کشف راهکاری جادویی برای کاهش مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسکای نیوز، محققان معتقدند هنگامی که افراد مسن بالای ۵۵ سال از اختلاط با جوانان به جز افرادی که با آن‌ها زندگی می‌کنند، پرهیز کنند، احتمال مرگ بر اثر کرونا بین ۵۴ تا ۶۲ درصد کاهش می‌یابد.

 



ادامه مطلب
[ دو شنبه 26 آبان 1399 ] [ 22:33 ] [ حسین ]
[ ]

۱۰ شخصیت منفور سینمای مدرن را بشناسید

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سینما نیز مانند دیگر فرم های هنری، یک رسانه ذاتاً شخصی است و بدین ترتیب یک فیلم می تواند به شدت احساسی و تجربه ای تحریک کننده برای مخاطب باشد. اگر چه گفته می شود که فیلم های جدید دیگر به اندازه گذشته احساسی و محرک احساسات نیستند اما هنوز هم هستند فیلم های سینمایی عصر مدرن سینما که مخاطب را به شدت دچار واکنش احساسی می کنند.

 

 



ادامه مطلب
[ دو شنبه 26 آبان 1399 ] [ 22:30 ] [ حسین ]
[ ]

«بهشت ظرفیت» را معطل برزخ «بایدن» نکنیم

گزارش تحلیلی تسنیم| «بهشت ظرفیت» را معطل برزخ «بایدن» نکنیم

جو بایدن به ریاست‌جمهوری ایالات متحده انتخاب شد، برخی معتقدند روی کار آمدن بایدن فشار تحریم‌ها را سبک‌تر می‌کند، این انگاره با توجه به ضعیف‌شدن آمریکای دوران بایدن احتمالاً درست است، اما نکات مهمی وجود دارد که باید در نظر داشته باشیم.

خبرگزاری تسنیم؛ کارگروه بررسی‌های ویژۀ اقتصادی؛ طی چهار سال گذشته، گرچه دونالد ترامپ در شاخص‌های گوناگون سیاسی و اقتصادی، مانند اشتغال حداکثری یا فروش کلان سلاح به خاورمیانه یا شاخص‌های مالی یا تغییر پایتخت صهیونیست‌ها و اجحاف بی‌سابقه‌ای که به بیت‌المقدس روا داشت، یا موضوع مهم بین‌المللی مثل ترور مستقیم مقام رسمی یک کشور مثل حاج قاسم و الخ به‌ظاهر بنا به اعتقاد خودش به موفقیت‌های مقطعی دست یافت، و دیگران را، از اروپا تا آسیا تالی‌تلو و گاو شیرده ایالات متحده معرفی کرد، و نیز با بدمستی قراردادهای دولِ پیشین مستقر در کاخ سفید را نادیده گرفت و زیرپا گذاشت، اما فارغ از این موارد، واقعیت این است که‌ ــ حتی پیش از کرونا ــ تجمع بی‌سابقۀ مشکلات، ایالات متحده را در ابعاد گوناگون ضعیف کرده بود، که با کرونا تشدید هم شد.

 



برچسب‌ها: جو بایدن

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 21 آبان 1399 ] [ 3:14 ] [ حسین ]
[ ]