه برای سیسمونی

 بطور معمول از چهار پنج ماهگی کالسکه یکی از مهم ترین وسایل برای رفت و امد شما به همراه نوزادتان خواهد بود. در خرید کاسکله ایمنی اولین عاملی ایست که باید بدان دقت کرد.


کالسکه نوزاد باید قابل حمل و سبک باشد تا بتوانید به راحتی جابه‌جایش کنید. همچنین کالسکه ای را انتخاب کنید که براحتی باز و بسته شود.

 

خرید سیسمونی نوزاد بصورت اینترنتی

ما به شما توصیه می کنیم، جهت تهیه تمامی اقلام سیسمونی نوزاد خود بصورت اینترنتی اقدام به خرید کنید. 

خرید سیسمونی بصورت اینترنتی، در یک زمان فروشگاه های آنلاین متعددی را به شما نشان میدهد و انتخاب شما برای تهیه وسایل مورد نیاز نوزادتان گسترده تر می شود.
یکی از فروشگاه های اینترنتی فروشگاه سیسمونی کارینوکیدز است که علاوه بر تنوع بالای محصولات، نسبت به دیگر فروشگاه ها قیمت مناسب تری نیز دارد. علاوه برآن تمامی محصولات فروشگاه کارینو کیدز کیفیت و مرغوبیت لازم را دارا هستند.

منبع

 

[ دو شنبه 10 مرداد 1401 ] [ 19:53 ] [ حسین ]
[ ]

طرز تهیه فرنچ تست با نوتلا با تخم مرغ و شیر

فرنچ تست به خودی خود طعم عالی و دلنشینی دارد و یکی از محبوب‌ترین و شیرین‌ترین غذاهایی است که در منو صبحانه هر هتل و رستورانی پیدا می‌شود. و معمولا بعد از پنکیک و وافل در جایگاه دوم قرار دارد. این دستور تهیه فرنچ تست با یکی از محبو‌ب ترین خوراکی‌های روی زمین یعنی نوتلا بدست می‌اید. این صبحانه هم برای بزرگسالان و هم کودکان فوق‌العاده است. 

برای تهیه این صبحانه لازم نیست خیلی ولخرجی کنید. خرید نوتلا و چند تکه نان تست می‌تواند کار شما را، راه بیاندازد. تخم مرغ، شیر و شکر و وانیل هم از دیگر مواد اولیه است که برای تهیه فرنچ تست نوتلا نیاز خواهید داشت. 

مواد لازم 

  • 2 قاشق غذاخوری نوتلا + مقداری برای تزئین فرنچ تست

  • 4 برش نان تست 

  • 1 عدد تخم مرغ بزرگ 

  • نصف فنجان شیر 

  • نوک قاشق چایخوری وانیل

  • 1 قاشق غذاخوری کره برای سرخ کردن 

طرز تهیه فرنچ تست با نوتلا 

در یک کاسه شیر، تخم مرغ، وانیل و شکر را با هم مخلوط کنید. حالا کره را درون تابه ریخته و روی حرارت نسبتا بالا قرار دهید تا کره به خوبی ذوب شود. 

یک لایه شکلات نوتلا را بین دو برش نان تست چخش کنید. تکه‌های نان تست را درون شیر و تخم مرغ بغلتانید و مطمئن شوید که تمام نقاط نان به آن آغشته شده است. 

همه تکه‌های نان را به همین صورت در اورده و در آخر آن را درون تابه ریخته و اجازه دهید تا کاملا طلایی شوند. توجه داشته باشید که زیر گاز زیاد نباشد تا نان تست بسوزد. 

در نهایت برای سرو می‌توانید از توت فرنگی و انواع بری و شکلات نوتلا آب شده استفاده کنید. فرنچ تست نوتلا نوش جانتان!

منبع: Nutella French Toast Recipe


[ چهار شنبه 22 تير 1401 ] [ 16:48 ] [ حسین ]
[ ]

نقد و بررسی رستوران‌های کرج

 

در شهر کرج رستوران‌ها و غذاخوری‌های بسیاری قرار دارد که هر کدام به گونه‌ای خاص بوده و می‌توانند اوقات خوشی را برای شما رقم بزنند. در این شهر به سبب جمعیت بالایی که دارد مانند دیگر کلان شهرها، رستوران‌ها به نسبت بسیار بیشتری از دیگر شهرها وجود دارند. رستوران‌های کرج با ارائه غذاهای باکیفیت، به خوبی رضایت مشتریان را به خود جلب می‌کنند. اگر شما هم در کرج زندگی می‌کنید یا قصد دارید برای گردش و تفریح به این شهر زیبا بروید، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با این شهر و رستوران‌های کرج پیدا کنید. اگر قصد سفر دارید می‌توانید برای تهیه بلیط قطار کرج مشهد رفت و برگشت از خدمات قطار فدک استفاده کنید. 

کرج

شهر کرج از جمله کلان شهرهایی است که به خاطر جمعیت زیادی که دارد، به مراتب پیشرفته‌تر است و مراکز تفریحی گردشگری بسیاری را در خود جای داده است و افراد زیادی برای گردشگری و تفریح به کرج می‌آیند. در کرج به سبب قرار گیری در پایه کوه، هوا و طبیعت زیبایی برای رستوران‌ها ایجاد شده که هر کدام به گونه‌ای از این زیبایی بهره برده‌اند و نمایی جذاب را ارائه می‌دهند. با توجه به همین مسئله گردش و خرید در این شهر بسیار لذت بخش بوده و امکان غذا خوردن در بهترین و مجلل‌ترین رستوران‌ها برای شما فراهم است. 

معیارهای رستوران خوب

در مورد رستوران‌ها تنوع در غذاها از اهمیت بالایی برخوردار است که افراد بتوانند تصمیم بگیرند و در میان غذاهای نوشته شده داخل منو، گزینه‌ مورد نظر خود را انتخاب کنند. رستورانی که تنوع غذای بالایی ندارد و در گزینه‌های محدودی خلاصه می‌شود، نمی‌تواند چندان راضی کننده باشد. 

از دیگر ویژگی‌هایی که باید در انتخاب رستوران رعایت کرد، برخورد مناسب کارکنان با مشتریان است که خود عامل جذب افراد برای دوباره آمدن به رستوران به شمار می‌آید. پرسنل باید نسبت به مشتریان خود احساس مسئولیت کنند. رفتار خوب نه تنها برای پرسنل رستوران بلکه برای هر فعالیتی که وابسطه به مردم می‌باشد، نیاز است.

سرو غذاها با طعم و کیفیت عالی باید در وهله اول چک شود تا از این مورد اطمینان خاطر حاصل شود. 

لیست معروف‌ترین رستوران‌های کرج 

رستوران روما 

رستوران روما از جمله رستوران‌های بسیار عالی است که همواره افرادی که برای خرید و تفریح به این شهر می‌آیند، به این رستوران می‌روند تا اوقاتی خوش را با خانواده یا دوستان سپری کنند. تنوع غذا در رستوران روما بسیار زیاد است و شما می‌توانید انواع غذاهای موجود در منو را مشاهده کرده و سفارش دهید. قطعا اینکه تنوع غذا بسیار زیاد باشد بهتر از وجود گزینه‌های محدود است. در این رستوران با برخورد خوب و صمیمانه پرسنل روبه رو خواهید شد و این احترام به مشتری را تداعی می‌کند. 

رستوران ارکیده جاده چالوس

این رستوران همانطور که از نامش پیدا است، در جاده چالوس قرار دارد و به همین سبب دارای آب و هوا و منظره‌ای فوق‌العاده جذاب است. مناظر و آب و هوای پاک تاثیر بسیاری روی اشتهای افراد می‌گذارد و آن‌ها را نسبت به یک مکان علاقه‌مند می‌کنند. با این توصیف به خوبی می‌توان دریافت که چرا این رستوران محبوبیت بیشتری در میان افراد دارد. 

رستوران ایتالیایی سزار

رستوران ایتالیایی سزار از جمله دیگر رستوران‌هایی است که افرادی که در کرج زندگی می‌کنند یا برای خرید و تفریح به آنجا می‌روند، وقت خود را با خانواده یا دوستان در این رستوران می‌گذرانند. این رستوران انواع غذاهای ایتالیایی را سرو می‌کند و کیفیت بالایی برای غذاهای خود ارائه می‌دهد. اتفاق جالب اینجا است که قیمت مناسبی هم در مقایسه با مکان‌های دیگر دارد و به همین دلیل هم برای صرف غذا جزء رستوران‌های فوق‌العاده محسوب می‌شود. 

باغ ستوران نویان

این باغ رستوران برای کسانی که به دنبال آرامش و خوردن غذایی باکیفیت هستند، بسیار توصیه می‌شود؛ چرا که محیط آرامش بخش آن، فضایی مناسب برای صرف غذا با خانواده یا دوستان را به وجود آورده و جزء اولین گزینه‌های انتخابی افراد برای رستوران است. 

کافه رستوران پلاس کرج

کافه رستوران‌ها به عنوان محبوب‌ترین نوع رستوران‌ها برای جوانان محسوب می‌شوند که می‌توانند بهترین مکان‌ها برای وقت گذرانی و صرف غذا در رستوران باشند، چرا که ذائقه جوانان و نوجوانان در رابطه با این مسئله به گونه‌ای است که از بودن در کافه بیشتر از رستوران لذت می‌برند و این سبک از رستوران‌ها توانسته‌اند به خوبی نیاز‌ آن‌ها را برطرف کند. کافه رستوران پلاس کرج هم مانند دیگر کافه رستوران‌ها بسیار محبوب بوده و می‌توانید برای صرف صبحانه‌هایی خوشمزه به این کافه رستوران بروید.

کافه رستوران دارچین

کافه رستوران دارچین از سه قسمت مجزا تشکیل شده که این تقسیم بندی سبب علاقه‌مندی افراد برای وقت گذرانی در این کافه رستوران شده است. در تقسیم بندی این کافه رستوران علاوه بر وجود محیط‌هایی برای سرو صبحانه، غذاهای سبک و قهوه، گالری هنری هم قرار دارد که در آن می‌توانید آثار هنری مربوط به هنرمندان در حوزه‌های مختلف را مشاهده کرده و از خلاقیت و ذوق آن‌ها لذت ببرید. این ایده برای فضای کافه رستوران بسیار زیبا است و تاثیرگذاری بالایی دارد. این ابتکار عمل باعث جذب جوانان و به ویژه نوجوانان به این محیط شده است. 

کافه رستوران نامبر وان

به طور کلی امروزه کافه رستوران‌ها به نسبت رستوران‌ها اهمیت و محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. کافه رستوران نامبر وان هم از این قاعده کلی مستثنی نیست. در این کافه رستوران غذاهای ایرانی و فست فود سرو می‌شود. کیفیت غذاها در این کافه رستوران مناسب بوده و می‌تواند نظر شما را جلب کند. 

رستوران چنینه

این رستوران از طراحی دکوراسیون فوق‌العاده‌ای برخوردار است و می‌توان گفت از جمله شیک‌ترین رستوران‌های کرج است که در تمامی موارد، چه به لحاظ ساختاری و چه پرسنل، دقت شده و با وسواس پیش رفته‌اند. پرسنل رفتاری شایسته و مودبانه دارند که این برخود حاکی از مدیریت درست این رستوران است‌‌. غذاها همه با کیفیت و در مقدار زیاد سرو می‌شوند که اغلب خوشایند است. 

این رستوران‌ها تمام رستوران‌های کرج نیستند و انواع دیگری هم وجود دارد. شما هم می‌توانید از غذا خوردن در این رستوران‌ها لذت ببرید.

منبع: بلیط قطار کرج مشهد رفت و برگشت

 

[ سه شنبه 7 تير 1401 ] [ 18:12 ] [ حسین ]
[ ]

تجربه یک روز به یاد ماندنی در پارک آبی کرج

 

پارک آبی کرج در حال حاضر یکی از محبوبترین پارکهای آبی در ایران است. در این مطلب قصد داریم در مورد این پارک هیجان انگیز و امکانات و خدمات آن به طور کامل و جامع صحبت کنیم. اگر شما هم عاشق ورزشهای آبی و تفریحات هیجان انگیز هستید، حتما از مطالعهی این مطلب و دیدن تصاویر این پارک آبی هیجان زده میشوید.

این دهکدهی آبی در اتوبان تهران _ کرج قرار دارد و اهالی تهران و کرج و حتی بسیاری از مسافرین با مراجعه به این مکان تفریحی به دنبال ساختن یک روز متفاوت و به یاد ماندنی هستند. لازم است بدانید پارک آبی کرج به عنوان یک مکان تفریحی شناخته شده است که امکان استفاده از آن در هر چهار فصل سال وجود دارد. همچنین بانوان و آقایان میتوانند به صورت مجزا از این پارک آبی سرپوشیده استفاده کنند.

آشنایی کامل با پارک آبی دهکده آبی پارس گرمدره کرج همراه با آدرس

پاک آبی کرج؛ بزرگ ترین پارک آبی سرپوشیده در خاورمیانه

  • اگر علاقهمند به پارکهای آبی باشید، مطمئناً تاکنون شنیدهاید که بزرگترین پارک آبی خاورمیانه در ایران واقع شده است. تمامی وسایلی که در این پارک قرار دارند براساس استانداردهای بین المللی و آخرین تکنولوژیهای روز دنیا ساخته شدهاند.

  • دهکده آبی کرج در فضایی بیش از 14 هزار متر مربع ساخته شده است و از زمان احداث تاکنون، وسایل و خدمات بیشتری به مجموعه افزوده شده است.

  • مجموعه پارک آبی کرج هر روزه امکان پذیرش 2000 نفر را به طور همزمان فراهم کرده است و از سال تأسیس تا کنون، محبوبیت بسیار زیادی در کل ایران بدست آورده است.

امکانات تفریحی دهکده آبی پارس

  • سرسرههای هیجان انگیز: در دهکده آبی پارس سرسرههای متنوعی وجود دارد که افراد میتوانند بسته به شرایط و علاقهی خود از آنها استفاده کنند. از سری سرسرههای این مجموعه، میتوان به سرسرههای سقوط ازاد، مسابقهای، پیچشی، یو و سرعتی اشاره کرد.

  • رودخانه وحشی و سیاه چاله نیز از دیگر امکانات تفریحی پارک آبی کرج است. رودخانه و سیاه چاله از محبوبترین آیتمهای دهکده آبی پارس هستند.

  • از دیگر امکانات مجموعه، میتوان به مهد کودک و محل بازی کودکان اشاره کرد. به منظور آسودگی والدین، محلی برای تفریح کودکان طراحی و ساخته شده است. بنابراین کودکان نیز میتوانند به دور از خطر، لحظات خوشی را در دهکده آبی پارس داشته باشند.

  • علاوه بر این وسایل تفریحی؛ جکوزی، استخر، اتاق برف، سونای معمولی و خشک نیز در دهکده آبی کرج وجود دارد و علاقه مندان میتوانند علاوه بر سرسرهها، رودخانه و غیره، از این امکانات نیز بهرهمند شوند.

  • سفره خانه سنتی، رستوران و کافی شاپ از دیگر قسمتهای دهکده آبی پارس است. علاقه مندان میتوانند علاوه بر بازی، از نوشیدنی و غذای مورد علاقهی خود نیز در کنار تفریحات آبی مجموعه استفاده کنند.

دهکده آبی پارس کجاست | عکس + آدرس و هر آنچه پیش از رفتن باید بدانید - کجارو

دیگر خدمات دهکده آبی پارس

علاوه بر امکاناتی که در بخش قبلی بیان کردیم، امکانات و خدمات دیگری نیز به منظور آسایش و راحتی مراجعه کنندگان در نظر گرفته شده است:

  • پارکینگ جداگانه ای به طور ویژه برای مراجعه کنندگان به پارک آبی در کنار مجموعه ساخته شده است. افراد دیگر دغدغه ی پارک کردن ماشین نخواهند داشت.

  • مرکز خریدی به منظور رفع نیازهای افراد نیز در کنار پارک آبی کرج طراحی شده است. بنابراین مردم میتوانند در صورت نیاز، به راحتی و در کمترین زمان ممکن وسایل مورد نیاز خود را خریداری کنند.

  • موردی که لازم است در این جا به آن اشاره کنیم، آبی است که در مجموعه استفاده میشود. فاکتورهای بسیار مهمی را در این باره در نظر گرفته اند و همین موضوع باعث شده است که شاهد آبی زلال و پاکیزه در مجموعه باشیم. تمیزی و زلالی آب باعث شده است که قدم زدن در این پارک آبی برای بسیاری از افراد، سواحل زیبای کیش را یادآوری کند.

بلیط عادی و بلیط vip پارک آبی کرج

در دهکده آبی پارس امکان تهیه دو بلیط عادی و vip وجود دارد:

  • با تهیه بلیط عادی، افراد میتوانند از امکانات و تجهیزات معمولی پارک استفاده کنند. از امکانات معمولی میتوان به سرسرهها، رودخانه، رستوران، کافی شاپ و اشاره کرد.

  • و اما با تهیه بلیط vip، افراد از خدمات و امکانات بیشتری برخوردار میشوند. از امکانات vip مجموعه، میتوان به جکوزی، استخر شیشهای، بدنسازی و اشاره کرد.

  • افرادی که نسبت به تهیه بلیط vip البرز اقدام میکنند، میتوانند از سرویسها، رختکنها و ورودی و خروجیهای خاصی استفاده کنند.

مراجعه به پارک آبی کرج به افرادی که شرایط زیر را دارند، توصیه نمی شود

  • افرادی که درگیر بیماریهای قلبی، عصبی، بیماریهای پوستی همچون تبخال و سرگیجه هستند.

  • افرادی که به تازگی عمل جراحی انجام دادهاند.

  • افرادی که مجبورند از داروهای خواب آور استفاده کنند.

  • افرادی که دچار کم توانی ذهنی یا ناتوانی حرکتی هستند.

  • افرادی که سن آنها کمتر از 3 سال است و همچنین قد آنها بیش از 95 سانتیمتر نباشد.

  • همچنین افرادی که بیش از 120 کیلوگرم وزن داشته باشند، نمیتوانند از سرسرهها استفاده کنند.

  • مراجعه خانمهای باردار به مجموعه نیز ممنوع است.

تجربه یک سفر باکیفیت با قطارهای فدک

همان طور که پیش از این هم خواندید، پارک آبی کرج از بزرگترین و شناخته شدهترین پارکهای آبی در کل خاورمیانه است. بنابراین مسلم است که افراد بسیار زیادی از سراسر ایران تمایل داشته باشند برای یک بار هم که شده، سرسرههای این پارک آبی را تجربه کنند.

قطار فدک، اولین قطار پنج ستاره ایرانی است که توانسته است با استفاده از امکانات و خدمات ویژهای، آسودگی و راحتی را برای مسافرین خود فراهم کند. این شرکت در طول این سالها تلاش کرده است که با به کارگیری امنترین و لوکسترین امکانات، رضایت مشتریان خود را به دست آورد. برای تهیه بلیط قطار کرج مشهد رفت و برگشت از خدمات قطار فدک استفاده کنید. 

کلام پایانی

در این مطلب در رابطه با امکانات و خدمات پارک آبی کرج صحبت کردیم. به شما این اطمینان را میدهیم که با رفتن به دهکده آبی پارس، میتوانید یک تجربه متفاوت و خاص داشته باشید.

همچنین میتوانید از قطارهای فدک نیز به منظور سفر به هر نقطهای از ایران از جمله تهران و کرج استفاده کنید و ضمن داشتن یک تجربهی هیجان انگیز، سفری راحت داشته باشید. لازم به ذکر است که در قطارهای فدک، تمامی پروتکلهای بهداشتی به منظور سلامت حال مسافران در نظر گرفته شده است.

منبع: بلیط قطار کرج مشهد رفت و برگشت

 


[ دو شنبه 6 تير 1401 ] [ 15:59 ] [ حسین ]
[ ]

وسايل مورد نياز براي زايمان سزارين در بيمارستان (وسايل مورد نياز مادر و نوزاد)

وسايل مورد نياز براي زايمان سزارين در بيمارستان (وسايل مورد نياز مادر و نوزاد)

اشتراك:   

وسايل مورد نياز براي زايمان سزارين در بيمارستان (وسايل مورد نياز مادر و نوزاد)كودك و نوزاددراين مطلب به گردآوري وسايل مورد نياز بيمارستان براي زايمان سزارين خواهيم كرد ، با ما همراه شويد .

وسايل مورد نياز براي زايمان سرازين، مي‌تواند خيلي چيزها را شامل شود؛ معمولا بسياري از مادران، چند هفته مانده به موعد زايمان، مدام دغدغه اين را دارند كه براي زايمان سزارين در بيمارستان، بايد چه چيزهايي را همراه خود ببرند و در ساك نوزاد، چه چيزهايي را بايد قرار دهند. معمولا تمام مادران مي‌پرسند كه براي سزارين چي ببرم؟ و كلي هم وسيله فهرست مي‌كنند و آن را در ساك زايمان قرار مي‌دهند، اما باز هم در نهايت، چيزهايي مهم را فراموش مي‌كنند و آن چيزي كه بدان نياز ندارند، همراه خود مي‌برند!

بايد بدانيد كه وسايل مورد نياز نوزاد در بيمارستان بسيار است، اما ما در اين مقاله، مي‌خواهيم تمام وسايل مورد نياز براي بيمارستان هنگام زايمان سزارين را برشماريم و هر آن چيزي كه را بايد همراه خود ببريد، به شما معرفي كنيم. از نظر كارشناسان ما، وسايل مورد نياز بيمارستان براي زايمان سزارين، نه تنها وسايل مربوط به مادر، بلكه وسايل مربوط به نوزاد و حتي همراه را نيز شامل مي‌شود. در ادامه، با جزييات بيشتري به اين موضوع خواهيم پرداخت، با ما همراه باشيد.

 

زمان آماده كردن لوازم بيمارستان براي سزارين

قبل از آنكه به سراغ بررسي وسايل مورد نياز براي زايمان سزارين برويم، بهتر است اصلا اين موضوع را بررسي كنيم كه بهترين زمان براي بستن ساك زايمان، چه زماني است و اين كار را چه موقع بايد انجام داد؟

بنا بر تجربه بسياري از مادران، بهترين زمان براي جمع‌آوري وسايل لازم براي بيمارستان هنگام زايمان سزارين، از هفته ۳۲ بارداري، الي هفته ۳۶ است؛ به طوري كه قبل از شروع هفته سي و ششم، بهتر است كه ساك زايمان خود را كاملا آماده كرده باشيد و مهم‌تر از همه اينكه، ساك آماده شده را در جايي قرار دهيد كه دسترسي به آن، آسان باشد. براي خريد ساك نوزادي مي توانيد از اين لينك اقدام كنيد…

هرچند كه امروزه تاريخ زايمان سزارين از قبل معلوم است و وسايل مورد نياز مادر براي زايمان سزارين نيز كاملا مشخص است، اما خب آمادگي و احتياط، هيچ وقت به كسي ضرر نزده. شما بعد از زايمان هم ممكن است بين ۲ تا ۴ روز در بيمارستان بمانيد و كسي را نداشته باشيد كه كمك حالتان باشد، پس بهتر است كه با آمادگي كامل براي زايمان برويد.

فهرست وسايل مورد نياز بيمارستان براي زايمان سزارين

از اينجا به بعد، ما فهرستي از مهم‌ترين وسايلي كه براي زايمان سزارين در بيمارستان به آن‌ها احتياج خواهيد داشت را در اختيار شما قرار خواهيم داد. پيشنهاد ما اين است كه از هفته سي و دوم بارداري، شروع به جمع‌آوري وسايل لازم براي زايمان سزارين بكنيد و اين كار را براي لحظه آخر، قرار ندهيد. اين كار باعث مي‌شود كه با آرامش خاطر بيشتري براي زايمان به بيمارستان برويد.

زايمان سزارين

اول: مدارك شناسايي و پزشكي

از جمله مهم‌ترين وسايل مورد نياز زايمان سزارين كه بايد قبل از هر چيز، همه را با دقت و به صورت كامل آماده كنيد، مدارك شناسايي و پزشكي خودتان و فرزندان است. اسناد و آن دسته از مدارك لازم براي سزارين كه بايد با خود همراه داشته باشيد، بدين قرار است:

  • كارت شناسايي والدين، همراه با كپي براي اطمينان

  • دفترچه بيمه و اسناد مربوط به آن

  • مدارك چكاپ مادر و جنين

  • اسناد مربوط به بستري در بيمارستان

  • يك پوشه براي نظم دادن به مدارك

دوم: البسه براي مادر و نوزاد

از ديگر وسايل لازم براي بيمارستان سزارين كه اتفاقا خيلي بايد به آن اهميت بدهيد، لباس است. هم براي مادر و هم براي نوزاد. لباس مهم‌ترين چيزي است كه بعد از مدارك بايد به آن توجه كنيد؛ زيرا كه بعد از زايمان، تا چند روز درد فراواني را متحمل خواهيد شد، به علاوه ممكن است ترشحات و خونريزي نيز داشته باشيد، از همين جهت، بايد از نظر پوشش بسيار راحت باشيد.

اگر مي‌پرسيد براي زايمان سزارين چي ببرم بيمارستان و چه لباسي بايد بردارم، ما اين موارد را به شما پيشنهاد مي‌كنيم:

  • پيراهن گشاد، از آن مدل‌هاي مامان‌بزرگي!

  • يا اگر تابستان بود، پيراهن مخصوص ساحل

  • لباس زير، به خصوص سوتين مخصوص شيردهي (يكي دو سايز بزرگتر)

  • يك دست لباس راحت و گشاد، براي زمان ترك بيمارستان

  • كفش با كفي تخت، يك جفت دمپايي راحتي

سوم: لوازم بهداشتي و شخصي

هرچند كه برخي از لوازم بهداشتي و وسايل مورد نياز براي زايمان سزارين در بيمارستان خصوصي برايتان فراهم است و از طرف بيمارستان در اختيارتان قرار مي‌گيرد، اما خب اندك وسواسي در وجود همه ما هست و دوست داريم كه از لوازم بهداشتي و شخصي خودمان استفاده كنيم. اگر اينطور است، بايد بگوييم كه هيچ اشكالي ندارد و خيلي‌ها دوست دارند علاوه بر آنچه كه بيمارستان به آن‌ها مي‌دهد، خودشان نيز لوازم شخصي به همراه ببرند.

از جمله لوازم مورد نياز زايمان سزارين كه در بخش لوازم بهداشتي قرار مي‌گيرد، مي‌توانيم به اين موارد اشاره كنيم:

  • حوله، يكبار مصرف و بسته‌بندي، زيرا زياد به آن احتياج خواهيد داشت

  • نوار بهداشتي مخصوص سزارين، از همه مهم‌تر است!

  • مسواك و خمير دندان

  • شانه و شامپو، براي مو و بدن، بسته به نياز خودتان

  • عينك يا لنز شخصي

  • شارژر و پاور بانك

چهارم: لوازم مخصوص نوزاد

تا به اينجاي كار، از وسايل زايمان سزارين براي مادر برايتان حرف زديم، اما خب طبيعي است كه بايد براي نوزاد نورسيده و خوش‌قدم خود نيز وسايلي را به همراه داشته باشيد. آن دسته از وسايل مورد نياز بيمارستان براي سزارين كه وجودشان براي نوزاد ضروري است، مي‌توان به اين موارد اشاره كرد:

  • كرير براي حمل نوزاد به هنگام خروج از بيمارستان

  • لباس، شامل جوراب، دستكش و كلاه، و ست بيمارستاني نوزاد

  • لباس براي هنگام خروج از بيمارستان

  • حوله و زيرانداز تعويض

  • پتو كلاهدار

  • پوشك، روزانه حداقل ۶ تا ۸ عدد نياز خواهيد داشت

لوازم مخصوص نوزاد

پنجم: لوازم براي همراه و ساير

جواب به اينكه براي سزارين چي ببرم، هنوز تمام نشده است! بخش آخر، مربوط به وسايلي است كه فرد همراه مادر به آن‌ها نياز پيدا خواهد كرد و به طبع، توجه به نيازهاي همراه نيز چه بر حسب ادب و چه بر حسب ضرورت، مهم است. علاوه بر وسايل همراه بيمار، در اين بخش به برخي ديگر از وسايل مورد نياز مادر براي سزارين نيز، خواهيم پرداخت.

از ديگر لوازم مورد نياز بيمارستان براي سزارين و وسايل مورد نياز همراه، مي‌توانيم اين موارد را فهرست كنيم:

  • لوازم بهداشتي براي همراه

  • پتو و يا ملحفه براي همراه

  • مقداري تنقلات و خوراكي، با مشورت پزشك

  • دوربين عكسبرداري براي ثبت لحظات

  • كتاب براي مطالعه، ترجيحا با موضوعي درباره زايمان

  • دفترچه يادداشت و قلم براي ثبت سوالات و نكات

  • هديه براي خواهر و برادر نوزاد و…

لپ كلوم…

ما براي خريد سيسموني نوزاد و به خصوص وسايل لازم براي زايمان سزارين در بيمارستان، مي‌خواهيم يك مرجع مطمئن و معتبر را به شما معرفي كنيم، تا هيچگونه دغدغه و نگراني بابت خريد اقلام سيسموني و وسايل بيمارستان براي سزارين، نداشته باشيد.

پيشنهاد ما به شما، فروشگاه اينترنتي «كارينو كيدز» است؛ فروشگاهي قابل اعتماد و كاملا معتبر، كه امتحانش را پس داده و رضايت مادران بسياري را به دست آورده است. شما در اين وبسايت مي‌توانيد از شير مرغ تا جان آدميزاد را پيدا كنيد، مي‌توانيد محصولات مختلف را از برندهاي متفاوت با هم مقايسه كنيد و صد البته همه چيز را با بهترين قيمت و بالاترين كيفيت خريداري كنيد. عجله كنيد، براي تهيه سيسموني فرزند خود، همين امروز به كارينو كيدز سر بزنيد!

گردآوري: پرشين وي

 


[ شنبه 4 تير 1401 ] [ 15:46 ] [ حسین ]
[ ]

ثبت شركت در تركيه براي ايرانيان در سال 2022

فصل اقتصاد - ثبت شركت در تركيه 2022، يكي از روش‌هاي اخذ اقامت تركيه است كه كمتر از باقي روش‌ها، مورد توجه قرار گرفته است. البته اين بي‌توجهي دليل هم دارد؛ زيرا كه اين روش، براي تمامي افراد توصيه نمي‌شود. اين روش نسبت به باقي روش‌هاي اخذ اقامت كشور تركيه، اندكي پيچيده‌تر بوده و شرايط خاص خودش را دارد. همين باعث شده تا فقط افراد خاصي به سراغ استفاده از اين روش بروند.

اما خب بر خلاف تمام اين توصيفات، نمي‌توان اخذ اقامت از طريق ثبت شركت در تركيه را ناديده گرفت. اين روش هرچند كه ممكن است اندكي سخت باشد، اما راهكار مناسبي براي ايرانيان خواهد بود. ما در اين مقاله كوتاه، قصد داريم تا همه چيز را درباره ثبت شركت در تركيه براي ايرانيان، به شما بگوييم. از هزينه‌ها گرفته تا مدارك لازم و پروسه‌هاي اداري و قانوني، همه را در ادامه بررسي خواهيم كرد.

ثبت شركت در تركيه براي ايرانيان

منظور از ثبت شركت در تركيه چيست؟

ثبت شركت برابر است با وارد كردن سرمايه، به كشورهاي ديگر؛ و كشوري نيست كه از وارد شدن سرمايه خارجي به داخل خاكش، استقبال نكند. تركيه نيز براي رونق اقتصاد و سرمايه در داخل خاكش، امكان ثبت شركت را براي خارجيان، فراهم آورده است. به علاوه، مزايا و تسهيلاتي را نيز براي تشويق اين دسته، در اختيارشان قرار داده است.

هر كس كه اندكي اطلاعات اقتصادي داشته باشد، به خوبي مي‌داند كه وضعيت اقتصادي تركيه، به نسبت ايران بسيار بهتر است و به قول معروف، رونق بيشتري دارد. به علاوه، اقتصاد آزاد و باز اين كشور نيز باعث شده است تا ثبت شركت در تركيه، علاوه بر مزايايي چون كسب اقامت، سوددهي فراواني را نيز به همراه داشته باشد. براي همين است كه اين روش، به يكي از محبوب‌ترين روش‌هاي مهاجرت به تركيه، تبديل شده است.

معمولا گفته مي‌شود كه ثبت شركت در تركيه، در كلان‌شهرهايي چون استانبول؛ آنكارا، آنتاليا، بدروم و يا ازمير، سوددهي بيشتري را به همراه خواهد داشت.

مزايا و معايب ثبت شركت در در تركيه

ثبت شركت در تركيه براي ايرانيان، بدون شك مزايا و معايبي را به همراه خواهد داشت. براي اينكه آگاهانه در اين مسير قدم بگذاريم، پيش از هر چيز، لازم است كه از اين موارد، به خوبي آگاهي پيدا كنيم.

از جمله مزاياي ثبت شركت در تركيه، مي‌توان به اين موارد اشاره كرد:

  • دريافت اقامت تركيه براي مدير شركت، همسر و فرزندان زير 18 سال

  • امكان ثبت شرك بدون نياز به داشتن همكاري با شريك ترك

  • امكان پرداخت ماليات، بر اساس درآمد سالانه شركت

  • هزينه پايين براي نگهداري از شركت در تركيه

  • اخذ كارت بازرگاني از دولت تركيه

  • امكان افتتاح حساب در تركيه و...

مزاياي ثبت شركت در تركيه

و خب در برابر تمامي اين مزاياي ذكر شده، معايبي نيز وجود خواهد داشت. از نظر ما، در رابطه با معايب ثبت شركت در تركيه نيز بايد اين موارد را به خاطر داشته باشيد:

  • ضرورت آگاهي كافي از بازار و اقتصاد تركيه براي حفظ جايگاه شركت

  • لزوم حضور فعال در بازار تركيه و ايجاد ارتباط با ساير شركت‌ها

  • احتمال تغيير در قوانين به صورت ناگهاني و بدون اطلاع قبلي

  • روندهاي اداري طولاني و بروكراسي

  • وجود مسائل نظارتي سختگيرانه و...

 معايب ثبت شركت در تركيه

ثبت شركت در تركيه به چه شكل است؟

ثبت شركت در تركيه، يك تفاوت بزرگ و اساسي با ايران دارد. در تركيه، شما براي راه‌اندازي هر نوع كسب و كار، بايد روند رسمي و اداري ثبت شركت را پشت سر بگذاريد. به طور مثال، چه بخواهيد يك شركت رسمي تاسيس كنيد و چه يك سالن زيبايي، چه يك سوپرماركت و چه رستوران، در هر صورت نياز داريد كه آن كسب و كار را از طريق مراجع دولتي، به عنوان يك شركت، به ثبت برسانيد.

در بخش‌هاي بعدي، از انواع شركت در تركيه نيز بيشتر برايتان خواهيم گفت.

انواع شركت در تركيه

چنان كه در بخش قبلي به آن اشاره كرديم، ثبت شركت در تركيه براي ايرانيان و چه براي تركيه‌اي‌ها، انواع مختلفي دارد. بسته به نوع شركتي كه قصد ثبت كردن آن را داريد، بايد به سراغ يكي از انواع شركت‌ها در كشور تركيه برويد.

انواع شركت در تركيه را مي‌توان به 3 دسته تقسيم‌بندي نمود:

شركت شخصي

ساده‌ترين نوع ثبت شركت در تركيه است. اين نوع ثبت شركت، براي كسب و كارهاي خرد است. به طور مثال، اگر قصد تاسيس سوپرماركت، سالن زيبايي، مزون خياطي و كسب و كارهاي اين چنيني را در تركيه داريد، بايد آن‌ها را به عنوان يك شركت شخصي ثبت نماييد.

شركت با مسئوليت محدود

اين نوع از ثبت شركت در تركيه، يك پله از نوع قبلي بالاتر بوده به بنا بر آمار، رايج‌ترين شيوه ثبت شركت در اين كشور، به حساب مي‌آيد. اين نوع ثبت شركت در تركيه، به وجود حداقل يك شريك يا سرمايه‌گذار نياز دارد. قوانين مربوط به اين نوع شركت بسيار سفت و سخت است و براي ثبتشان، به تنظيم اساسنامه نياز است.

شركت سهامي

و آخرين نوع از ثبت شركت در تركيه، شركت سهامي است و خب مي‌توان كه نسبت به باقي انواع شركت در اين كشور، بالاتر است. براي ثبت اين نوع شركت، شما حتما بايد يك سهامدار ترك داشته باشيد. گفتني است كه هزينه ثبت اين نوع شركت نيز، از باقي شركت‌ها بيشتر است.

سرمايه و هزينه ثبت شركت در تركيه

علاوه بر اطلاعاتي كه تا به اينجاي كار به شما ارائه داديم، بدون شك كنجكاو آن هستيد كه بدانيد ثبت شركت در تركيه براي ايرانيان، چقدر هزينه بردار خواهد بود. همانطور كه در مقدمه و بخش‌هاي پيشين به آن اشاره كرديم، ثبت شركت در اين كشور، يكي از راه‌هاي گران قيمت براي اخذ اقامت تركيه به حساب مي‌آيد. از همين روي، نياز به سرمايۀ بالا دارد كه خب شايد تامينش، براي هر كسي ممكن نباشد.

هزينه ثبت شركت در تركيه براي انواع سه گانه شركت، به شرح زير است:

  • شركت شخصي: حدود 3000 لير تركيه براي هزينه‌هاي ثبتي و اداري

  • شركت با مسئوليت محدود: حدود 10 هزار لير تركيه، به عنوان سرمايه اوليه

  • شركت سهامي: حدود 20 هزار لير تركيه، به عنوان سرمايه اوليه

علاوه بر اين هزينه‌ها، بايد هزينه‌هاي جانبي ثبت شركت در تركيه را نيز در نظر داشته باشيد. به طور مثال، شما براي شركت خود بايد يك ملك تجاري را اجاره كنيد كه هزينه اجاره نيز به هزينه‌هاي بالا افزوده خواهد شد. يا مثلا طبق قوانين، بايد يك حسابدار رسمي نيز استخدام كنيد كه خود هزينه‌اي جداگانه در بر خواهد داشت. و در آخر، ماليات بر درآمد شركت ثبت شده را نيز بايد محاسبه نماييد.

روند ثبت شركت در تركيه

همانطور كه پيشتر هم به اين موضوع اشاره كرديم، روند ثبت شركت در تركيه، مي‌تواند بسيار پيچيده و گاها بسيار طولاني باشد. براي اينكه اين روند را آغاز كنيد، قبل از هر چيز بايد به اداره ماليات كشور تركيه مراجعه كرده به عنوان موسس شركت، كد مالياتي دريافت نماييد. بعد از آن با مدارك لازم، بايد به اداره ثبت شركت اين كشور مراجعه نماييد.

براي اينكه با مراحل ثبت شركت در تركيه بيشتر آشنا شويد، دنبال كردن موارد زير مي‌تواند برايتان مفيد باشد:

  • تعيين محل شركت

  • ترجمه مدارك شركا براي ثبت

  • تنظيم اساسنامه شركت

  • مراجعه به اداره ثبت شركت

  • تكميل فرم‌هاي مربوط به ثبت

  • اخذ تاييده اساسنامه شركت

  • افتتاح حساب در تركيه و واريز سرمايه اوليه

  • مراجعه به اداره دارايي و ثبت فرم

  • مراجعه بازرسان اداره دارايي براي تاييد

  • اخذ شماره مالياتي شركت

  • معرفي فردي به عنوان مشاور مالياتي

  • استخدام حسابدار رسمي ترك

مدارك لازم براي ثبت شركت تركيه

براي ثبت شركت در تركيه، درست مثل هر روند اداري و رسمي و ديگر، به مدارك خاصي نياز است. به خصوص اگر به عنوان يك خارجي بخواهيد در اين كشور سرمايه‌گذاري كنيد، اهميت ارائه اين مدارك، بيشتر نيز مي‌شود.

از جمله مدارك ثبت شركت در تركيه كه لازم هستند، مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

  • اصل پاسپورت مدير و موسس شركت با حداقل 6 ماه اعتبار

  • اصل پاسپورت و مدارك شناسايي شركا

  • دو قطعه عكس 3 در 4

  • ثبت آدرس پستي و شماره تماس شركت

  • تعيين زمينه فعاليت شركت به صورت رسمي

  • پيشنهاد چند نام متناسب با حيطه فعاليت شركت

  • تعيين مدير شركت در اساسنامه شركت

  • تعيين ميزان سهام هر يك از شركا

سخن نهايي

اكنون شما تا حدود زيادي از مراحل و جزييات ثبت شركت در تركيه آگاه هستيد. اما بايد بدانيد كه اين تمام ماجرا نيست. ثبت كردن يك شركت در تركيه، معمولا راهي طولاني‌تر و پرپيچ و خم‌تري از اين حرف‌ها دارد. به طوري كه قدم گذاشتن در اين راه، به هر كسي توصيه نمي‌شود و اصلا شايد بدون كمك گرفتن از افراد متخصص، اصلا ممكن نباشد.

براي ثبت شركت در تركيه، نمي‌توان به تنهايي وارد عمل شد؛ زيرا ممكن در است كوچكترين اشتباه، سرمايه‌ كلاني به هدر رود و موسس شركت، ضرر بزرگي را متحول شود. براي همين است كه ما پيشنهاد مي‌كنيم براي ورود به اين مسير و اخذ اقامت تركيه با ثبت شركت، بهتر است از دانش افراد متخصص كمك بگيريد.

استانبول همراه، با تجربه‌اي طولاني در زمينه ثبت شركت در تركيه براي ايرانيان، مي‌تواند بهترين راهنماي شما باشد. اين شركت، از صفر تا صد در كنار شما خواهد بود و تمامي مراحل قانوني را بهترين شكل تا اخذ اقامت تركيه، براي شما انجام خواهد داد. همين امروز با مشاوران استانبول همراه تماس بگيريد و نقطه عطف زندگي خود را رقم بزنيد.

منبع1

منبع2


[ شنبه 4 تير 1401 ] [ 15:40 ] [ حسین ]
[ ]

افزایش فروش سایت با طراحی سایت حرفه ای فروشگاهی !

سلام من محمد نصیری کارشناس سئو و کارشناس ارشد کارآفرینی هستم. اگر واقعا امکانش بود که هرکاربری با یک کلیک میتونست خریدش رو انجام بده الان فروش سایت فروشگاهی من 10 برابر میشد و این مسئله هم امکان پذیر نیست چرا که خیلی از بازدیدکنندگان سایت ها برای تفریح، قیمت گرفتن، بررسی اینا کلیک می کنند؛ اما می تونیم کاری رو انجام بدیم که فروشمون رو هم بیشتر کنه و هم اعتماد سازی انجام بشه!

خب خیلی شما دوستان که دارید این مطلب رو میخونید؛ سایت های بزرگ اینترنتی مثل webinseo.com و digikala.com و Moz.com و soft98.com و... رو میشناسید و می بینید که این سایت ها هر چند وقت یکبار برای بهینه سازی نرخ تبدیلشون تغییراتی رو روی سایتهاشون انجام میدن.

همونطور که میدونید خرید از سایت های اینترنتی کاملا احساسی و لحظه ایه. یعنی اگر خریدار مردد بشه دیگه خرید رو تکمیل نمیکنه! پس کوچکترین مشکل میتونه روند خرید رو ناتمام بزاره و فروش سایتمون کاهش پیدا کنه.

خب حالا بیایید بریم سراغ چند راهکاری که در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با وردپرس در وبین سئو انجام میدیم رو باهم مرور کنیم تا فروش سایتتون رو بتونید بیشتر کنید.

چند مرحله‌ای کردن خرید یا خلاصه کردن مراحل خرید

باتوجه به اینکه حوصله کاربرهای اینترنتی به شدت کم شده لازم که مراحل خرید رو تا جایی که امکان داره کوتاه کنید یا چند مرحله ای کنید که البته من خودم دیگه چند مرحله ای کردن خرید رو توصیه نمیکنم. کوتاه کردن مرحله خرید خیلی بیشتر بهتون کمک میکنه. مثلا اگر نیازی به ایمیل ندارید اصلا ایمیل رو از مشتری نگیرید و به شماره تلفن اکتفا کنید. اگر محصولتون انلاین فقط ایمیل  و شماره موبایل و نام خانوادگی کافیه. هر اطلاعات اضافی شاید باعث بشه مشتری از خریدش منصرف بشه و بگه بعدا خرید میکنم و همین به ضرر کسب و کار شماست. 

https://modiresabz.com/wp-content/uploads/2018/10/1.jpg

انگیزه بدید هرچند کوچیک باشه!

حتما اتفاقاتی رو تو زندگی تجربه کردید که ترس دارید و باید با اون روبرو بشید و برای روبرو شدن با اتفاقات به ظاهر ترسناک نیاز به مشوق و روحیه دارید. چرا که این روحیه دادن و تشویق باعث جسارت و شجاعت شما میشه. در فرآیند خرید همین اتفاق میفته و گاهی برای نزدیک شدن به فروش باید خریدار رو تشویق کنیم.

حالا داخل سایت چجوری میتونیم خریدار رو تشویق کنیم؟

در فرآین خرید اینترنتی می توانیم از جملات انگیزشی استفاده کنیم یعنی میکرو کپی رایتینگ یا تبلیغ نویسی به صورت زیرپوستی 

[ جمعه 27 خرداد 1401 ] [ 18:54 ] [ حسین ]
[ ]

راهنمای خرید پمپ باد (کمپرسور هوا)

پیش از خرید هر محصولی لازم است اطلاعات کافی را در رابطه با آن محصول کسب کنیم و خرید کمپرسور هوا یا پمپ باد از این قاعده مستثنی نیست. کمپرسور باد از آن دسته ابزار بسیار کاربردی است که در اماکن مختلفی از جمله تعمیرگاه‌های خودرو و نجاری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

حتی نقاش‌ها هم گاهی برای خلق آثار خود از این ابزار بهره می‌گیرند. جالب است بدانید که این وسیله بسیار کاربردی حتی توسط پزشک‌ ها و دندانپزشک ‌ها ( کمپرسور دندانپزشکی ) هم استفاده می‌شود. چنان چه شما هم قصد دارید یک کمپرسور هوا را برای رسیدگی به کارهای خود تهیه کنید، بهتر است پیش از هر اقدامی با ملاک‌های خرید بهترین کمپرسور پمپباد و برندهای مناسب آشنا شوید.

این مقاله به عنوان یک راهنمای خرید کمپرسور هوا ( پمپ باد) نوشته شده است و مطالعه آن می‌تواند شما را برای رسیدن به این هدف کمک کند. اما پیش از کسب هر اطلاعاتی درباره خرید پمپ باد بهتر است با مفهوم کمپرسور پمپ باد آشنا شویم.

 

کمپرسور هوا ( پمپ باد) چیست؟

کمپرسور هوا یا پمپ باد ابزاری برای استفاده از هوا یا گازهای فشرده است. این دستگاه با قدرت مکش بالای خود، هوا را می‌بلعد و سپس هوای جمع و متراکم شده را با شدت زیادی به بیرون می‌فرستد. خروج این هوا با فشار و سرعت بالا، انرژی جنبشی لازم برای انجام کار در صنایع را فراهم می‌کند. دستگاه‌های کمپرسور باد کاربردهای بسیار گسترده‌ای دارند. برای مثال این ابزار برای پر کردن لاستیک، رنگ آمیزی اتومبیل، تامین انرژی در دستگاه‌های مختلف و… مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

آشنایی با مدل‌ های مختلف کمپرسور هوا

انواع کمپرسورها بر اساس مکانیزم عملکرد نوع استفاده، حجم هوای تولیدی و… در چند دسته مختلف طبقه بندی می‌شوند. در ادامه به بررسی هر یک از انواع کمپرس هوا و مزایا و معایب آن‌ها پرداخته‌ایم. مطالعه این کمپرس‌ها به شما کمک می‌کند تا با اطلاعات بیشتری نسبت به خرید کمپرسور باد اقدام کنید. یکی از بهترین انواع کمپرسور های هوا، کمپرسور هیوندای هست.

 

  1. کمپرس باد پیستونی

کمپرس هوا پیستونی به دو دسته بدون روغن و روغنی تقسیم بندی می‌شود. اگر به دنبال خرید یک کمپرسور باد خانگی یا پمپ باد خانگی هستید، کمپرسورهای باد روغنی گزینه مناسبی برای شما خواهند بود. نه تنها قیمت پمپ باد کوچک نسبت به سایر پمپ‌های باد کم حجم کمتر است، بلکه این نوع پمپ باد هزینه نگهداری کمتری دارد؛ در نتیجه خرید آن بسیار مقرون به صرفه است.

استفاده از کمپرسور باد کوچک بسیار آسان بوده و راحت‌تر از دیگر دستگاه‌های کمپرسور باد جابه‌جا می‌شوند. با وجود این که پمپ باد کوچک قیمت کمتری دارد؛ اما بهتر است بدانید قادر به تولید فشارهای بالا در کاربردهای صنعتی را ندارد؛ در نتیجه بهتر است با توجه به نیاز خود برای خرید اقدام کنید. همچنین این نوع دستگاه پمپ باد سر و صدای زیادی تولید می‌کند.

یکی از انواع کمپرسورهای باد بدون روغن به عنوان پمپ باد سایلنت یا کمپرسور باد سایلنت شناخته می‌شوند؛ در نتیجه اگر به دنبال یک پمپ باد بی صدا یا کم صدا هستید، این نوع از کمپرسورها انتخاب مناسبی خواهند بود. کمپرسورهای باد بدون روغن دیگر نیازی به تعویض روغن نخواهند داشت.

این پمپ باد دو سیلندر امکان جمع آوری هوای بیشتر و در نتیجه شدت هوای خروجی بالاتری خواهد داشت. این نوع کمپرسور کاربرد زیادی در دندانپزشکی دارد. البته نباید نسبت به معایب پمپ باد بی صدا بی‌تفاوت بود. برای مثال قیمت پمپ باد سایلنت نسبت به پمپ باد روغنی بالاتر است.

 

  1. کمپرسور باد خانگی

این نوع کمپرس هوا بسیار کوچک بوده و حمل‌ونقل آسانی دارد. این نوع کمپرس از حجم 3 تا 50 لیتری را شامل می‌شود. این محصول بسته به حجم خود برای مصارف مختلفی از جمله باد کردن اسباب بازی‌های کودکان، باد کردن لاستیک خودرو، نصب کابینت، نصب دیوارپوش، نقاشی‌های ساختمانی و… کاربرد دارند. به بیان دیگر، یک پمپ باد 20 لیتری هیچ گاه کارایی مشابه با پمپ باد 50 لیتری یا یک پمپ باد 10 لیتری و حتی پمپ باد 25 لیتری را نخواهد داشت.

 

  1. کمپرسور باد فندکی

این نوع کمپرسور یک کمپرسور هوای با تنوع بالا است که بیشتر در خودروها کاربرد دارد. منظور از تنوع بالا این است که کمپرسور فندکی یا کمپرسور باد فندکی در دسته‌های مختلف مخزن دار، بدون مخزن و با قدرت و هوا دهی متفاوت موجود است.

قیمت پمپ باد فندکی بسته به ویژگی‌های آن متفاوت است. برای مثال پمپ باد فندکی قوی از انواع کم قدرت آن ارزان‌تر خواهد بود. صرف نظر از قیمت، بهترین پمپ باد فندکی برای شما نوعی است که با نیازهای شما هم خوانی بیشتری دارد. برای خرید پمپ باد فندکی می‌توانید به نمایندگی فروش کمپرسور باد فندکی مراجعه کنید و در رابطه با انتخاب بهترین کمپرسور باد فندکی مطابق با کاربرد مورد نظرتان مشاوره بگیرید.

 

  1. کمپرسور باد تسمه‌ای

کمپرسور باد تسمه‌ای، کارایی و استفاده‌ای کاملا شبیه به کمپرسورهای روغنی خانگی دارد. البته این نوع کمپرسور سر و صدای بسیار کمتری دارد و به لحاظ هزینه نگهداری بسیار مقرون به‌صرفه است. انواع کمپرسورهای باد تسمه‌ای در دو دسته کمپرسورهای باد تسمه‌ای ایستاده و کمپرسورهای باد تسمه‌ای خوابیده تقسیم بندی می‌شوند.

این نوع کمپرسورها به سبب قدرت موتور بالا و صرفه اقتصادی، مخازنی بزرگ دارند و حداقل حجم مخزن یک کمپرسور باد تسمه‌ای 50 لیتر است.

تسمه‌های به کار رفته در سیستم انتقال نیروی این کمپرسور به لرزش کمتر دستگاه و در نتیجه تولید سر و صدای کمتر کمک می‌کنند؛ با این حال هنوز هم نمی‌توان از میزان سر و صدای تولیدی این دستگاه چشم پوشی کرد. از آن جایی که تعویض تسمه‌ها هزینه بر نیست؛ در نتیجه نگهداری و تعمیر این نوع کمپرسور به صرف هزینه کمی نیاز دارد.

احتمال آسیب به سیلندرها در صورت وارد شدن آسیب به موتورهای این نوع کمپرسور باد بسیار کم است. از جمله معایب استفاده از کمپرسورهای باد تسمه‌ای می‌توان به نیاز دوره‌ای به تعویض روغن و میزان اتلاف انرژی بالا نسبت به سایر انواع کمپرسورهای هوا اشاره کرد.

 

 

 

منبع:

https://motorbargh.shop/

 

[ سه شنبه 17 خرداد 1401 ] [ 15:12 ] [ حسین ]
[ ]

بهترین سالن زیبایی غرب تهران

 بهترین سالن زیبایی غرب تهران

بسیاری از ما حداقل یکبار به بهترین سالن زیبایی مراجعه کرده ایم. اما آیا از خدمات آنها راضی بوده ایم؟ یا در پیدا کردن بهترین سالن زیبایی اشتباه کرده بودیم؟ از آنجایی که عملکرد سالن زیبایی تاثیر مستقیم بر زیبایی ظاهر ما دارد، پس باید به بهترین سالن مراجعه کنیم. به همین دلیل در این مقاله به معرفی ویژگی های بهترین سالن زیبایی غرب تهران می پردازیم.

آرایشگاه ها خدمات زیاد و متنوعی ارائه می دهند. بسیاری از ما ممکن است برای برخی از خدمات مثل اصلاح صورت و ابرو به آرایشگاه مراجعه نکنیم، ولی قطعا برای کار هایی مثل کوتاهی مو و رنگ مو به سالن زیبایی مراجعه می کنیم. اگر سالن زیبایی کادر حرفه ای نداشته باشد و مو ما خراب شود، باید تا رشد مجدد آن صبر کنیم. از این رو بهتر است به بهترین آرایشگاه برای خدمات مراجعه کنیم.

بهترین سالن زیبایی غرب تهران چه مشخصه هایی دارد؟

هر سالن زیبایی ویژگی هایی دارد که از روی آنها میتوان بهترین سالن را شناخت. برای اینکه کار شما را در یافتن بهترین سالن زیبایی راحت کنیم، در اینجا به معرفی مشخصه های بهترین آرایشگاه پرداخته ایم.

داشتن کادر حرفه ای و مجرب

پرسنل یک آرایشگاه باید به طور حرفه ای آموزش دیده باشند. همچنین از تجربه کافی در ارائه خدمات  برخوردار باشند. همچنین این پرسنل باید به کار خود مسلط باشند. کادری که در سالن زیبایی مشغول هستند، باید مدرک آرایشگری را دارا باشند. افرادی که در آرایشگاه ها کار می کنند، حتما باید با فیزیولوژی پوست و مو آشنایی کامل داشته باشند.

 

داشتن محیط پاکیزه و تمیز

سالن های زیبایی محیط های پر رفت و آمدی هستند. این پر تردد بودن باعث می شود که آلودگی های زیادی در این محیط وجود داشته باشد. پس بهترین سالن زیبایی تهران باید به صورت مرتب استریل شود. این مورد در این روز ها به دلیل پاندمی کرونا اهمیت ویژه ای پیدا کرده است.

برخورد کادر آرایشگاه

هر چه برخورد پرسنل سالن زیبایی دوستانه تر باشد، شما احساس راحتی بیشتری در آنجا دارید. به همین دلیل است که افرادی که از روابط اجتماعی بالاتری برخوردار هستند باید به سمت شغل آرایشگری بیایند.

به روز بودن

خدمات آرایشگری هر روز آپدیت می شود. در نتیجه یک آرایشگر خوب و حرفه ای باید با متد های روز دنیا آشنا باشد و دائما در حال آموزش دیدن باشد.

هزینه های معقول

یک سالن زیبایی خوب علاوه بر اینکه باید کیفیت خدمات آن بالا باشد، باید قیمت مناسبی نیز داشته باشد. تا مردم از عهده پرداخت هزینه های خدمات بر بیایند.

خدمات بهترین سالن زیبایی غرب تهران شامل چه مواردی است؟

هر آرایشگاه و سالن زیبایی خدمات مخصوص خود را ارائه می دهد. مثلا ممکن است یک سالن خدمات کراتینه مو را داشته باشد ولی یک سالن آن را نداشته باشد. در ادامه به اصلی ترین خدمات آرایشگاه ها اشاره می کنیم.

– خدمات مو( کراتینه مو، اکستنشن مو، رنگ مو و …)

– آرایش و میکاپ صورت

– خدمات ناخن( کاشت ناخن، مانیکور ناخن و …)

– اصلاح ابرو و صورت

– خدمات ابرو( تتو، رنگ ابرو و …)

 

– پاکسازی پوست

چگونه بهترین سالن زیبایی غرب تهران را تشخیص دهیم؟

بهترین سالن زیبایی غرب تهران باید تمامی ویژگی هایی که قبلا گفته شد را دارا باشد. باید اصلی ترین خدمات آرایشگری را ارائه دهد. یکی از راه هایی که می توانید به وسیله آن بهترین آرایشگاه را پیدا کنید، توجه به نظرات مراجعان قبلی آنجا است. اگر دیگران از کار یک سالن زیبایی راضی باشند، به احتمال زیاد شما نیز از عملکرد آنها راضی خواهید بود.

فضا و امکانات بهترین سالن زیبایی غرب تهران چطور است؟

فضای یک آرایشگاه باید بسیار آرام بخش باشد. سالن های زیبایی باید به بهترین امکانات مجهز باشند. وسایلی که در سالن های زیبایی استفاده می شود باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا مانع آسیب به پوست و مو مشتری شود.

جمع بندی

با مطالعه این مقاله شما با نحوه پیدا کردن بهترین سالن زیبایی غرب تهران آشنا شدید. یکی از مجهز ترین و بهترین آرایشگاه ها که در غرب تهران واقع است، سالن زیبایی نیکی ماندگار است. سالن زیبایی نیکی ماندگار با داشتن پرسنلی مجرب با کیفیت ترین خدمات را به مشتری ارائه می دهد. برای اطلاع بیشتر از خدمات آکادمی نیکی ماندگار می توانید به بخش خدمات سایت نیکی ماندگار مراجعه کنید.


[ جمعه 13 خرداد 1401 ] [ 15:18 ] [ حسین ]
[ ]

آرایش بیش از حد بانوان؛ بررسی علل و پیامدها

با یک نگاه کوتاه به آمار تولید لوازم آرایش در ایران و دنیا، می‌توان به خوبی مشاهده که این آمار، سال به سال افزایش می‌یابد. افزایش پیدا کردن سرانه تولید لوازم آرایش، تنها یک دلیل دارد: «افزایش تقاضا»

زمانی که آرایش کردن در جامعه رواج پیدا کند و زنان، تمایل بیشتری نسبت به استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی نشان دهند، بدون شک تولیدکنندگان نیز این فرصت را غنیمت شمرده، لوازم آرایشی بیشتری را تولید کرده، و به میزان بیشتری روانه بازار می‌کنند. به دنبال آن، فروشندگان نیز بیشتر شده و حتی فروشگاه های آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی بیشتری به چشم می‌خورند. حال در این میان، یک مسئله مطرح می‌شود.

چرا تمایل به استفاده از لوازم آرایشی زیاد است؟ چرا بانوان سال به سال میل بیشتری به استفاده از لوازم آرایشی نشان می‌دهند؟ علت آرایش بیش از حد بانوان چیست؟ تمام این عبارات، بیانگر یک مفهوم است: آرایش کردن در جامعه، شکلی افراطی به خود گرفته است.

در این گفتار کوتاه، ما قصد داریم تا علت آرایش بیش از حد بانوان را بررسی کنیم و ببینیم به چه دلایلی، میل به استفاده از لوازم آرایشی، بیشتر شده است. به علاوه، از پیامدها و عواقب اجتماعی این موضوع نیز سخن خواهیم گفت. با ما همراه باشید...

 

منظور از آرایش بیش از حد چیست؟

برای آرایش بیش از حد یا افراطی، تعریف دقیقی نمی‌توان ارائه داد. اینکه چه نوعی آرایشی غلیظ تلقی می‌شود، موضوعی است که در ذهن هر کس، معنا و مفهوم متفاوتی دارد. اما خب در این مورد، می‌توان یک معنا و مفهوم نسبی، که اکثریت جامعه آن را به عنوان عرف قبول داشته باشند، ارائه داد:

آرایشی که در آن از رنگ‌های تند و زننده، سایه‌هایی با رنگ‌های جیغ و رژ لب‌هایی با رنگ‌های بسیار درخشان استفاده شده باشد، معمولا از نظر مردم آرایش غلیظ و افراطی است. اینکه چه آرایشی غلیظ شناخته می‌شود را بر عهده خودتان می‌گذاریم.

به علاوه، آرایش افراطی را به گونه‌ای دیگر نیز می‌توان معنا نمود. اینکه فرد برای کوچکترین موقعیتی، از ده‌ها نوع لوازم آرایش استفاده کند، هر روز آرایش کند و عمل آرایش را بیش از حد اندازه انجام دهد نیز، می‌تواند در دایره آرایش افراطی گنجانده شود.

 

علت آرایش بیش از حد بانوان

حال که تا حدودی می‌دانیم منظور از آرایش افراطی و غلیظ چیست، اکنون بهترین زمان برای آن است تا دلایل و علل این موضوع را بررسی کنیم. هرچند که نمی‌توان به این موضوع، عناوینی چون «مشکل» یا «عارضه» را نسبت داد، اما خب به هر حال، از نظر متخصصان روانشناسی، مفهوم آرایش غلیظ و افراطی، می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد.

از جمله علل آرایش بیش از حد زنان، می‌توان به این موارد اشاره نمود:

  • رفع کمبودهای روانی و عاطفی

اکثر دلایلی که باعث می‌شوند زنان به آرایش افراطی و یا غلیظ روی بیاورند، درونی هستند. اولین علتی که می‌توان برای آرایش افراطی بانوان مطرح کرد، رفع کمبودهای روانی و پر کردن خلاء‌های عاطفی است. طبق آمار، گزارش شده زنانی که در زندگی مشترک خود احساس رضایت ندارند، به اندازه کافی محبت و صمیمیت را چه در خانه پدری و در زمان کودکی و چه در خانه همسر خود تجربه نکرده‌اند، تمایل بیشتری به آرایش افراطی از خود نشان داده‌اند.

 

  • رقابت و چشم و هم‌چشمی

آمارهای تخصصی نشان می‌دهند که تمایل به زیبایی در میان بانوان بیشتر است. آنقدر بیشتر که اکثر مواقع ممکن است این تمایل، به رقابت بین بانوان منجر شود. اینکه چه کسی از همه زیباتر است، برای عده‌ای از بانوان موضوعی بسیار مهم است؛ همین باعث می‌شود تا این دسته، برای ربودن عنوان زیباترین زن، به آرایش افراطی و غلیظ روی بیاروند. به عبارت دیگر، رقابت یا به اصطلاح عام، همان چشم و هم چشمی نیز می‌تواند علت آرایش بیش از حد زنان باشد.

 

  • عدم اعتماد به نفس و خود زشت‌انگاری

خود زشت‌انگاری یا به عبارت دیگر، همان بادی شیمینگ، در تمام افراد وجود دارد؛ مرد و زن هم نمی‌شناسد و در سنین جوانی، بسیار بیشتر به چشم می‌خورد. این حس خود کم‌بینی و زشت‌انگاری، معمولا از عدم اعتماد به نفس و عزت نفس کافی سرچشمه می‌گیرد و در نهایت، فرد برای اینکه این خلاء را جبران کند، به استفاده افراطی از لوازم آرایش، روی می‌آورد.

 

  • میل به جلب توجه

میل به جلب توجه، در تمامی انسان‌ها وجود دارد و شاید در عده‌ای از زنان، بیشتر باشد. جلب توجه کردن را شاید بتوان یک رفتار نابه‌هنجار در نظر گرفت که علت آن، ناشی از همان کمبودهای درونی است که پیشتر درباره‌اش گفتیم. این میل، به خصوص در دوران نوجوانی و بلوغ، شدت بیشتری پیدا می‌کند و با عوامل دیگر، ارتباط دارد.

 

  • مدگرایی و الگوپذیری نادرست

این یک مورد را در این اواخر، شاید بتوان از تمامی موارد دیگر، زیان‌بارتر و پرتاثیرتر دانست. توجه زیاد به مد و الگوپذیری از الگوهای نادرست، که از قضا این روزها به لطف فضای مجازی اصلا هم کم نیستند، می‌تواند یکی از مهم‌تریم دلایل گرایش بانوان به آرایش بیش از حد باشد بیوتی بلاگرها، و افراد فعال در این زمینه را به وفور می‌توان در اینستاگرام پیدا کرد و از تاثیر آن‌ها در آرایش افراطی بانوان، نمی‌توان غافل شد. البته ازدیاد فروشندگان و فروشگاه های آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی را نیز نمی‌توان در این مقوله، نادیده گرفت.

 

پیامدها و عواقب آرایش بیش از حد بانوان

آرایش بیش از حد بانوان، بدون شک خالی از عواقب و پیامدهای منفی نیست. عواقب، پیامدها و زیان‌های آرایش بیش از حد زنان را هم می‌توان از بعد شخصی، هم از بعد اجتماعی و هم حتی از بعد فیزیکی بررسی نمود.

  • سلامت جسمی

بگذارید این موضوع را ابتدا از منظر سلامت فیزیکی بررسی کنیم. بررسی‌های پزشکی نشان می‌دهند کسانی که بیش از اندازه آرایش می‌کنند، معمولا بیشتر از باقی افراد جامعه، دچار پیری زودرس می‌شود. از بین رفتن سلامت و زیبایی پوست، شاید اولین پیامد آرایش بیش از حد بانوان باشد.

 

  • بعد اجتماعی

بعد از آن، نوبت به بعد اجتماعی می‌رسد. کسانی که بیش از اندازه آرایش می‌کنند، یا آرایش آنان بیش از اندازه غلیظ و ناهنجار است، معمولا در جامعه انگشت‌نما هستند و بسیار مورد قضاوت قرار می‌گیرند. به علاوه، حتی گاها پیش می‌آید که این دسته از افراد، از جایگاه برابری با سایر افراد، برخوردار نیستند.

 

  • بعد شخصی و درونی

و سوم، بعد شخصی است. همانطور که پیشتر هم به آن اشاره کردیم، علت اصلی آرایش بیش از حد زنان، وجود مشکلات، خلاءها و عقده‌های دورنی است. آرایش کردن اما نه تنها راه حلی برای حل این مسائل نیست، بلکه می‌تواند موجب شدت یافتن آن‌ها نیز بشود. آرایش افراطی یک عادت مخرب است و می‌تواند در سایر ابعاد زندگی نیز تاثیر منفی داشته باشد.

 

منبع : علت آرایش بش از حد خانمها

 

 

 

[ سه شنبه 10 خرداد 1401 ] [ 18:43 ] [ حسین ]
[ ]

بهترین کافه رستوران‌های مشهد (8 مورد معروف!)

در این متن در رابطه بهترین کافه رستوران‌های مشهد صحبت می‌کنیم و مکان‌های مهمی را به شما عزیزان پیشنهاد می‌دهیم. اگر شما هم قصد سفر به این شهر زیبا را دارید، حتماً تا به انتها با ما همراه باشید. همان‌طور که همه می‌دانیم، شهر مشهد از نظر جاذبه گردشگری و تفریحی یکی از بهترین شهرها بوده و علاوه بر این دارای زیارتگاه بزرگی برای مسلمان‌ها است. به همین دلیل طرفداران بسیاری داشته و باید در رابطه با کافه رستوران‌های آن اطلاعاتی داشته باشیم.

دلیل انتخاب بهترین کافه رستوران‌های مشهد

قبل از بیان هر نکته‌ای باید بدانیم که دلیل انتخاب موارد نام برده شده در سطرهای پایین‌تر چیست. یکی از مهم‌ترین مواردی که در انتخاب رستوران‌های مشهد مهم است، کیفیت غذا و نوع مواد به‌کاررفته برای تهیه آن خواهد بود. به عبارتی دیگر باید توجه داشته باشیم که مواد اولیه برای تهیه غذا کیفیت بالایی داشته و تازه باشند. اگر قصد یک سفر با قطار دارید، برای تهیه بلیط قطار تهران مشهد رفت و برگشت از خدمات قطارهای فدک استفاده کنید. 

علاوه بر این نظافت هم بحث بسیار مهمی است که در بهترین رستوران‌های مشهد به‌طور کامل رعایت خواهد شد. همچنین باید توجه داشته باشیم که نوع برخورد پرسنل رستوران هم بسیار مهم و حائز اهمیت است. با ما همراه باشید تا در ادامه به بررسی بهترین کافه رستوران مشهد بپردازیم.

کافه پیانو

بهترین رستوران‌های مشهد

  1. رستوران پسران کریم: این مورد یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های مشهد است که دارای چند شعبه بوده و در تمامی آن‌ها خدمات بسیار خوبی ارائه خواهد شد. یکی از مهم‌ترین دلایل برتری رستوران معرفی شده این است که غذاهای آن با بهترین مواد اولیه تهیه خواهند شد. قیمت مناسب دومین دلیل انتخاب رستوران پسران کریم است.

  2. رستوران معین درباری: این مورد از رستوران‌های مشهد دارای تجربه کاری حدود 100 سال بوده و در تمام این مدت مردم از کیفیت غذاهای آن راضی بودند. شما هم می‌توانید مانند بسیاری از افراد برای صرف یکی از وعده‌های غذایی خود به آنجا رفته تا کیفیت زبان زد آن را تجربه کنید.

  3. کافه رستوران خیابان سی‌ام: این کافه رستوران دارای منظره بسیار زیبایی است. اگر شما هم مانند بسیاری از افراد به منظره‌های خاص علاقه داشته و می‌خواهید تجربه متفاوتی داشته باشید، حتماً به این کافه رفته و در آنجا خاطرات خوبی رقم بزنید.

  4. کافه رستوران لئون: این مورد یکی از بهترین کافه‌های مشهد است که علاوه بر فست و فود، غذاهای سنتی ایرانی هم در منو خود دارد. درصورتی‌که دنبال فضایی شیک و مدرن هستید، حتماً این گزینه را امتحان کنید.

  5. کافه رستوران 1860: این کافه رستوران یکی از متفاوت‌ترین نمونه‌هایی است که به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم. شما می‌توانید برای داشتن تجربه بسیار خاص به آنجا بروید. درصورتی‌که خود یا یکی از دوستان شما به سبک‌های کابوی علاقه دارید، کافه رستوران 1860 بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

  6. کافه رستوران هالیدیز: شاید شما هم مانند بسیاری از افراد برای صرف صبحانه به دنبال کافه رستوران خوبی باشید. همان‌طور که می‌دانید بعضی از کافه‌ها برای وعده صبحانه مورد خاصی را ارائه نمی‌دهند. درصورتی‌که شما هم به وعده صبحانه اهمیت فراوانی می‌دهید، حتماً برای صرف این وعده کافه رستوران هالیدیز را انتخاب کنید.

  7. کافه رستوران دیت: درصورتی‌که شما جزو افرادی هستید که برای تفریح یا استراحت به شهر زیبا مشهد سفر نکرده و قرار کاری دارید، حتماً کافه رستوران دیت را انتخاب کنید و در فضای شیک و آرام آن تمرکز لازم را به دست بیاورید.

  8. کافه رستوران پیانو: این مورد بیشتر به سبک کافه بوده و تا حدی از رستوران دور شده است اما شما می‌توانید برای داشتن یک فضای دنج و آرام روی آن حساب کنید. کافه پیانو طبق تجربه غذاهای قابل قبولی داشته و محیط آرام آن سبب آرامش خاصی خواهد شد.

بهترین کافه های مشهد در هاشمیه

قیمت در انتخاب بهترین کافه رستوران‌های مشهد چه تأثیری دارد؟

قطعاً می‌دانیم که قیمت و هزینه پرداختی در تمامی موارد مهم بوده و نمی‌توان از اهمیت آن غافل شد. به همین دلیل باید بگوییم که قیمت هم تا حدی در انتخاب کافه رستوران‌های مشهد یا هر شهر دیگری مهم خواهد بود اما اولویت اول را نباید به آن اختصاص داد. به عبارتی دیگر زمانی که قرار است به یکی از کافه رستوران‌های شهری بروید، قبل از هر چیزی باید به کیفیت غذای آن اهمیت بدهید.

درصورتی‌که یکی از کافه‌ها دارای قیمت بسیار کمی بوده اما کیفیت غذای آن پایین باشد چه ارزشی دارد؟ در این چنین مواردی باید چندین برابر برای درمان و رفع مسومیت خود خرج کنید؛ درحالی‌که اگر از همان ابتدای کار برای صرف وعده خاصی به کافه رستوران خوبی رفته بودید، قطعاً هزینه‌های کم‌تری را پرداخت می‌کردید.

جمع‌بندی

در نهایت تمامی مطالب بالا را به این شکل می‌توان بیان کرد که بهترین کافه رستوران‌های مشهد شامل مواردی هستند که کیفیت غذای بسیار خوبی خواهند داشت. علاوه بر این نظافت حرف اول را در این کافه رستوران‌ها زده و نیازی نیست از این بایت نگرانی خاصی داشته باشید. همچنین باید بدانیم که کافه رستوران‌های منتخبی دارای قیمت مناسبی بوده و از این بابت هم مشکلی نخواهد بود.

کافه پیانو، کافه رستوران دیت، کافه رستوران 1860 و ... جزو مواردی بودند که در سطرهای بالاتر به‌عنوان بهترین کافه رستوران‌های مشهد نام برده شدند. تمامی موارد نام برده شده در سطرهای بالاتر طبق صحبت تمامی کسانی است که بارها از این کافه رستوران‌ها استفاده کردند و راضی بودند.

منبع: قطار فدک

 

 


[ دو شنبه 9 خرداد 1401 ] [ 14:47 ] [ حسین ]
[ ]

بهترین روش کاشت مو

بهترین روش کاشت مو اگر شما در دسته افرادی هستید که دچار طاسی و کم پشتی مو شده‌اید میتوانید با مراجعه به پزشک متخصص مو و همچنین مشورت با مشاوران کلینیک‌های کاشت مو ، از این روش استفاده کنید.

دلایل زیادی برای ریزش مو وجود دارد از جمله عوامل ژنتیکی و موروثی . این موارد از اصلی‌ترین دلایل ریزش مو به حساب می‌آید. از دیگر دلایل ریزش مو در  افراد میتوان به استفاده مداوم از لوازم گرمایی، اتوی مو، عوامل هورمونی، انتخاب نادرست شامپوی مو و استفاده مداوم از رنگ‌های شیمیایی اشاره کرد.

عمل کاشت مو روش‌های زیادی دارد که پزشک بعد از انجام معاینات با توجه به سن و وضعیت بدن شما تصمیم میگیرد که از چه روشی برای شما استفاده کند. حال اگر شما تصمیم گرفته‌اید که کاشت مو را انجام دهید و دنبال اطلاعات در مورد آن هستید بهتر است با ما در این مقاله همراه باشید.

کاشت مو چیست؟

کاشت مو یکی از پرطرفدارترین و موثرترین عمل‌ها به حساب می‌آید. در این روش فولیکول‌های پرتراکم سر را جدا می‌کنند و در بخش فولیکول‌های کم تراکم قرار می‌دهند. یعنی به طور عامیانه، کاشت مو یک عمل جراحی است که در این عمل، موها را به نقاط طاس، نازک یا کم موی پوست سر منتقل می‌کند.

در این روش فولیکول‌های آسیب دیده ترمیم می‌شوند. بر اساس پژوهش‌های انجام شده از هر پیاز مو یک الی چهار تار مو رشد می‌کند که در روش کاشت مو به دلیل استفاده از روش‌های جدید از تغییر و یا دستکاری ریشه مو را انتقال می‌دهند.

در یک جلسه از کاشت مو که معمولا یک روز طول می‌کشد، 1500 تا 3000 گرافت مو را بهم پیوند میز‌نند. این عمل به صورت سرپایی انجام می‌شود. البته مانند هر عمل زیبایی برای نتیجه بهتر باید کارهایی قبل و بعد از عمل انجام دهید.

در زمان شروع عمل به کف سر شما بی حسی زده می‌شود. به همین دلیل درحین عمل افراد هیچ دردی را حس نمی‌کنند. اما ممکن است بد از گذشت زمانی از عمل، مقدار کمی از درد را حس کنند که امری طبیعی است. مقدار درد طوری نیست که نتوانید کارهای روزانه خود را انجام ندهید. بلکه نیاز به کمی استراحت دارید و به راحتی میتوانید کارهای روزانه خود را انجام دهید. در نهایت بعد از گذشت 3 تا 5 روز می‌توانید نتیجه کار را ببینید. با توجه به مهارتی که پزشک شما دارد کاشت مو تا 98 درصد میتواند با موفقیت به نتیجه برسد.

کاشت مو و بهترین روش کاشت مو

انواع روش‌ کاشت مو

کاشت مو روش‌های زیادی دارد که میتوانید یکی از این روش‌ها را با مشورت پزشک خود انتخاب کنید.

  • کاشت مو به روش FUT یا FUSS

این روش یکی از قدیمی ترین روش‌های کاشت مو به حساب می‌آید. به همین دلیل زمان استفاده از این روش بیمار را بیهوش می‌کردند و با استفاده از روش جراحی فلپی از بانک مو را برای استفاده از این روش برمی‌دارند. این روش عوارض زیادی را با خود همراه داشت. عوارضی چون دردهای بعد از عمل، باقی ماندن جای بخیه، احتمال نگرفتن کاشت‌های انجام شده و در نهایت بیهوشی. بعد از گذشت مدتی روش‌های جدیدی پدید آمد به همن دلیل استفاده از این روش کاهش یافت. از مزایای این روش میتوان به شانس برداشتن گرافت مو از بان مو بسیار زیاد است.

برای انجام عمل کاشت مو به روش FUT ، جراح شما مراحل زیر را دنبال می کند:

  1. جراح با استفاده از چاقوی جراحی، تکه‌ای از پوست سر شما را برمی‌دارد. این قسمت معمولاً از پشت سر شما برداشته می‌شود. اندازه نوار معمولاً حدود 6 تا 10 اینچ طول دارد. اما می‌تواند از گوش به گوش دیگر کشیده شود.
  2. ناحیه‌ای که پوست سر برداشته شده را با بخیه می‌بندند.
  3. جراح شما و دستیارانش نوار پوست سر را با چاقوی جراحی به قطعات کوچکتر جدا می‌کنند. آنها ممکن است قطعه را به 2000 قطعه کوچکتر تقسیم کنند که گرافت نامیده می شود. برخی از این گرافت‌ها ممکن است هر کدام فقط یک تار مو داشته باشند.
  4. جراح با استفاده از یک سوزن یا تیغ، سوراخ‌های کوچکی در پوست سر شما ایجاد می‌کند که در آن مو کاشته می‌شود.
  5. جراح موهای قسمت برداشته شده از پوست سر را وارد سوراخ‌های ایجاد شده سر می‌کند. که این مرحله در عمل کاشت مو پیوند نامیده می‌شود.
  6. سپس محل‌ جراحی را با بانداژ یا گاز می‌پوشانند.

تعداد خاصی از پیوندهایی که دریافت می‌کنید به موارد زیر بستگی دارد:

  • نوع موی شما
  • اندازه محل پیوند
  • کیفیت (از جمله ضخامت) مو
  • رنگ مو

 

 


[ دو شنبه 26 ارديبهشت 1401 ] [ 17:7 ] [ حسین ]
[ ]

عربستان بیشتر بشناسیم

عربستان با نام رسمی عربستان سعودی بزرگترین کشور در غرب آسیا است. این کشور که بخش عمده شبه جزیره عربستان را دربر گرفته است از شمال با عراق، اردن و کویت از سوی شرق با امارات متحده عربی، قطر و خلیج فارس از جنوب خاوری با عمان از سوی جنوب با یمن و از سوی باختر با دریای سرخ هم‌مرز است. جایگاه‌های مهم دینی مسلمانان هم‌چون کعبه، قبرستان بقیع، مسجد النبی و آرامگاه پیامبر اسلام (ص) در این کشور جای دارد. این سرزمین همواره سکونتگاه دو گروه قومی سامی‌ها که اغلب در عربستان داخلی استقرار داشتند و حامی‌ها که در کرانه‌های دریای عمان و دریای عرب زندگی می‌کرده اند بوده است.

 

پادشاهی سعودی

حکومت پادشاهی سعودی در سال ۱۷۵۰ (میلادی) به وسیله محمد بن سعود پایهریزی شد. پس از وی ملک عبدالعزیز با پشتیبانی شیخ محمد بن عبدالوهاب، شهر ریاض را به تصرف درآورد. در زمان عبدالعزیز، استان عسیر، تهامه، حجاز، عمان، احساء، قطیف، زیاره، بحرین، وادی الدواسر، الخرج، محمل، وشم، سُدَیر، استان قصیم، المجمعه، منیح، رنیّه و تربة تحت تصرف وهابیان درآمد. سعود بن عبدالعزیز کشورگشایی‌های وهابیان را در شبه جزیره عربستان تا خلیج فارس ادامه داد. در زمان ابراهیم بن سعود، عربستان از مصر شکست خورد و طوسون پاشا، فرمانده سپاه مصر، مکه را فتح کرد. اما نتوانست در مدینه پیشروی کند و به قاهره بازگشت. پس از طوسون پاشا، برادرش ابراهیم محمد علی پاشا نجد را گرفت و خود را به درعیه (پایتخت آل سعود) رساند و آن را به محاصره درآورد. این بار نیز مقاومت وهابیان را بار دیگر در هم شکست. دوران فرمانروایی عبدالله بن سعود آل سعود، اوج نفوذ فرهنگ اروپا در عربستان بود تا این که عبدالله بن سعود شکست خورد و به دستور ابراهیم پاشا محکوم به اعدام شد.

 

عربستان به موسیقی علاقه بسیاری دارن آهنگ و ریمیکس های شاد عربی با خواننده معروف خود اجرا میکنن و شنونده های از کشور های همسایه هم دارند آهنگ های جدید با زبان عربی در مراسمات اجرا میکنن موزیک شاد عربی طرفدار زیادی داره و در مراسم های جشن و عروسی پخش میکنن

بانوان در عربستان

دولت سعودی دختران را از آموزش منع نکرده‌است و حتی آموزش رایگان نیز برای ایشان در نظر گرفته‌است ولی حضور دختران در آموزشگاه‌ها و مدارس محدود است. بر اساس آمار رسمی دولت سعودی، ۵۵ درصد دانش آموزان دبستان، ۷۹ درصد دانش آموزان راهنمایی و ۸۱ درصد دانش آموزان دبیرستان پسر هستند. دیدگاه‌های سنتی باعث شده که بسیاری از دختران در سنین پایین مدرسه را ترک کنند. در عربستان سعودی، مدارس و دانشگاه‌های متفاوت برای دختران و پسران وجود دارد.

C:\Users\omid\Desktop\1228462_821.jpg

حجاب سفر خانم‌ها در سعودی: برداشت علمای حنبلی از حجاب اسلامی، پوشاندن تمام بدن از جمله چهره و دست‌هاست. پلیس دینی عربستان همواره بر این نوع پوشش زنان نظارت دارد. پوشاندن دست‌ها و چهره برای تمام دخترانی که بیش از ده سال سن دارند و به بلوغ رسیده‌اند، اجباری است. در آموزشگاه‌های سعودی پوشیدن روبنده اجباری است. همچنین علمای حنبلی سفر زنان را بدون همراهی مردی از محارمش ممنوع می‌دانند. در سعودی این قانون به دقت اجرا می‌شود و به زنانی که محرمی به همراه ندارند، اجازهٔ بیرون رفتن داده نمی‌شود. این قانون هم در سفر‌های درون کشور و هم در سفر‌های برون کشوری انجام می‌شود.

 

وضعیت اقتصاد

عربستان سعودی از بزرگترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان نفت دنیا است. این کشور بیشترین ذخایر نفت جهان را داراست که این ذخایر به شکل عمده‌ای در استان شرقی متمرکز شده‌اند. نفت ۹۵٪ از صادرات و ۷۰٪ درآمد دولت را تشکیل می‌دهد. هر چند اخیراً صادرات غیرنفتی افزایش یافته‌اند. نفت باعث تبدیل این کشور به یکی از ثروتمندترین کشور‌های دنیا شده است. درآمد‌های گسترده نفتی سبب مدرنیزه شدن سریع کشور و ایجاد رفاه شده است. عربستان همچنین دارای ششمین ذخایر گاز طبیعی بزرگ جهان است.

 


[ دو شنبه 26 ارديبهشت 1401 ] [ 15:50 ] [ حسین ]
[ ]

احمد سلو خواننده محبوب ایرانی می باشد.

احمدرضا شهریاری متخلص به احمد سلو متولد یازده آبان 67 می باشد. احمد سلو از دوران کودکی علاقه زیادی به موسیقی داشت و از سن 18 سالگی وارد عرصه موسیقی شد.



احمدرضا شهریاری از سال 84 آهنگسازی را به صورت آکادمیک فرا گرفت و از سال 86 شروع به کار حرفه ای در این زمینه کرد. در این مدت مشغول به تنظیم و اهنگسازی برای خوانندگان مختلفی بود تا اینکه سال 88 خودش علاقه به خوانندگی پیدا کرد و شروع به ساختن موزیک برای خودش کرد.

 

 

میمیرم، زخم کاری، آخرین بار، بی خداحافظ، و هنوزم دوست دارم از جمله قطعاتی بود که از احمد سلو منتشر شد و توانست مورد توجه قرار بگیرد. تا اینکه در سال 91 اولین قطعات خود را پخش کرد و با استقبال خوب مردم مواجه شد و در سال 92 با‌ قراردادی که با شرکت آوای مهر میهن بست تولید اولین آلبوم رسمی خودش را آغاز کرد. ‌پس از اخذ مجوزهای لازم از مرکز موسیقی وزارت ارشاد آلبوم اولش به نام ،«اخرین بار» در بازار موسیقی کشور منتشر شده است.»

 

احمد سلو موزیک های آهنگ های جدید زیادی منتشر کرده که در پایین تعدادی از آن هارو نام میبریم 

 

خیابونی  ، از این روزا  ،  فرشته ،  آغوش ، سر به هو کجایی

میمیرم  ، گریه کردم  ،  حس گرم  ، رز، تنهام نزار ،  وقتی نباشی

مجبور  ،  هایده  ، SMS آخر ،  غریب کربلا  ، یادش بخیر

یادم میوفتی ،  بغض سکوت  ، خوشید  ، دوست دارم 

دیوار تنهایی  ، شب تولد  ، تقصیر تو نیست  ،  عذاب وجدان

پیاده ،  مجنونتم آقا ، رویای پاییزی ،  مهربونا ، عشقم 

تحویل سال ، اینانما  ،  نمی ترسم ، دلگیرم ، کافه

 

قلب وحشی ، بی لیاقت ، شاهرگ ، نفس

 

[ دو شنبه 26 ارديبهشت 1401 ] [ 15:45 ] [ حسین ]
[ ]

.....................

[ شنبه 24 ارديبهشت 1401 ] [ 23:25 ] [ حسین ]
[ ]

newsarchive

[ جمعه 23 ارديبهشت 1401 ] [ 3:10 ] [ حسین ]
[ ]

راهنمای خرید و استفاده از کولر گازی جی پلاس

راهنمای خرید و استفاده از کولر گازی جی پلاس

میزان سرمایش کولر های گازی نسبت به کولرهای آبی بیشتر است و چند سالی است که در کشورمان حتی در مناطق گرم و خشک مردم بیشتر به استفاده از کولرهای گازی روی آورده اند. متاسفانه به دلیل تحریم هایی که در سال های اخیر با آن رو به رو هستیم امکان ورود خیلی از برندهای خارجی در ایران غیر ممکن می باشد. اما با وجود این تحریم ها برندهای تولیدی داخلی موفق تر از قبل به فعالیت پرداختند. کولر گازی جی پلاسیک کولر پرقدرت و با توان سرمایشی و گرمایشی بالا می باشد که محصول شرکت قدرتمند چی پلاس یا همان گلدیران سابق با تجربه 30 سال موفقیت در زمینه خدمات لوازم خانگی می باشد. اگر شما هم برای خرید کولر گازیبه دنبال یک برند معتبر می باشید که از کارکرد آن خیالتان آسوده باشد و سالهای سال برایتان با قدرت کار کند ما به شما خرید کولر گازی جی پلاسرا پیشنهاد می کنیم. با ما همراه باشید تا بیشتر با این کولر با کیفیت آشنا شوید.

در روزهای گرم تابستان وجود یک کولر گازی قوی که بتواند قدرت خنک کنندگی خوبی داشته باشد و میزان مصرف برق آن نیز کم باشد بسیار مهم می باشد. برند جی پلاس جهت تامین آسایش شما در روزهای گرم تابستان و حتی روزهای سرد زمستان تمام تلاشش را می کند تا شما ضمن خرید اینترنتی کولر گازی جی پلاس از سایت های معتبر مثل مجموعه لوازم خانگی رودیکا، باکیفیت ترین محصولات را با نازلترین قیمت تهیه کنید. 

کولر گازی جی پلاس

 

 چرا کولر گازی چی پلاس بخریم؟

جی پلاس یک برند تازه نفس است که در همین زمان کم در هر دو منطقه گرمسیری و معتدل امتحانش را خوب پس داده است. کولر گازی جی پلاس با مصرف بهینه انرژی به دلیل استفاده از اینورتر تا حدود 60 درصد در هزینه برق نیز صرفه جویی می کند. قیمت کولر گازی جی پلاس نیز در مقایسه با سایر برندهای داخلی و خارجی بسیار به صرفه تر است و به همین دلیل بیشتر از سایر برندها خواهان دارد. در ساخت قطعات داخلی کولر گازی جی پلاس از باکیفیت ترین قطعات الکترونیکی استفاده شده است که باعث می شود میزان خرابی این دستگاه کاهش پیدا کند. البته این هم باید ذکر کنیم که کولر گازی جی پلاس زیر نظر مهندسین مجرب و کار‌آزموده و طبق استانداردهای موجود در برند ال جی و با  همان خط ویژه، تولید و روانه بازار می شود. 

مزیت های کولرهای گازی جی پلاس

کولرهای گازی جی پلاس در ظرفیت های 9000 تا 30000 در بازار موجود می باشند و به راحتی بر روی دیوار نصب می شوند. وزن این دستگاه نسبت به سایر برندها کمتر می باشد و از نظر ابعاد و شکل ظاهری بسیار مناسب است به طوری که فضای کمتری را اشغال می کند. در سیستم تصفیه هوای کولر گازی جی پلاساز بهترین و با کیفیت ترین فیلتر های چند لایه استفاده شده است به گونه ای که از ورود گرد و غبار به فضای داخلی جلوگیری می کند. همچنین صدای این دستگاه بسیار پایین می باشد. این موضوع در محیط های اداری، درمانی و یا در منازل در هنگام استراحت و خواب بسیار اهمیت پیدا می کند . یکی دیگر از مزیت های کولر گازی جی پلاسدارا بودن قابلیت گرمایشی در مدلهای مختلف این برند می باشد که باعث می شود نه در سرما و نه در گرما نگران تنظیم دمای محیط‌تان نباشید.

کولر گازی جی پلاس

موتور کولر های گازی قلب آنها می باشد که در صورت از کار افتادن، دیگر کولر کارایی ندارد. کندانسور کولر گازی جی پلاساز با‌کیفیت ترین آلیاژ درجه یک تهیه شده است و در برابر آب و هوای مختلف آسیب نمی بیند. پرتابش باد در این کولرها در چهار جهت انجام می شود و این نوع پرتابش باد به خنک کنندگی سریعتر و بهتر محیط بسیار کمک می کند. همچنین امکان قابلیت تنظیم جهت وزش باد نیز در انواع مختلف مدل های کولر گازی جی پلاسموجود می باشد. علاوه بر این وجود خاصیت توربو در کولرهای گازی جی پلاس به شما این امکان را می دهد تا در روزهای گرم‌تر سریعتر دمای محیط شما کاهش یابد و به دمای مطلوب برسد. یکی از ویژگی های دیگر کولر های گازی جی پلاس خاصیت dry می باشد که موجب حذف رطوبت اضافی هوا شده و باعث مطبوع شدن هوای محیط می شود. هم چنین با قرار دادن یکی سری تنظیمات دلخواه در ویژگی I set up می توانید با هر بار روشن شدن کولر‌تان را در همان تنظیمات باقی بگذارید. اما کدام مدل را برای خرید آنلاین کولر گازی جی پلاسانتخاب کنیم ؟

کولر گازی جی پلاس


کدام مدل کولر جی پلاس را بخریم؟

بی شک می توان گفت همه مدل های کولر های برند جی پلاس عالی و با کیفیت هستند و شما در زمان انتخاب و سفارش باید به متراژ محل مصرفی خود دقت کنید. در لیست فروش این برند پنج مدل برای مناطق معتدل طراحی شده است و 2 مدل برای مناطق گرمسیری. در همه مدل های موجود اینورتر موجود است که در مصرف انرژی بسیار تاثیر گذار است. در کولرهای گازی جی پلاس زمانی که دما به حد مطلوب برسد کندانسور با کاهش دور موتور دما را در همان درجه نگه می دارد و خاموش نمی شود. این کار در کاهش مصرف انرژی بسیار موثر می باشد. کولر گازی جی پلاس GACTM24L1یکی از انواع مدل های برند جی پلاس می باشد که در مناطق گرم و معتدل کارایی دارد. این کولر کارآمد دارای ویژگی های زیر می باشد:

  • مصرف بهینه انرژی یا  Eco 

  • پرتاب باد به  چهار جهت

  • قابلیت سرمایشی و گرمایشی

  • قابلیت Dry

  • قابلیت I set 

  • سرمایش 24000 و گرمایش 25000

کولر گازی جی پلاس

 

نحوه خرید و سفارش آنلاین کولر گازی جی پلاس

امروزه خرید اینترنتی بیشتر از خرید حضوری طرفدار دارد، زیرا شما نیازی نیست زمان زیادی را برای چرخیدن در خیابان ها برای جست و جو محصول مد نطر‌تان صرف کنید و بدون آشنایی با خصوصیات محصول مد نظر‌تان خریدی انجام دهید. این مسئله در شهر های بزرگ بیشتر اهمیت پیدا می کند. در خرید اینترنتی بدون اینکه ساعت های طولانی را در ترافیک بگذرانید و تعداد محدودی مغازه را بگردید، به راحتی با یک سرچ در اینترنت می توانید هم درباره کالای مدنظرتان اطلاعات کافی به دست بیاورید و هم مناسب ترین خرید را انجام دهید. به همین جهتخرید آنلاین کولر گازی جی پلاسدر تهران بسیار رایج تر می باشد. اما  فرقی نمی کند شما ساکن کدام شهر ایران زمین باشید. کافی است به راحتی با مراجعه به سایت لوازم خانگی رودیکامحصولتان را انتخاب کنید و در کمترین زمان ممکن در مقصد مورد نظرتان تحویل بگیرید. مجموعه رودیکا با داشتن لیست وسیعی از لوازم خانگی با انواع برند های معتبر از جمله برند جی پلاس با هدف حفظ رضایتمندی مشتریان، رویای شما را برای خرید انواع لوازم خانگی مورد نیازتان فراهم آورده است. کافی است لذت یک خرید را با رودیکا تجربه کنید تا این مجموعه را همواره در صف اول مراکز خرید کالاهای مورد نیازتان قرار دهید.


[ یک شنبه 11 ارديبهشت 1401 ] [ 14:50 ] [ حسین ]
[ ]

طرز تهیه میلک شیک خرما در کمتر از 5 دقیقه!

شیک خرما نوعی میلک شیکی است که با خرما درست می شود. منشا این نوشیدنی در دره کواچلا در کالیفرنیا است. البته ما هم در ایران از این شیک به عنوان یک ماده پر کالری استفاده می‌کنیم. این نوشیدنی معمولا در روزهای تابستانی توسط مردم مورد استفاده قرار می‌گیرد ولی بسیاری از ورزشکاران از آن به عنوان یک نوشیدنی بعد از تمرین‌های سخت هم استفاده می‌کنند. با بخش آشپزی مجله اینترنتی باحال مگ همراه باشید. 

چرا تهیه شیک خرما را توصیه می‌کنیم؟

میلک شیک خرما یک نوشیدنی سالم و خوش طعم است که برای سلامتی ما بسیار مفید است. حاوی بسیاری از ویتامین ها و مواد مغذی است که به قوی و سالم ماندن ما کمک می‌کند. به طور مشابه، می توان آن را در هر زمانی از روز مصرف کرد، مانند بعد از ورزش یا قبل از رفتن به سر کار در صبح. میلک شیک حاوی تمام مواد معدنی ضروری مانند پتاسیم، سدیم، کلسیم و آهن است. همچنین فواید زیادی برای سلامتی از جمله تأثیر مثبت بر قلب، مغز و بدن دارد. میلک شیک خرما برای متابولیسم ما بسیار مفید است زیرا میلک شیک حاوی مواد مغذی سالمی است که به بهبود سیستم گوارش ما کمک می کند.

 

آیا می‎توان از شیک خرما در صبحانه استفاده کرد؟

این شیک یک گزینه عالی برای صبحانه است. اگرچه به دلیل قند بالاتر، اغلب آن را به عنوان میان وعده یا دسر ظهر می‌خورم. با این حال، پر از فیبر و پروتئین است که به شما انرژی می‌دهد و تا ناهار احساس سیری می‌کنبد. همچنین سرشار از مواد مغذی، ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌ها است و گیاهی است.

مواد لازم 

  • نصف فنجان شیر 

  • 3 فنجان بستنی وانیلی

  • یک چهارم قاشق چایخوری پودر دارچین

  • ده عدد خرما رسیده و بزرگ

طرز تهیه میلک شیک خرما 

ابتدا خرماها را بشویید تا از ذرات کثیفی پاک شوند و سپس خشک شوند.  هسته‌‌های آنها را از داخل جدا کنید. همه مواد را درون مخلوط کن ریخته تا مواد با هم مخلوط و یکدست شوند. در لیوان ریخته و با عسل یا سس کارامل بریزید و با خامه فرم گرفته یا تکه های موز تزیین کنید.

 


[ شنبه 10 ارديبهشت 1401 ] [ 14:19 ] [ حسین ]
[ ]

آیا قانون جذب حقیقت دارد؟

قانون جذب از جمله موضوعاتی است که شاید این روز ها بر سر درست و یا غلط بودن آن بحث های زیادی می شود که درست همانند سایر ایده ها و نظریات، ممکن است مدافعان و مخالفانی داشته باشد. 

انکار نمی کنیم که قطعا بسیاری از افرادی که در ابتدای راه آموزش قانون جذب قرار می گیرند، با تردید ها، سوالات و ابهامات زیادی مواجه می شوند اما پس از مدتی با آموزش های صحیح و تمرین و تکرار توانسته اند به کمک این قانون به تمامی خواسته های خود برسند و از جمله انسان های موفق دوران خود باشند.

اگر شما هم جزو آن دست از افرادی هستید که در خصوص قانون جذب سوالات و ابهامات زیادی را در سر دارید، با ما باشید در این مقاله به تمامی سوالات شما در خصوص قانون جذب پاسخ دهیم.

تاریخچه پیدایش قانون جذب

بنیانگذار آیین بودا شاید اولین فردی باشد که صد ها سال پیش قانون جذب را به انسان ها آموخت. وی از این آموخته ی خود تحت عنوان این موضوع که "شما تبدیل به همان چیزی می شوید که به آن فکر می کنید" یاد می کرده است.

پس از بودا در فرهنگ غرب، واژه ی کارما گسترش یافت که مطابق با آن گفته می شد که هر آن چه را که به جهان پیرامون خود عرضه کنی در نهایت به همان چیز در زندگی خود دست می یابی. چه آن که شما شادی و یا خشم را به جهانیان عرضه کنی و چه آن که عشق یا نفرت را پراکنده سازی.

این موضوعات سالیان سال در میان مردم روا داشته و افراد در اشکال و جوانب مختلف زندگی از آن استفاده می کرده اند.  به این ترتیب روشن می شود که موضوع قانون جذب پدیده ی نوظهور و بدیعی نیست که امروز و دیروز کشف شده باشد و در ذات وجود آن شک و تردید باشد.

اگر چه که قواعد اصلی و زمینه ای قانون جذب در تمامی ادیان و فرهنگ ها در طی اعصار مختلف وجود داشته است، اما هنوز هم این قانون برای انسان ها پر از رمز و راز های گوناگون و ناشناخته ها می باشد. قانون جذب از گذشته تا به امروز در بطن زندگی انسان ها وجود داشته و دارد اما متاسفانه هنوز هم بسیاری از افراد حتی نام آن را نیز نشنیده اند و نحوه ی عملکرد صحیح آن را نمی دانند.

قانون جذب چه می کند؟

انسان می تواند به کمک قانون جذب، امیدوار به زندگی پیش رو و کسب نتایج و موفقیت های بیشتر باشد، آیا این فعل بدی است؟

در قانون جذب به افراد آموزش داده می شود تا نا امیدی را کنار گذاشته و با روحیه ی جنگجویی به استقبال مشکلات پیش رو بروند، آیا تلاش برای رسیدن به آرزو ها یکی از نکات مثبت این قانون نیست؟

به کمک قانون جذب عشق، افراد خود و تصمیماتشان را در سرنوشت خود تاثیرگذار یافته و حکمت وجود اختیار را در آدمی می یابند، آیا این احساس، ما را به سرچشمه ی کمال نزدیک تر نمی کند؟

به کمک قانون جذب ثروت، انسان ها می آموزند تا انگیزه ی بیشتری برای کار کردن و کسب در آمد بیشتر به دست آورند، آیا این موضوع ایرادی دارد؟

به کمک قانون جذب خواسته ها، افراد یاد می گیرند تا با تمرکز و توجه بر روی خواسته های خود در مسیر رسیدن به آن اقدام کنند تا نتایج موثر تری را دریافت نمایند، آیا این موضوع خلاف عقل و منطق و واقعیت است؟

به کمک قانون جذب آرزو ها، افراد خداوند را به خود نزدیک تر احساس کرده و او را حامی و در کنار خود می بینند، آیا کسب این معرفت، ارزشمند نیست؟

قانون جذب به افراد می آموزد که هرگز اجازه ی نا امیدی و قطع امید از رحمانیت خداوند را ندارند و باید در همه حال با افکار مثبت، به زندگی و آینده امیدوار باشند و دست از تلاش برندارند، آیا این باور به بالندگی افراد کمک نکرده و آن ها را بیش از پیش به قدرت و اراده ی خالق خود نزدیک نمی سازد؟

توجه کنید که شما چه بخواهید و چه نخواهید، قانون جذب همیشه، در هر شرایطی و برای هر فردی عمل می کند، چه آن که آن فرد از این موضوع اطلاعی داشته باشد و چه آن که ناخواسته به آن عمل کرده باشد و یا به آن  معتقد باشد و یا آن را باور نداشته باشد.

قانون جذب چگونه عمل می کند؟

شاید بسیاری از افرادی که به تازگی با این قانون آشنا شده اند شاید این جرقه در ذهنشان به وجود آید که می توانند بدون تلاش و تنها با خواستن و آرزو کردن به خواسته های خود برسند، اما بایستی بدون رودربایستی به شما بگوییم که اگر چنین تصوری از قانون جذب دارید، بهتر است آموزش آن را به طور کلی فراموش کنید!

توجه کنید که به هیچ وجه اینگونه نیست که بدون نیاز به تلاش به آرزو ها رسید و هیچ چیز بدون تلاش و تکاپو به دست نمی آید. اما شما با کمک قانون جذب می توانید مسیر رسیدن به آرزو ها و خواسته های خود را هموار کرده و با انرژی و توان بیشتری برای به دست آوردن آن ها قدم بردارید.

در واقع قانون جذب به شما کمک می کند تا با استفاده از انرژی های درونی خود که از خواسته های شما سرچشمه می گیرد، دیدگاه های مثبتی را کسب کرده و با مثبت نگری و تمرین و تمرکز بر روی آن ها، راه را برای رسیدن به خواسته های خود هموار کنید.

پایه های قانون جذب

اساس و پایه ی این قانون، احساس است. در واقع هر فردی ابتدا باید احساسی برای رسیدن به یک خواسته ای داشته باشد تا بتواند زمینه ساز انرژی ها و فعالیت او شده و قدم های او را برای رسیدن به آن خواسته ها استوار سازد. مطابق این قانون، این احساسات ما هستند که با ایجاد انرژی، شرایط و اتفاقات خوب یا بد را به سمت ما جذب می کنند و بنابراین هر چه احساس قوی تری داشته باشید، قانون جذب سریع تر پاسخ داده و با انرژی بیشتر زودتر به خواسته های خود می رسید.

گام بعدی قانون جذب، باور است. شما باید باور کنید که لیاقت به دست آوردن آرزو ها و خواسته هایتان را دارید. باور کنید که می توانید با کمی تلاش و پشتکار بیشتر، به کمک انرژی های درونی خود آمده و آن ها را در مسیر آرزو هایتان متمرکز سازید. در مرحله ی آخر که اقدام و عمل است نیز باید بدون شک و تردید در مسیر رسیدن به خواسته هایتان قدم بردارید و در این راه محکم و استوار بمانید.


[ شنبه 20 فروردين 1401 ] [ 14:38 ] [ حسین ]
[ ]

آشپزي ايراني يكي از ضروريات براي بانوان خانه دار

چاي ماسالا   مركز آموزش آنلاين آشپزي بهترين و كاملترين مجموعه براي آموزش آشپزي ايراني خواهد بود. در سايت 1TouchFood دنيايي از غذاهاي خوشمزه ايراني را آموزش خواهيد ديد. آموزش ها همانطور كه مي دانيد در دو دسته آموزش رايگان آشپزي و دوره هاي آنلاين آشپزي نهفته است.

براي افرادي كه به آموزش هاي رايگان علاقمند هستند بخش آموزش رايگان آشپزي بسيار پر كاربرد است. دنيايي از غذاهاي خوشمزه ايراني و ملل را برايتان قرار داده ايم.

آموزش آشپزي ايراني بسيار امري شايسته است. آشپزي ايراني با وسعت جغرافيايي ايران بسيار متنوع خواهد بود. براي هنرجوياني كه مبتدي هستند بايد چنين بيان كرد كه اين وسعت جغرافيايي با اين همه قوميت ها داراي دستپخت هاي بينظيري هستند.

آشپزي ايراني با 1TouchFood

آشپزي ايراني يكي از قديمي ترين و كهن ترين آشپزي در دنيا محسوب مي شود. آشپزي ايراني تنوع بسيار بالايي دارد و اين به همان دليلي است كه در بالا ذكر كرديم. وسعت بالاي كشور عزيزمان ايران باعث شده است كه تنوع غذايي بينظيري داشته باشيم.

سوشي اصل آشپزي ايراني در عين سادگي پيچيدگي هاي خود را دارد. يك آشپز ايراني بايستي از تجربه بالايي برخوردار باشد تا بتوانيد غذاهاي سنتي و يا محلي خوشمزه اي را طبخ نمايد.

مواد اصلي در آشپزي ايراني

براي آموزش آشپزي ايراني بايد بدانيم كه مواد اصلي در آشپزي ايراني چه موادي هستند. اين مواد همان مواد اوليه پركاربرد در آشپزي ايراني هستند. فراموش نكنيد كه آشپزي ايراني قدمتي بسيار دارد و در تمام دنيا با نام آشپزي پارسي ناميده مي شود.

برنج يكي از اصلي ترين مواد اوليه در آشپزي ايراني است. گوشت گوسفند گوشت پر مصرف در آشپزي ايراني است كه بايد اطلاعات كاملي را از آن داشته باشيد.

سبزيجات محلي و خوش عطر - ادويه هاي مناسب - ليمو - نعنا - زردچوبه از ديگر مواد اوليه اصلي در آشپزي ايراني محسوب مي شوند.

تاريخچه آشپزي ايراني با 1TouchFood

همانطور كه در بالا ذكر كرده ايم آشپزي ايراني قدمتي بسيار زيادي دارد. طبخ غذا طبق اسناد بدست آمده از دوران ضحاك آورده شده است ولي مطمينا باز هم قديمي تر است. از اسناد بدست آمده به زبان پهلوي نيز نكاتي درباره طبخ خورشت يا همان خورش وجود دارد. اين اسناد تا دوره ساساني نيز موجود است. 

آشپزي عرب نيز از آشپزي ايراني ريشه گرفته است. واقعيت اين است كه تاريخ كشور ايران و تمدن ايراني بسيار بسيار قديمي مي باشد.

 

بدليل وسعت بالاي ايران باستان آشپزي ايراني با اقوام و مليت هاي ديگر نيز گره خورد و تنوع بيشتري به خود گرفت.

اگر تصميم گرفته ايد آشپزي ايراني را بياموزيد حتما در كنار آموزش آشپزي ايراني مواد اوليه را فراموش نكنيد. هر چه روي مواد اوليه و ادويه ها و طعم ها كار كنيد ضرر نخواهيد كرد.

براي اين امر حتما غذاهاي محلي ايراني را مطالعه نماييد. اينكه بدانيد كدام قوم چگونه چه غذايي را طبخ مي كنند باعث رشد و ارتقا كيفي و كمي هنر آشپزيتان خواهد شد. آموزش آشپزي ايراني شامل چندين دسته مي باشند كه در زير برايتان قرار داده ايم.

آموزش آشپزي ايراني با دسته بندي هاي غذايي

در دسته بندي هاي غذايي آموزش آشپزي ايراني بدين صورت بيان مي گردند :

  • آش

  • پلو و چلو

  • ترشي و شور

  • خوراك

  • خورشت

  • دلمه و كوفته

  • ديزي

  • سوپ

  • شيريني

  • غذاهاي دريايي

  • كباب

  • كوفته و دلمه

  • كوكو و كتلت

  • نان

هدف از آموزش آشپزي از ابتدا

همانطور كه بارها بيان كرده ايم آموزش آشپزي از ابتدا براي افرادي است كه مبتدي هستند. اين افراد در ابتداي مراحل آموزش آشپزي هستند. به هيچ عنوان نبايد نگران باشند و مطمين باشند كه قرار است مطالب بسياري را بياموزند.

آموزش آشپزي از ابتدا داراي اهدافي است كه در اينجا با يكديگر بررسي خواهيم كرد. هدف اصلي قرار گرفتن هنرجوي آشپزي در مسير آموزش است. مي دانيم كه اين آموزش ها پايه اي هستند و مي بايست در كنار مطالب پايه اي – اصول آشپزي نيز آموزش داده شود.

آموزش آشپزي از ابتدا همانطور كه از نامش پيداست براي ابتداي كار است. خوشحال باشيد چون شما مطالب را بدرستي خواهيد آموخت و از همه افرادي كه تجربي آشپزي را ياد گرفته اند جلوتر خواهيد بود. پس مطمين باشيد كه بزودي با سعي و تلاش از همه جلوتر خواهيد بود و مي توانيد تجربيات بينظيري را در كنار كارتان كه همان آشپزي است فرا خواهيد گرفت. تمرين و تمرين كنيد.

محاسبه چربي بدن در پايين مطالبي به شما آموزش خواهيم داد كه به عنوان كليد در دستان شما خواهند بود. كليد آموزش آشپزي از ابتدا در دست هر كسي نيست و شماييد كه مي توانيد از آن بهره بگيريد. اين كليد در كنار ترفند هاي آشپزي رمز موفقيت شما خواهند بود. طرز تهيه انواع غذاهاي محلي بسيار خواندني هستند و دنيايي از غذاهاي محلي را شامل مي شود.

نكات مهم در آموزش آشپزي از ابتدا با 1TouchFood

  • در آموزش آشپزي از ابتدا نكات بسيار مهمي وجود دارد كه هميشه بايستي آن را رعايت كنيد. در اينجا به اين نكات خواهيم پرداخت.

  • حتما از مواد اوليه تازه و ارگانيك استفاده كنيد. اين مواد باعث مي شوند غذاي شما تازه بوده و بسيار بسيار خوشمزه تر و زنده تر باشد.

  • حتما در خرد كردن سليقه داشته باشيد و هنرمندانه مواد غذايي را قطعه قطعه كنيد. اجازه دهيد از اشكال متقارن در آشپزي لذت ببريدو

  • از روغن مناسب براي آشپزي خودتان استفاده كنيد. اين امري بسيار مهم است.

  • به هيچ وجه از شعله زياد استفاده نكنيد. هر چقدر هم حرفه اي شده باشيد اين كار باعث مي شود غذايتان بوي سوختگي بگيرد.

  • از ظروف مناسب براي طبخ و سرو استفاده كنيد. هر ظرفي براي كار مخصوص توليد شده است. اين نكته را فراموش نكنيد.

  • سعي كنيد رنگ بندي را در آشپزي رعايت كنيد. صيفي جات و سبزيجات بسيار خوشرنگي وجود دارند كه آشپزي شما را متمايز خواهند كرد.

  • از بهترين رسپي ها استفاده كنيد. آموزش آشپزي رايگان بهترين ها را برايتان تهيه كرده است.

  • حتما قبل از شروع كار يكبار رسپي ها را روخواني كرده و آن را مطالعه كنيد.

  • زمانبندي ها را جدي بگيريد. مطمين باشيد كه زمان ها سالهاست كه رعايت شده است. اين زمان ها حاصل سالها تجربه سرآشپز هاي ويژه هستند.

  • اعتماد به نفس داشته باشيد و بدانيد كه چالش ها پيش روي شما هستند و شما هستيد كه فقط مي توانيد در آشپزي و حين كار از آنها عبور كنيد.

  • ادويه ها رازهايي دارند كه اگر بدانيد مي توانيد از آنها براي خوشمزه تر شدن غذاي خود استفاده كنيد.

  • به هيچ عنوان از هر ادويه اي استفاده نكنيد. ادويه خالص بهترين خواهد بود.

  • وقتي در مرحله آموزش آشپزي از ابتدا هستيد به هيچ عنوان ترس نداشته باشيد. شما هنوز در مرحله كسب تجربه هستيد.

  • سس ها رو هم در آشپزي فراموش نكنيد. سس ها طعم بينظيري به غذاي شما خواهند داد.

 بررسي سلامتي شما مطالب فوق گزيده اي از نكاتي بوده اند كه در آموزش آشپزي از ابتدا مي بايست آن ها را رعايت نماييد. مركز آموزش آنلاين آشپزي 1TouchFood بهترين ها را براي شما عزيزان گردآوري كرده است.

 


[ پنج شنبه 18 فروردين 1401 ] [ 18:15 ] [ حسین ]
[ ]

ارزهای دیجیتال و کاربردهای آنان در جامعه مدرن

 

جهان مدرن شاهد ظهور سالانه و گاه روزانه نوآوری ها و بکارگیری فناوری های مدرن است. در این میان با همه گیر شدن فناوری های کامپیوتری و ظهور شبکه های آن و در نهایت معرفی اینترنت، بسیاری از جنبه های جوامع از زندگی روزانه افراد گرفته تا نحوه مدیریت و سود دهی شرکت های چند ملیتی، همه دچار تغییراتی اساسی شده اند.

اینترنت نه تنها محدودیت های جغرافیایی کسب و کارهای وابسته به تمرکز بالای جمعیت مانند خرده فروشی ها را با ممکن ساختن فروشگاه های آنلاین از میان برداشته است، بلکه در بخش هایی مانند بهداشت و مراقبت های پزشکی نیز تغییراتی فراوانی ایجاد کرده است. تا جایی که جهان شاهد عمل های جراحی از راه دور نیز بوده است.

در این میان دیجیتال شدن خدمات بانکداری و نقل و انتقال دارایی ها بر روی بستر اینترنت، این خدمات را برای عموم مردم قابل دسترس تر کرده است.

ارزهای دیجیتال جدیدترین فناوری های این حوزه به شمار می روند. این ارزها به وسیله باز تعریف کامل خدمات مالی و بانکداری دیجیتال، دسترسی عموم مردم را به خدمات مالی به بالاترین حد خود خواهند رساند. دسترسی پذیری آسان این ارزها که گاه تنها نیاز به یک تلفن همراه هوشمند برای ساخت یک کیف پول نرم افزاری برای ذخیره ارزها دارند، محبوبیت آنها را به صورت فزاینده ای افزایش داده است.

به همین دلیل، آموزش ارز دیجیتالاکنون به یکی از پر تقاضا ترین دوره های آموزشی تبدیل شده است. بر خلاف سیستم های بانکداری سنتی، ارزهای دیجیتال به صورت غیر متمرکز ارائه می شوند و هیچ نهاد مرکزی بر روی آنها کنترلی ندارند. ارائه ارزهای دیجیتال توسط یک فناوری قدرتمند و انقلابی به نام بلاکچین امکان پذیر شده است که خود در سال 2009 با ظهور اولین ارز دیجیتال یا بیت کوین به جهان معرفی شد. 

کاربردهای فراوان ارزهای دیجیتال

دسترسی پذیری بسیار بالای ارزهای دیجیتال باعث شده است سرعت بکارگیری آنها در انواع فناوری های دیگر و کسب و کارهای اینترنتی نسبت به سیستم های مالی سنتی بسیار بالاتر باشد. 

به دلیل نبود یک نهاد مرکزی کسب و کارهای اینترنتی نیاز به هیچ گونه قراردادی با هیچ بانک و یا نهاد مالی ندارند و تنها می تواند با استفاده از یک کیف پول ارز دیجیتال و آدرس های خصوصی و عمومی مرتبط با آن، فروشگاه های آنلاین و خدمات آنلاین دیگری داشته باشند.

نبود نهاد مرکزی همچنین کارمزدهای معامله با این ارزها را نسبت به سیستم های مالی متمرکز و سنتی به طور چشمگیری کاهش داده است. زیرا که همه معاملات به صورت همتا به همتا میان دو طرف خریدار و فروشنده اتفاق می افتد. در سری آموزش رمزارز نعیم حشم بان،آموزش های کافی برای یکپارچه سازی خدمات پرداخت با ارزهای دیجیتال به درون کسب و کارهای آنلاین به تشریح بررسی شده است.

یکی از تازه ترین حیطه هایی که شروع به استفاده از ارزهای دیجیتال و قابلیت های فوق العاده آنها کرده است، صنعت بازی سازی است. این صنعت به منظور جذب هر چه بیشتر مخاطب و افزایش سود، زمان صرف شده بازیکنان در این بازی ها و نیز پاداش هایی که کسب کرده اند را به اقلام دارای ارزش و قابل معامله تبدیل کرده اند.

این کار نه تنها انگیزه افراد برای مشارکت در این بازی ها را افزایش می دهد، بلکه شرایطی را ایجاد کرده است که برخی گیمر های حرفه ای، مشغول بودن با بازی های ارزهای دیجیتال را به عنوان یک شغل تمام وقت در نظر می گیرند.

هر کدام از بازی های ارز دیجیتال راه های متفاوتی را برای پاداش دادن به بازیکن ها در نظر گرفته اند. مشارکت در برخی از این بازی ها رایگان نیست و بازیکن باید مقداری سرمایه اولیه به بازی وارد کند. 

برای مثال یکی از بهترین بازی های ارز دیجیتال از نظر گیمرها،اکسی اینفینتی است که نیاز به سرمایه گذاری اولیه برای خرید یک یا چند هیولای بامزه برای مبارزه دارد. در سری آموزش ارز دیجیتال نعیم حشم بان، بهترین بازی های ارز دیجیتال چه مدل های رایگان و چه مدل هایی که نیاز به سرمایه گذاری اولیه دارند، معرفی شده اند. 

شماری از بازی های ارز دیجیتال محبوب

Plants vs Undead 

توکن های یکتا یکی از جذاب ترین جنبه های ارزهای دیجیتال هستند که ادغام آنها در صنعت بازی سازی یک انقلاب بزرگ را در این صنعت ایجاد نموده است. این توکن ها مالکیت کامل شخصیت های بازی و اقلام موجود در آنها را به طور کامل به بازیکن ها منتقل می نمایند. با خرید و فروش این توکن ها یک بازار و اقتصاد دیجیتال مبتنی بر بلاکچین ایجاد شده است.

Plants vs Undead یا گیاهان در مقابل زامبی ها یک بازی هیجانی به سبک دفاع از قلعه است که یک موقعیت آخر زمانی را بازگو می کند که در آن بازیکن ها باید در مقابل زامبی ها از خود دفاع نمایند. 

در این بازی گیاهان دارای ارزش بالایی بوده و بازیکنان باید برای دفاع در برابر زامبی ها و یا حمله به آنها، انواع گیاهان مخلتف را بدست آورده و آنان را ساماندهی نمایند. توکن محلی این بازی PUV نام دارد. بازیکن ها می توانند با استفاده از اقلام درون بازی مانند دانه های گیاهان را خریداری نمایند. 

Thetan Arena

تتان آرنا یک بازی ارز دیجیتالدر سبک مبارزه چند نفره است. این بازی به صورت دو بعدی طراحی شده است و جهت دوربین به صورت عمودی از بالا به پایین است. بازیکنان با استفاده از قهرمان های درون بازی به مبارزه با یکدیگر می پردازند و در هنگام پشت سر گذاشتن رقبا، ماموریت ها و مراحل مختلف می توانند یکی از توکن های بومی بازی به نام Thetan Gem یا الماس های تتان را بدست آوردند. با استفاده از آن می توانند برای خرید اقلام درون بازی مانند ارتقای قهرمانان خود به یک تتان واقعی استفاده نمایند. توکن دوم این بازی Thetan coin یا سکه های تتان نام دارد که بازیکنان می تواند با خرید و فروش آن کسب درآمد نمایند.

راه دوم کسب درآمد همانند سایر بازی های استفاده از توکن های غیر مثلی است. قهرمان ها و تتان ها به صورت توکن های یکتا ارائه شده و بازیکن ها می توانند قهرمان های خود را به قیمت های مناسبی به فروش برسانند. محبوبیت فزاینده این بازی ارز دیجیتال و عبور شمار بازیکن های آن از یک میلیون نفر، باعث بالا رفتن ارزش توکن های یکتای آن شده است.

جهت خواندن مقالات بیشتر و دیدن آموزش های بیشتر به سایت ما مراجعه نمایید :

 

Hashamban.com


[ پنج شنبه 18 فروردين 1401 ] [ 18:11 ] [ حسین ]
[ ]

چگونه از برنامه نتفلیکس استفاده کنیم؟

نتفلیکس یکی از سرویس‌های کاربردی در زمینه استریمینگ است که با دریافت اشتراک آن کاربر می‌توان هزاران فیلم و سریال را از طریق اینترنت ببیند. نتلفیکس پر از فیلم‌های روز دنیاست که به عنوان یکی از پربازدیدترین برنامه‌هایی است که در سراسر دنیا از آن استفاده می‌شود. شما هم می‌توانید از این سرویس بهره ببرید. به خصوص اگر جزو افرادی هستید که اوقات فراغت خود را به تماشای فیلم و سریال می‌گذارید.

استفاده از این سرویس بر روی گوشی هوشمند، کامپیوتر و تلویزیون‌های هوشمند امکان پذیر است. فرقی ندارد با سیستم عامل ویندوز، اندروید یا iOS کار می‌کنید، نتفلیکس برای تمام این سیستم‌ها، نسخه مناسبی ارائه داده است. از این رو می‌توانید با هر گوشی یا سیستمی از این برنامه استفاده کنید. هر چند نتفلیکس از در سراسر جهان کاربران زیادی دارد؛ اما این برنامه به راحتی در ایران قابل دسترسی نیست. 

C:\Users\G10\Desktop\netflix.jpg

 

محدودیت‌هایی که استفاده از برنامه نتفلیکس برای ایرانیان دارد

نتلفیکس جزو برنامه‌هایی است که باید با هزینه اشتراک آن را تهیه کنید. این هزینه به صورت ماهیانه و با توجه به سرویسی که قصد خرید آن را دارید، بین 8 تا 16 دلار است. هر چند این هزینه برای کشورهای دیگر ناچیز است؛ اما با توجه به قیمت دلار در کشور ما، چندان هم کم نیست. البته برخی افراد حاضر هستند این هزینه را بپردازند و از خدمات بی نظیر نتفلیکس بهره ببرند. با این وجود محدودیت‌هایی دیگری نیز برای استفاده از این برنامه وجود دارد که نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت. 

مشکل اصلی تحریم‌های بین المللی است. نتلفیسک به کاربران ایرانی اجازه عضویت و خرید اشتراک از این شرکت را نمی‌دهد. این تحریم‌ها سبب شده است تا پرداخت هزینه اشتراک که نیاز به استفاده از ویزا کارت و پی پال دارید توسط کاربران ایرانی به راحتی قابل انجام نباشد.  

با توجه به این عوامل، خرید قانونی اشتراک نتفلیکس قبل از هر چیز باید یک حساب بانکی بین المللی داشته باشید و از فایروال برای تغییر آی پی استفاده کنید. البته ناگفته نماند که شرکت‌های زیادی در ایران این اکانت را به صورت اشتراکی یا حساب‌های چندکاربره به فروش می‌رسانند که می‌توانید از خدمات آن‌ها بهره ببرید.

 

چگونه اکانت نتفلیکس بسازیم؟

برای این که از خدمات نتفلیکس استفاده کنیم باید ابتدا اکانت بسازیم. سرویس‌های اشتراک معمولی، استاندارد و ویژه سه نوع اشتراکی هستند هک به ترتیب 8، 11 و 14 دلار است. هر کدام نیز امکان متصل شدن تعداد محدودی دستگاه را به کاربر می‌دهند. همچنین محتوای آن‌ها نیز دارای کیفیت و رزلوشن متفاوت است. ابتدا باید نوع اکانت خود را مشخص کنید.

 

ساخت اکانت و استفاده از برنامه نتفلیکس بر روی کامپیوتر

برای ساخت اکانت باید وارد وب سایت Netflix وارد شوید و در کادر وسط صفحه ایمیل خود را وارد کرده و روی گزینه Get started کلیک کنید. اطلاعات خواسته شده را در صفحات بعدی پر کنید و در صفحه پرداخت نیز با توجه به چند روش پرداختی که برای کاربر قابل انتخاب است عمل کنید. 

در نهایت پس از خرید اشتراک و پرداخت هزینه، این اکانت روی سیستم شما فعال شده و می‌توانید تا یک ماه از تمام فیلم‌ها و سریال‌های موجود در این وب سایت بهره ببرید. 

 

استفاده از برنامه نتفلیکس بر روی گوشی

گاهی اوقات دوست دارید در تختخواب، اتوبوس، سالن‌های انتظار و ... نیز بتوانید فیلم نگاه کنید. گوشی تلفن در این مواقع به کارتان می‌آید. برای این منظور باید به ترتیب زیر عمل کنید:

ابتدا اپلیکیشن نتفلیکس را با توجه به سیستم عامل گوشی خود بر روی وب سایت این شرکت پیدا کرده و نصب کنید. 

برای این که بتوانید وارد اکانت خود شوید، ایمیل و رمز عبوری را که هنگام ساخت اکانت به برنامه داده اید، وارد کنید. سپس وارد اکانت خود شده و از هزاران فیلم و سریال موجود در نتفلیکس استفاده کنید. 

باید دقت داشته باشید که برای ساخت اکانت حتما باید وارد وبسایت رسمی برنامه شوید و از طریق اپلیکیشن امکان ایجاد اکانت وجود ندارد. 

 

ساخت اکانت نتفلیکس روی تلویزیون هوشمند 

قطعا تماشای فیلم و سریال روی تلویزیون با صفحه بزرگ به مراتب جذاب تر از گوشی و کامپیوتر است. به خصوص این که می‌توانید با خانواده به تماشای فیلم مورد علاقه خود بنشینید. 

برای این منظور ابتدا وارد اپلیکیشن شوید. دقت داشته باشید که اپلیکیشن که روی دستگاه تلویزیون خود دانلود و نصب می‌کنید باید با آن متناسب باشد. 

اشتراک مورد نظر خود را انتخاب کرده و ایمیل و پسورد برای حسابتان مشخص کنید. 

روش پرداخت را انتخاب و هزینه اشتراک را پرداخت کنید. به همین راحتی می‌توانید تا یک ماه از برنامه نتلفیکس بر روی تلویزیون هوشمند خود بهره ببرید. 

 

استفاده از برنامه نتلفیکس بر روی تلویزیون غیر هوشمند

البته ممکن است همه ما در منزل یا محل کار تلویزیون هوشمند نداشته باشیم. باز هم می‌توانید از این برنامه پرطرفدار بهره ببرید. 

برای این کار روش‌های ساده‌ای وجود دارد. می‌توانید از کنسول بازی یا لپتاپ استفاده کنید. برخی از کنسول‌های بازی از برنامه نتلفیکس پشتیبانی می‌کنند. برای این منظور برنامه را دانلود کنید و از صفحه اصلی به بخش TV & Video رفته و نتلفیکس را انتخاب کنید. 

آدرس ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید. سیستم کنسول بازی را به تلویزیون متصل کنید تا بتوانید این برنامه را روی تلویزیون خود مشاهده کنید. 

لپ تاپ شما نیز همین امکان را به شما می‌دهد، ممکن است روش‌های متعددی با توجه به برند تلویزیون برای نمایش دادن اطلاعات روی لپ تاپ در تلویزیون وجود داشته باشد که اگر کمی با دستگاه تلویزیون خود کار کرده باشید به راحتی آن را پیدا می‌کنید. 

 

خرید اشتراک برنامه نتلفیکس از شرکت‌های ارائه دهنده این خدمات

همانطور که گفتیم یکی از روش‌های خرید اکانت نتلفیکس، استفاده از خدمات شرکت‌هایی است که امکان پرداخت از طریق پی پال و ... را دارند. اگر این مشکل برایتان قابل حل نیست و نمی‌توانید پرداخت انجام دهید، به راحتی می‌توانید از خدمات این شرکت‌ها بهره ببرید و یک اکانت یک ماهه آماده دریافت کنید. 

این شرکت‌ها برای کاربران رمز عبور و ایمیل وارد کرده و اطلاعات را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند. در این صورت نیازی به ساخت اکانت ندارید و می‌توانید با ورود به اپلیکیشن و زدن این اطلاعات، به سادگی از خدمات برنامه نتفلیکس استفاده کنید. 

 

منبع: zoomtech

 

[ پنج شنبه 4 فروردين 1401 ] [ 17:2 ] [ حسین ]
[ ]

چگونه اکانت اسپاتیفای بخریم؟

اسپاتیفای یک اپلیکیشن است که حول محور پخش موسیقی تشکیل شده است. در اسپاتیفای می‌توانید به انواع موسیقی‌ها، ویدئوهای هنرمندان مختلف و پادکست‌های ایرانی و خارجی گوش بدهید. اسپاتیفای قابلیت‌های متنوعی دارد. 

از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به دانلود آهنگ‌ها و پخش آنلاین موسیقی با بهترین کیفیت اشاره کرد. اما برای اینکه به همه امکانات این سرویس دسترسی داشته باشید و بدون تبلیغات به آهنگ‌های مورد علاقه‌تان گوش بدهید، باید اکانت خود را پریمیوم کنید یا به اصطلاح اکانت اسپاتیفای بخرید. در این مقاله می‌خواهیم در مورد خرید اکانت اسپاتیفای صحبت کنیم.

امکانات اسپاتیفای چیست؟

اسپاتیفای یک رادیوی جهانی دارد. تمام ایستگاه‌های رادیویی و پادکست‌ها در این رادیو قابل گوش کردن هستند. شما می‌توانید در رادیوی اسپاتیفای پادکست‌های ایرانی و خارجی مورد علاقه‌تان را گوش بدهید. در اسپاتیفای می‌توانید در حالت آفلاین هم موسیقی گوش دهید. همچنین کیفیت صدا در این سایت بسیار بالا است و می‌توانید آهنگ‌های خواننده موردعلاقه‌تان را با کیفیت خوبی گوش کنید.

وقتی به اکانت اسپاتیفای دسترسی دارید، می‌توانید در گوشی‌، لپ تاپ و کامپیوتر محل کار یا خانه به موزیک‌هایی که قبلا ذخیره کردید، گوش کنید. در واقع تمام موسیقی‌هایی که گوش کردید و ذخیره کردید، در اکانت شما نگهداری می‌شوند. می‌توانید در گوشی و تبلت، از اپلیکیشن اسپاتیفای استفاده کنید و در کامپیوتر و لپ تاپ به نسخه وب وصل شوید. همچنین با اسپاتیفای دیگر لازم نیست حجم زیادی از آهنگ را در گوشی یا لپ‌تاپ‌تان ذخیره کنید، بلکه به همه آهنگ‌ها در اسپاتیفای دسترسی دارید. 

شما در اسپاتیفای می‌توانید آهنگ‌های خواننده محبوب‌تان را پیدا کنید، صفحه اسپاتیفای او را دنبال کنید و با خوانندگان و آهنگ‌های جدید آشنا شوید. 

یکی از امکانات جالب اسپاتیفای ساخت پلی لیست مشترک است. مثلا می‌توانید شما و دوست‌تان می‌توانید یک پلی لیست مشترک داشته باشید و هرگاه که با هم هستید به آنها گوش دهید. مدیریت این پلی لیست به عهده شما و دوست‌تان است و هر دو می‌توانید به این پلی لیست آهنگ اضافه کنید. همچنین می‌توانید دوستان‌تان را در اسپاتیفای دنبال کرده و به پلی‌لیست‌ آنها گوش دهید. 

علاوه بر همه این امکانات، اسپاتیفای هوش مصنوعی دارد و با توجه به آهنگ‌هایی که شما گوش کردید، آهنگ‌های جدید را پیشنهاد می‌دهد. با اسپاتیفای می‌توانید علاوه بر گوش دادن موسیقی زبان‌های مختلف را هم یاد بگیرید. پادکست‌ها و ایستگاه‌های رادیویی به زبان‌های مختلف از جمله انگلیسی، اسپانیایی و آلمانی در اسپاتیفای پخش می‌شوند. این امکان فقط در اکانت پریمیوم اسپاتیفای وجود دارد. 

انواع اکانت اسپاتیفای چیست؟

اکانت رایگان اسپاتیفای

وقتی در سایت اسپاتیفای ثبت‌نام می‌کنید، اکانت شما اکانت رایگان است. یعنی هیچ پولی بابت خدمات و گوش دادن به موسیقی‌ به اسپاتیفای پرداخت نمی‌کنید. در این اکانت می‌توانید آهنگ‌های مختلف را پیدا کنید، به آهنگ‌های جدید گوش بدهید و پلی لیست بسازید. در اکانت رایگان نمی‌توانید به رادیو و پادکست گوش کنید و باید تبلیغات بین آهنگ‌ها را هم تحمل کنید. 

https://files.virgool.io/upload/users/241344/posts/ysvp8m90tepe/s5xivlszctgm.jpeg

 

اکانت نامحدود اسپاتیفای

در اکانت نامحدود شما با پرداخت پول کمی می‌توانید به بخشی از امکانات سایت و اپلیکیشن اسپاتیفای دسترسی داشته باشید. رادیو و پادکست در اکانت نامحدود فعال است و دیگر تبلیغی هم بین آهنگ‌ها وجود ندارد. اکانت نامحدود اسپاتیفای به شما اجازه نمی‌دهد که آهنگ‌های دلخواه‌تان را گوش کنید. بلکه باید به آهنگ‌های منتخب اسپاتیفای گوش دهید. 

اکانت پریمیوم اسپاتیفای

این نوع اکانت تمام امکانات‌ اسپاتیفای را دارد. می‌توانید آهنگ موردنظرتان را جست‌وجو کنید و بدون تبلیغ به آهنگ‌ها گوش دهید. همچنین می‌توانید آهنگ‌ها را دانلود کنید و در هر دستگاه دیگری به آنها گوش دهید. مهم‌ترین ویژگی اکانت پریمیوم اسپاتیفای پخش آفلاین موسیقی است. در اکانت پریمیوم، لازم نیست برای جست‌وجو آهنگ، جست‌وجوی خواننده و  پخش موسیقی به اینترنت وصل باشید. 

اکانت رایگان و پریمیوم اسپاتیفای چه تفاوتی دارند؟

اکانت رایگان اسپاتیفای امکانات محدودی دارد. شما در اکانت رایگان نمی‌توانید در حالت آفلاین موسیقی گوش کنید یا دستگاه‌های مختلف را به هم مرتبط کنید. به‌علاوه، کیفیت صدا در اکانت رایگان و نامحدود استاندارد است، ولی کاربران پریمیوم می‌توانند با بالاترین سطح کیفیت صدا به آهنگ‌های موردعلاقه‌شان گوش دهند. 

 

در اکانت رایگان اسپاتیفای اگر از آهنگی خوش‌تان نیاید، می‌توانید حداکثر 5 آهنگ در ساعت را رد کنید. ولی این محدودیت در اکانت پریمیوم وجود ندارد. مهم‌تر از همه اینکه در اکانت پریمیوم اسپاتیفای دیگر بین آهنگ‌ها تبلیغاتی پخش نمی‌شود و با خیال راحت می‌توانید به آهنگ‌های موردعلاقه‌تان گوش بدهید.

چگونه اکانت اسپاتیفای بسازیم؟

اول از همه وارد سایت اسپاتیفای می‌شوید. در اینجا می‌توانید اکانت فیسبوک‌تان را به اسپاتیفای متصل کنید و با فیسبوک وصل شوید. گزینه دوم ثبت‌نام با ایمیل است. ایمیل، پسورد، تاریخ تولد و جنسیت‌تان را وارد می‌کنید و وارد سایت می‌شوید. 

در این مرحله باید ایمیل ثبت‌نام را تایید کنید. اکانتی که ساختید یک اکانت رایگان است و می‌توانید از امکانات اکانت رایگان اسپاتیفای استفاده کنید، به آهنگ‌های منتخب گوش دهید و پلی لیست بسازید. دقت کنید که وقتی با فیلترشکن وارد اسپاتیفای می‌شوید، منطقه شما طبق IP کامپیوترتان مشخص می‌شود. گیفت کارت‌های اسپاتیفای معمولا برای کشور آمریکا و انگلیس هستند. بنابراین باید با IP آمریکا و انگلیس وارد اسپاتیفای شوید. 

خرید اکانت اسپاتیفای در سایت گیفت کارت

در سایت گیفت کارت می‌توانید با خرید گیفت‌ کارت‌ به قیمت‌های مختلف اکانت اسپاتیفای کشورهای آمریکا و انگلیس را تهیه کنید. اکانت اسپاتیفای آمریکا، 10 دلاری، 30 دلاری و 60 دلاری است و اکانت اسپاتیفای انگلیس با قیمت‌های 10و 30 پوندی به فروش می‌رسند. این گیفت کارت‌ها، کارت‌هایی هستند که از قبل پرداخت شده‌اند که یک ‌ماهه، سه ماهه و و شش ماهه به فروش می‌رسند. بعد از خرید اکانت باید اطلاعات گیفت کارت را وارد حساب‌تان کنید. منطقه گیفت کارت‌ها تفاوتی با هم ندارند و امکانات در اکانت اسپاتیفای آمریکا و انگلیس مشابه است. 

جمع‌بندی

در این مقاله در مورد خرید اکانت اسپاتیفای صحبت کردیم و متوجه شدیم که با خرید گیفت‌ کارت‌های مخصوص اسپاتیفای می‌توانیم به امکانات نامحدود این اپلیکیشن دسترسی داشته باشیم. لذت گوش دادن به موسیقی بدون تبلیغات را می‌توانیم با اکانت‌ پریمیوم اسپاتیفای تجربه کنیم. 

منبع: خرید گیفت کارت اسپاتیفای

 


[ جمعه 27 اسفند 1400 ] [ 19:39 ] [ حسین ]
[ ]

مازندران را بهتر بشناسیم

دسترسی به زیر ساخت‌های مناسب ارتباطی، به همراه تسهیلات ویژه زیر بنایی آب، برق، فاضلاب و گاز همراه با شرایط آب و هوایی معتدل، اراضی بسیار حاصلخیز، طبیعت گوناگون و مفرح ساحلی، دشتی، جنگلی و کوهستانی مساعد برای توسعه صنعت گردشگری و دسترسی به بازار‌های هدف داخلی و خارجی، امکان توسعه سریع را در قالب بخش‌های محوری گردشگری، کشاورزی، صنعتی و تجاری، فناوری اطلاعات و ارتباطات را یکجا در خود گرد آورده‌است. همچنین برخورداری از میراث فرهنگی غنی و بیشترین نرخ دانش آموختگان با تحصیلات دانشگاهی مازندران در میان استان‌های کشور، شرایط مناسبی برای گسترش سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی استان در سطح منطقه شمال و ایران فراهم آورده‌است. مازندران باسوادترین استان کشور است. هم چنین مازندران هر ساله در سطح بالای امید به زندگی در مردان و زنان در کشور قرار می‌گیرد.

 

C:\Users\omid\Desktop\index.jpg

مازندران یکی از صنعتی‌ترین استان‌های کشور است. مازندران رتبه نخست گردگشرپذیری کشور ایران در اختیار دارد. با کشفیات دانشمندان در غار‌های هوتو و کمربند، گواهی بر زندگی انسان‌ها در ۷۵ هزار سال پیش از این بدست آمده‌است، علاوه بر این،  باستان‌شناسی در گوهر تپه که ثابت کرد مازندران و گلستان بیش از ۵ هزار سال پیشینه تمدن شهری دارند، مازندران را به یکی از مهترین پایگاه‌های باستان‌شناسی در منطقه خاورمیانه شناسانده‌است و آن در فرهنگ‌سازی و تمدن شهرنشینی مردم در ایران نقش مهمی را ایفا کرده‌است. استان‌های گلستان، سمنان،  تهران که باهم تشکیل مازندران بزرگ را داده بودند و هرکدام در سال‌های ۱۳۷۶، ۱۳۵۵، ۱۳۴۹ از مازندران جداشدند.

 

سوغات و صنایع دستی

برنج و زیتون از سوغاتی‌های معروف مازندران است، در میان‌ صنایع دستی‌ مازندران‌، روسری و لباس‌های ابریشمی، نمد و محصولات‌ حصیری و چوبی از شهرت ‌بیشتری‌ برخوردار است.

مازنی ها برای خود آهنگ های محلی زیبایی دارن و به صورت محلی اجرا میکنن از سراسر ایران برای آهنگ های مازندرانی

طرفدار دارن و در مراسم های شاد خود از اهنگ های شاد مازنی  و غمگین مازندرانی استفاده میکنن

خواننده بسیار مشهوری در مازنی زندگی میکنن و آهنگ محلی اجرا میکنن از جمله بهزاد صفایی ،ابی عالی ، حسین آرمیده،جواد نکایی و غیره ....

 

استان مازندران دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد.سد لار: یکی از سد‌های تأمین‌کننده آب آشامیدنی حوالی تهران و تأمین‌کننده آبیاری‌های کشاورزی منطقه می‌باشد. مطالعات احداث این سد از سال ۱۳۳۰ آغاز شد و در نهایت در سال ۱۳۶۱ گشایش یافت.

سطح حوزه آبریز این سد بالغ بر مساحت ۶۷۵ کیلومتر مربع می‌باشد و متوسط جریان آب سالانه ۴۸۱ میلیون متر مکعب دارد. از انتقال آب این سد و پیوستن آب آن به سد لتیان، جهت استفاده در نیروگاه‌های منطقه برای تولید متوسط سالانه ۱۵۰ هزار مگاوات ساعت انرژی برق-آبی استفاده می‌شود.

 

علم‌کوه: نام کوهی با ارتفاع قله ۴۸۵۰ متر است که در منطقه تخت سلیمان کشور ایران واقع شده‌است. قله علم کوه پس از دماوند دومین قله مرتفع ایران به شمار می‌رود. بیشتر شهرت این قله به خاطر دیواره‌ایست که در دامنه شمالی آن واقع است و دارای فنی‌ترین و سخت‌ترین مسیر‌های سنگنوردی و دیواره‌نوردی در ایران است. این دیواره در ایران، جایگاهی مانند کی۲ در جهان را داراست

 

میدان ساعت: (به مازندرانی: پاساعت‌میدانی) نام میدانی در مرکز شهر ساری مرکز استان مازندران ایران است.

این میدان دارای برجی با ساعت عقربه‌ای بزرگ و مجهز به صدای زنگ ناقوس‌مانندی است که در هنگام تغییر ساعات به تعداد رقم ساعت آن لحظه به صدا در میآید و در سکوت شب‌های ساری صدای ساعت ۱۲ شب را بدلیل تعداد بالای دفعات آن و نیز سکوت شب تا دورترین خیابان‌های ساری می‌توان شنید.

آن را درسال ۱۲۹۹ هجری شمسی به دست رضا شاه ساختند. به آن بعد از گذشته ۸۸ سال هنوز می‌رسند و آن آیین قدیمی ساری است. ساروی‌ها و مازندرانی‌ها آن را دوست دارند و به میدانی که به استواری دارند افتخار می‌کنند. در شب نور اندازی آن را زیبا می‌کند.

منطقه گزو: این منطقه بسیار بکر است و شما از جاده اصلی حدود ۳۰ کیلومتر به سمت این منطقه حرکت میکنید در این منطقه سدی احداث گردیده است که گفته می‌شود بزرگترین سد خاکی خاورمیانه است.

 

لباس محلی

 

شلیته یا چرخی شلوار، تمبون قمبلی، تمبان تنگه تمبان یا پشمبال، نیم ساق، جومه، نیم‌تنه، کلیجه و چادرشو تن‌پوش زنان و چارقد، مندل، مندل و گیس‌بند یا موباف سرپوش زنان را تشکیل می‌دهد. پاپوش زنان نیز عبارت‌اند از: جوراب، کوش، گالش، چاروق و پاتوئه.

 


[ پنج شنبه 26 اسفند 1400 ] [ 18:57 ] [ حسین ]
[ ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 11 صفحه بعد